XXL Nutrition

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik vind het knap! En je gaat natuurlijk voor een DL eigen gewicht :p

• Topic Starter Topic Starter
Pin je niet vast op een gewicht maar kijk wat je kan.. want als je 50kg wilt doen en dat gaat echt niet pak gewoon 45/47.5kg voer die uit en probeer de volgende keer dan 50kg. Ga niks forceren want dat gaat misschien tenkoste van je techniek.

Succes verder

Gaat goed met de deadlift :)
Lekker rustig opbouwen qua gewicht (komt echt vanzelf wel goed als je hem helemaal onder de knie hebt) en als het kan iemand je techniek laten checken. Zijn er meer mensen in je gym die deadliften?

Pin je niet vast op een gewicht maar kijk wat je kan.. want als je 50kg wilt doen en dat gaat echt niet pak gewoon 45/47.5kg voer die uit en probeer de volgende keer dan 50kg. Ga niks forceren want dat gaat misschien tenkoste van je techniek.

Succes verder
Thnx! Ik zal zometeen m'n training van vrijdag eens posten, na 2 setjes 40kg probeerde ik 50kg en die uitvoering is gewoon niet goed.

Gaat goed met de deadlift :)
Lekker rustig opbouwen qua gewicht (komt echt vanzelf wel goed als je hem helemaal onder de knie hebt) en als het kan iemand je techniek laten checken. Zijn er meer mensen in je gym die deadliften?
Er zijn er enkelen, en ik wist niet wie ik kon verwachten vrijdag. En inderdaad: op dat moment was er niemand die kon controleren.
Als je die nou is op youtube zet zal ik mijn "deskundige" mening geven.
Ik waardeer je "deskundige" hulp, maar ik ben gewoon niet van plan met m'n kop op het WWW te verschijnen...
Zie hierboven...
Go Dwarf! Doe die deadlift!! :D
I will! Volgende week weer netjes omhoog met die gewichten! Kijken hoe het dan gaat!
Ik vind het knap! En je gaat natuurlijk voor een DL eigen gewicht :p
Eind van het jaar: BP, SQ & DL met eigen gewicht!
(Nou ja, da's de doelstelling hè?!)
Enige wat nu lukt is push ups met eigen gewicht :o
Tricep-dips op 10 kg na...

---------- Toegevoegd om 08:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:56 ----------

Training vrijdag:
Deadlift:
5*40kg, 5*40kg, 5*50kg

Lever back extension:
12*20kg, 12*25kg, 12*30kg, 12*35kg, 12*40kg

Hyperextention:
15*BW, 20*BW, 25*BW, 20*BW

Wrist curls:
3*15*5kg

Reverse wrist curls:
3*12*3kg

Reverse curls:
15*5kg, 15*10kg, 15*5kg, 15*10kg

Ik voelde m'n onderarmen wel na de training....

...en daarna geen enkele last meer gehad...:D

Denk je lekker spierpijn te hebben van het sjouwen van 50 grindtegels (40x60cm, zo'n 35 tot 40kg per stuk) op de zondag: mooi niet! Enige waar ik last van heb is een blauwe plek vlak onder m'n navel omdat ik daar de tegels tegenaan houd met het sjouwen...

Dan maar weer gewoon gaan trainen vanavond!
Morgen maar wat langer gaan hardlopen - heb van het weekend niks aan cardio gedaan (niks waarbij ik m'n sportkleding bij aan had tenminste ;)).

Kheb even een dipje met eten: 's ochtends krijg ik geen hap door m'n keel - terwijl ik dan de rest van de dag door wel dingen weg kan snaaien... wat ik dan weer niet doe. (Ik eis goed en gezond eten voor mezelf)
Balen!

Hopelijk maar een kort dipje...

Over dat eten ik heb precies hetzelfde.. met kokhalzen krjig ik 3 boterhammen naar binnen.. maar overdag eet ik er makkelijk 6 achterelkaar op :)

En grindtegels sjouwen is ook goeie cardio :).. ik ging vanochtend parketpakken naar boven dragen.. op zo'n klote trap.. het was intensiever als dat ik ooit heb getraind.. en ik train altijd op m'n max.

succes met je training :).. hopen snel een trainingsupdate te zien

Pfff, ook geen pijn in je rug? Zwaardere training dan op de sportschool :D

Pfff, ook geen pijn in je rug? Zwaardere training dan op de sportschool :D

Of je trainingswijze varieren om een andere trainingsprikkel te krijgen ?
Bijvoorbeeld meer herhalingen op een lager gewicht.. of juist meer gewicht en minder herhalingen
Heb ook wel eens gehoord dat dat wonderen kan doen

Of je trainingswijze varieren om een andere trainingsprikkel te krijgen ?
Bijvoorbeeld meer herhalingen op een lager gewicht.. of juist meer gewicht en minder herhalingen
Heb ook wel eens gehoord dat dat wonderen kan doen

Nou tsjonge :scratch:, bedankt voor je tips hoor :rolleyes:

snelle gewenning dan

Het is niet zo dat ik aan het smachten ben naar spierpijn! Doe mij maar gewoon monstergroei en bij voorkeur een stuk lager vetpercentage! :D

Ik waardeer je "deskundige" hulp, maar ik ben gewoon niet van plan met m'n kop op het WWW te verschijnen...

Zie hierboven...

Misschien kan je in het filmpje je gezicht ook bedekken. Ik weet zelf niet hoe dat moet, maar er zijn er ongetwijfeld genoeg hier die dat wel weten/uit kunnen leggen. (Maar je hebt toch ook tijdens de contest gewoon een foto van jou in bikini gepost waar je gezicht ook op stond?)

Want als je techniek naar eigen zeggen bij 50 kg niet helemaal goed meer was, en je per se meteen bij deadlift-training nummer 2 al het gewicht wil verhogen zoals je zei, maar er is niemand die je techniek kan checken, dan lijkt me dat persoonlijk eigenlijk niet zo'n heel goed idee.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven