Fitness Seller

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik loop niet heel hard, maar verder heb je wel gelijk...
vanavond les 4 start to run... Ik 'loop' dus net op je achter!
(Maf Belgisch mens op je mp3...)

Haha ... ze doet trouwens ook Start to Swim ... zag ik net een boek van. Met recepten en al.
Maar hoe dat net werkt weet ik nog niet

• Topic Starter Topic Starter
Haha ... ze doet trouwens ook Start to Swim ... zag ik net een boek van. Met recepten en al.
Maar hoe dat net werkt weet ik nog niet

Kijk, dat is nou dat ik denk 'dat was niet nodig geweest'...
Ik houd het wel bij 3x in de week dat verdomde rondje hardlopen (gaat nooit een échte hobby worden van me).

Super training weer gister! Sterke benen! Triceps ook btw!
Succes met rennen straks! Trainen ook nog?

Super training weer gister! Sterke benen! Triceps ook btw!
Succes met rennen straks! Trainen ook nog?
Morgen weer trainen - rug en nog iets... suggesties voor 'iets'?

pittige training!
netjes overzichtelijk voeding ook
Thnx!
Voeding komt copy&past uit Excel ;)
had die beter aan die ecto van je gegeven ;) bij hem maakt het toch niet uit :D
Nou je het zegt: volgende keer dat doen!

!@#$%^&!!! Wat heb ik een spierpijn in m'n... euhm... 'gluteus'...

(reet!)

Zitten doet goed zeer!

Nu een 'beetje opletten met eten', daarna knallen met een dieet - ik zet nu té makkelijk spieren aan om drastisch te gaan diëten. Op deze manier sta ik er mooi droog bij in de zomer met een mooie hoeveelheid spieren. Ik cut nu niet drastisch genoeg om er hinder van te ondervinden.

Absoluut!
Sterker nog: woensdag in de praktijk brengen!
Trainer overtuigd van het leren DL'en ipv rack pulls - en hij gaat me helpen!

damn wat word ik nu jaloers. beginnersgeluk zullen we maar zeggen? :cool:
oh nee wacht er mooi droog bij staan met een mooie hoeveelheid spieren heb als beginner ook al nooit het genot van mogen beleven, ik hoop echt dat het dit jaar nog lukt maar dan zal ik geen al te hoge eisen moeten stellen aan wat een mooie hoeveelheid spieren is.. :o

Fijn dat je gaat leren deadliften nu gaat het helemaal goed komen :thumbs:

idd stront eigenwijs...stel je oefningen voor , doet mevrouw helemaal niets met het advies :sad:

idd stront eigenwijs...stel je oefningen voor , doet mevrouw helemaal niets met het advies :sad:
:( Nou moe...

Ben net wel wezen hardlopen - les 4 start to run. Bij de laatste 3 minuten hardlopen ging het pas écht lekker (geen steken in m'n zij, ademhaling onder controle)... Geen enkele last van m'n enkel, natuurlijk voel ik nog goed dat ik gistreren een stevige beentraining heb neergezet...

---------- Toegevoegd om 21:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:17 ----------

Ontbijt:
whey isolaat vanille
50 gram havermout
appel

Tussendoor:
peperkoekreep (auto, even snel)

Lunch:
2 boterhammen, filet americain, gekookt ei, salade

Tussendoor:
ProteinBlock
rijstwafel

Diner:
noodles met vega-ballen, chinese kool, paprika en champignons (en beetje woksaus)

Tussendoor:
EAS (hardlopen)

Lastmeal:
Whey delicious kokos
NightProtein

tis wel zo dwarf ;)maar om toch een suggestie te doen : triceps? kuiten?

lekker dat je geen last had :D.. verder vind ik dat je erg weinig eet.. je valt zeker veel af ?

Morgen weer trainen - rug en nog iets... suggesties voor 'iets'?

Vind zelf altijd achterkant schouders (eventueel ook zijkant schouders) en biceps fijn om bij rug te trainen.

Maar ik weet niet hoe vlak voor/na je rugtraining je verdere kt-schema eruit ziet, dus misschien doe je die wel al ergens anders bij :dunno:

die heeft ze gister gedaan :D

Ah, had al zoiets verwacht, vandaar dat ik 't vroeg (was te lui om 't zelf terug te lezen :))

Hmmm, dan zou ik eerst het schema van de hele week moeten zien. Anders gewoon rug compleet afslachten (alle tijd/energie daar aan opmaken) of beetje cardio erna?

Mmm, heb voor morgen ook een broodje filet met gekookt ei!!:DD (en boterhammen kipfilet;))

Ja lekker hoor, gaan hardlopen terwijl je de dag ervoor benen getraind hebt...of heb je er ff een ander stel benen onder geschroefd?

eum rug en eum... onderarmen/pols?

Ik heb maandag benen, kuiten (nou ja, 1 oefening) & triceps gedaan... dus twijfel tussen schouders en borst - al ben ik bang dat deadliften met de spierpijn in m'n kont toch een aardige uitdaging gaat worden!

@Sue: onderarmen en polsen heb ik volgens mij nog nooit getraind (denk ik) - welke oefeningen moet ik dan aan denken?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven