Fitness Seller

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Ik heb de site eerder gezien, en nu maar in m'n bookmarks gegooid... vergeet 'm anders weer en dat is zonde...
Vanavond kijken of ik kan deadliften (en meer rug) en onderarmen trainen - nou is de vraag: borst of schouders er bij pakken?

ik zou borst pakken ;) dan kan je de dag (of twee) erna nog schouders doen..anders om niet ;)
Doe trouwens geen onderarm(grip) training 1 a 2 dagen voor je DL...dat verdoet het namelijk :D

ik zou borst pakken ;) dan kan je de dag (of twee) erna nog schouders doen..anders om niet ;)
Doe trouwens geen onderarm(grip) training 1 a 2 dagen voor je DL...dat verdoet het namelijk :D

Thnx voor de tip, die ga ik onthouden!
Note to self: onderarmen NA deadlift...

Vanavond dus rug, borst en onderarmen.
Deadlift
Lever back extension
Hyperextension
(evt) cable seated row

Benchpress
Flyes
Pullover
Push-ups (al lang niet meer gedaan!)

Wrist curls
Reverse wrist curls
Hammer curls
Reverse curls

...eens kijken of dit gaat werken zo...

:roflol: :rolleyes:

dus jij gaat eerst onderarmen doen en dan biceps :P
Dat zou ik dus sowieso omdraaien! En onderarmen echt helemaal los pakken naast een "grote" spiergroep.

Je kan ook naar mijn schema kijken(althans het schema wat ik zou volgen zonder blesssures)

borst+biceps
rug+onderarmen
schouders+triceps
benen+kuiten

Ik heb nooit geclaimd goed te zijn in het maken van trainingsschema's - en da's maar goed ook merk ik nu!
Biceps is vrijdag pas - is dat zo'n ramp?
Jouw schema ziet er goed uit, maar hoe pas ik dat toe in 3 dagen (ipv 4)?

1) borst & biceps
2) rug & triceps
3) benen, kuiten & onderarmen
maar waar gooi ik dan m'n schouders bij?

Zondag 50 grindtegels van 40x60cm sjouwen, dus dood ga ik toch wel deze week ;)

Laatst bewerkt:

nou die dus :p

Misschien eerst hammer, dan reverse curl en dan de polsen...

Maar je kan ook de hammer er uit laten en een keer met je biceps er bij pakken. Geloof me... reverse curl is spierpijn op de bovenkant van je onderarmen... en die wrist curl gegarandeerd op de onderkant... no way dat je morgen nog een pen beet kan pakken :p
Ja, of ik heb hele gevoelige onderarmpies, maar de eerste keer had ik de dagen erna onbruikbare fluffy-gummy-arms...

nou die dus :p

Misschien eerst hammer, dan reverse curl en dan de polsen...

Maar je kan ook de hammer er uit laten en een keer met je biceps er bij pakken. Geloof me... reverse curl is spierpijn op de bovenkant van je onderarmen... en die wrist curl gegarandeerd op de onderkant... no way dat je morgen nog een pen beet kan pakken :p
Ja, of ik heb hele gevoelige onderarmpies, maar de eerste keer had ik de dagen erna onbruikbare fluffy-gummy-arms...
Ik kan nu amper zitten van de spierpijn, dus kom maar op! (zei mijn overmoedige ik...)
Trainen met logica is nog best lastig...

Ik heb nooit geclaimd goed te zijn in het maken van trainingsschema's - en da's maar goed ook merk in nu!
Biceps is vrijdag pas - is dat zo'n ramp?
Jouw schema ziet er goed uit, maar hoe pas ik dat toe in 3 dagen (ipv 4)?

1) borst & biceps
2) rug & triceps
3) benen, kuiten & onderarmen
maar waar gooi ik dan m'n schouders bij?

Zondag 50 grindtegels van 40x60cm sjouwen, dus dood ga ik toch wel deze week ;)
niet in 3 dagen? De klassieke fout wordt gemaakt om altijd maar alles te willen afronden in 1 week. Het kan wel, dat zeg ik ook niet maar laat het gewoon is varen.
Ik doe dat schema ma,wo,vr,ma. En dan begin ik weer van voor af aan.

niet in 3 dagen? De klassieke fout wordt gemaakt om altijd maar alles te willen afronden in 1 week. Het kan wel, dat zeg ik ook niet maar laat het gewoon is varen.
Ik doe dat schema ma,wo,vr,ma. En dan begin ik weer van voor af aan.

:duh:

Het is dat ik je niet meer karma kan geven op dit moment...
:kiss:

---------- Toegevoegd om 10:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:58 ----------

Change of plans:
Vanavond: borst+biceps
Vrijdag: rug+onderarmen
Maandag: schouders+triceps
Woensdag: benen+kuiten

...en ik PROBEER minder eigenwijs te zijn, het lukt alleen niet altijd...
Deze planning durf ik ook wat beter aan gezien de spierpijn in m'n reet...

wil niet zeggen dat ik het evangelie predik maar :) ziet er goed uit... tenminste..zo zou je minder snel hinder ondervinden verschillende compounds.

wil niet zeggen dat ik het evangelie predik maar :) ziet er goed uit... tenminste..zo zou je minder snel hinder ondervinden verschillende compounds.

In het land der blinden...
(vul zelf maar in)

Bijkomend voordeel: vanavond bankdrukken! :D

Ik zou eerder rug+schouders+traps trainen op 1 dag, dan borst+rug..

Rug, schouders en traps klinkt als doodgaan op 1 avond.. :eek:

Eerst maar eens proberen wat Rooke zegt, en natuurlijk sta ik open voor suggesties :D

Lijkt zo, maar is giga lekker, begin vaak zo:
- 3 setjes pull-up (breede grip, niet hoe je curlt), dan Bent Over Dumbbell ROW (met hand & knie op het bankje).
- Dan neckpressen / front&side raises en als je dan denkt klaar te zijn, maak je de zooi af met..
- Bent Over Barbell ROW! :cooL:

Na de training zitten je traps, rug en schouders helemaal vol, heerlijk (L)

Vergeet niet dat je bij rug trainingen vaak al traps/schouders mee pakt, dan waarom niet alles op 1 dag?
Dag 2 cardio/kuiten
Dag 3 Benen/buik
dag 4 Borst + armen..

Zoiets vond ik ook lekker met een split, maar je moet het allemaal gewoon een keer proberen, merk je vanzelf waar je lekker op gaat ;)

De oplettende lezer zit dat ik maandag schouders ga doen...
(Kan spannend worden na stenen sjouwen op zondag!)

---------- Toegevoegd om 16:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:04 ----------

Waar is Gert Jan z'n opmerking opeens?!

Aah DW, ziet er een mooi schema uit.

Voor onderarmen zijn static holds ook erg goed + ze verbeteren je grip ook!

Veel succes met het schema!:D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven