Lennart010
Huge Freak
- Waardering
- 608
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 99kg
http://www.giantpt.com/Training/GIANT_Training_Onderarmtraining.htm astublaft.. en gewoon bikkelen.. spierpijn is fijn 

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

http://www.giantpt.com/Training/GIANT_Training_Onderarmtraining.htm astublaft.. en gewoon bikkelen.. spierpijn is fijn![]()
tuurlijk ben ik blij met karma..ghehe ik typte op google onderarmen training en vond het gelijk 
ik zou borst pakkendan kan je de dag (of twee) erna nog schouders doen..anders om niet
Doe trouwens geen onderarm(grip) training 1 a 2 dagen voor je DL...dat verdoet het namelijk![]()

http://www.giantpt.com/Training/GIANT_Training_Onderarmtraining.htm astublaft.. en gewoon bikkelen.. spierpijn is fijn![]()

Ik kan nu amper zitten van de spierpijn, dus kom maar op! (zei mijn overmoedige ik...)nou die dus
Misschien eerst hammer, dan reverse curl en dan de polsen...
Maar je kan ook de hammer er uit laten en een keer met je biceps er bij pakken. Geloof me... reverse curl is spierpijn op de bovenkant van je onderarmen... en die wrist curl gegarandeerd op de onderkant... no way dat je morgen nog een pen beet kan pakken
Ja, of ik heb hele gevoelige onderarmpies, maar de eerste keer had ik de dagen erna onbruikbare fluffy-gummy-arms...
niet in 3 dagen? De klassieke fout wordt gemaakt om altijd maar alles te willen afronden in 1 week. Het kan wel, dat zeg ik ook niet maar laat het gewoon is varen.Ik heb nooit geclaimd goed te zijn in het maken van trainingsschema's - en da's maar goed ook merk in nu!
Biceps is vrijdag pas - is dat zo'n ramp?
Jouw schema ziet er goed uit, maar hoe pas ik dat toe in 3 dagen (ipv 4)?
1) borst & biceps
2) rug & triceps
3) benen, kuiten & onderarmen
maar waar gooi ik dan m'n schouders bij?
Zondag 50 grindtegels van 40x60cm sjouwen, dus dood ga ik toch wel deze week![]()
niet in 3 dagen? De klassieke fout wordt gemaakt om altijd maar alles te willen afronden in 1 week. Het kan wel, dat zeg ik ook niet maar laat het gewoon is varen.
Ik doe dat schema ma,wo,vr,ma. En dan begin ik weer van voor af aan.

wil niet zeggen dat ik het evangelie predik maarziet er goed uit... tenminste..zo zou je minder snel hinder ondervinden verschillende compounds.

zet ze haar eigenwijsheid aan kant, komt met een mooi schema, ga jij de boel weer door de war gooienIk zou eerder rug+schouders+traps trainen op 1 dag, dan borst+rug..

)Rug, schouders en traps klinkt als doodgaan op 1 avond..Ik zou eerder rug+schouders+traps trainen op 1 dag, dan borst+rug..

zet ze haar eigenwijsheid aan kant, komt met een mooi schema, ga jij de boel weer door de war gooien
(jaja, weet ut, meerdere wegen naar ROme...)

Rug, schouders en traps klinkt als doodgaan op 1 avond..
Eerst maar eens proberen wat Rooke zegt, en natuurlijk sta ik open voor suggesties![]()