MuscleMeat

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Strijkt over zijn hart..tuurlijk :)
ghehe.. ik heb er wel vaker last van.. dat ik iets bedoel maar anderen snappen het niet blijkt dat ik een stuk vergeten ben te zeggen..
Ik zal voortaan proberen duidelijker te zijn :)

---------- Toegevoegd om 14:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:14 ----------

Misschien kan je in het filmpje je gezicht ook bedekken. Ik weet zelf niet hoe dat moet, maar er zijn er ongetwijfeld genoeg hier die dat wel weten/uit kunnen leggen. (Maar je hebt toch ook tijdens de contest gewoon een foto van jou in bikini gepost waar je gezicht ook op stond?)

Want als je techniek naar eigen zeggen bij 50 kg niet helemaal goed meer was, en je per se meteen bij deadlift-training nummer 2 al het gewicht wil verhogen zoals je zei, maar er is niemand die je techniek kan checken, dan lijkt me dat persoonlijk eigenlijk niet zo'n heel goed idee.

agree

• Topic Starter Topic Starter
Misschien kan je in het filmpje je gezicht ook bedekken. Ik weet zelf niet hoe dat moet, maar er zijn er ongetwijfeld genoeg hier die dat wel weten/uit kunnen leggen. (Maar je hebt toch ook tijdens de contest gewoon een foto van jou in bikini gepost waar je gezicht ook op stond?)

Want als je techniek naar eigen zeggen bij 50 kg niet helemaal goed meer was, en je per se meteen bij deadlift-training nummer 2 al het gewicht wil verhogen zoals je zei, maar er is niemand die je techniek kan checken, dan lijkt me dat persoonlijk eigenlijk niet zo'n heel goed idee.

Ik ga wat shots proberen uit het filmpje te halen en hier neer te zetten, zodat jullie een beeld hebben. Ik weet ook wel wat ik niet helemaal goed doe tijdens m'n deadlift (die van 50kg), en dat is dat mijn schouders niet meer mooi naar achteren zijn waardoor mijn rug wat bol is.
Ik heb heel bewust geen foto's van mijn hoofd openbaar op het WWW staan - vriendjes van me kunnen wel een privémap zien waarop m'n hoofd staat ;) Dus ook met de beachproof contest niet (en anders krijgt Ryu een rotschop, hij heeft al eerder een verkeerde foto geplaatst).

Heb ik ergens gezegd dat ik persé het gewicht weer wil verhogen? Ik denk wel dat het kan (doel is om eind van het jaar mijn eigen gewicht te kunnen liften), maar het hoeft van mij nu niet persé hoor... Ik ben vrijdag ook bewust gestopt na mijn 3e set van 5 lifts omdat ik niet zeker was dat het nog goed ging (en achteraf valt het mee als ik de filmpjes terug zie).
Volgende rugtraining is mijn trainer er weer bij, dus dan kan hij ook kijken (al wil ik blijven filmen, bevalt me wel...)

Ik ga wat shots proberen uit het filmpje te halen en hier neer te zetten, zodat jullie een beeld hebben. Ik weet ook wel wat ik niet helemaal goed doe tijdens m'n deadlift (die van 50kg), en dat is dat mijn schouders niet meer mooi naar achteren zijn waardoor mijn rug wat bol is.
Ik heb heel bewust geen foto's van mijn hoofd openbaar op het WWW staan - vriendjes van me kunnen wel een privémap zien waarop m'n hoofd staat ;) Dus ook met de beachproof contest niet (en anders krijgt Ryu een rotschop, hij heeft al eerder een verkeerde foto geplaatst).

Dan zal dat 'm wel geweest zijn, gok ik.

Als bij een zware rep/set alleen de bovenkant van je rug wat rond is (dus niet je onderrug) dan is daar niks mis mee. Maar jij als beginner kan idd zeker beter gewoon je hele rug rechthouden nu je de beweging nog aan het leren bent.

Succes met de screenshots uit het filmpje halen, weet zeker dat je goed advies kan krijgen hier.

Heb ik ergens gezegd dat ik persé het gewicht weer wil verhogen? Ik denk wel dat het kan (doel is om eind van het jaar mijn eigen gewicht te kunnen liften), maar het hoeft van mij nu niet persé hoor... Ik ben vrijdag ook bewust gestopt na mijn 3e set van 5 lifts omdat ik niet zeker was dat het nog goed ging (en achteraf valt het mee als ik de filmpjes terug zie).
Volgende rugtraining is mijn trainer er weer bij, dus dan kan hij ook kijken (al wil ik blijven filmen, bevalt me wel...)

Dat dacht ik hierdoor:

Suc6 volgende training met 50 kg deadlift! komt goed hoor lady:D
Maarten1230 zei:
Go Dwarf! Doe die deadlift!!
I will! Volgende week weer netjes omhoog met die gewichten! Kijken hoe het dan gaat!

Fijn dat je trainer je techniek kan checken, dan komt 't zeker goed!

Heb ik ergens gezegd dat ik persé het gewicht weer wil verhogen? Ik denk wel dat het kan (doel is om eind van het jaar mijn eigen gewicht te kunnen liften), maar het hoeft van mij nu niet persé hoor...

Tuurlijk kan dat, maar je staat nu al met een bolle rug zeg je zelf (beetje bol is al slecht).......als jij de rest van je leven met een hernia door het leven wil....vooral zo doorgaan...

zou maar gewoon ff een paar weken op 30 a 40 kg proberen de beweging onder de knie te krijgen, dat is al moeilijk genoeg. Ken eigenlijk niemand die een deadlift goed uitvoerd binnen een paar maanden.

Het is niet zo dat ik aan het smachten ben naar spierpijn! Doe mij maar gewoon monstergroei en bij voorkeur een stuk lager vetpercentage! :D
Ja, dat wil ik ook! Ideaal!
Over het filmen, vraag iemand je te filmen tot je hoofd! Heb ik vorige keer ook gedaan, no way dat mijn hoofd voorlopige op internet komt :D En stukkies met je hoofd er gewoon uitknippen.

Deadlift 40 kg snapshots:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Training en eten van vandaag post ik morgen wel, heb nu slaap (en nog geen kwark gehad...)

Ik zie de snapshots niet?!

hier :)

user58211_pic3126_1250541993.jpg

user58211_pic3127_1250541993.jpg

user58211_pic3128_1250541993.jpg

Schouders & triceps:
Warming up: schoulder press (apparaat) 2*12*leeg

Neckpress:
12*25kg, 10*35kg, 8*35kg
(wat hulp nodig gehad met de 35kg, voelde wel goed :D)

Frontraises:
12*7,5kg, 10*7,5kg, 10*7,5kg, 12*7,5kg PR!:D
(DB's van 7,5kg zijn best zwaar hiervoor!)

Upright row:
4 sets 15*20kg PR!:D
(...en kan de volgende keer ook wel zwaarder...)

Side raises:
4 sets 15*3kg
(blijven die zo zwaar?!)

CGBP:
12*20kg, 12*30kg, 10*35kg, 5*40kg

Tricep dips (tussen 2 bankjes):
25*BW, 20*BW, 20*BW, 20*BW

Cable triceps pushdown:
4 sets 12*20
(ander apparaat, gewicht komt niet overeen met die ik 'normaal' gebruik)

---------- Toegevoegd om 06:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:21 ----------

Ontbijt:
whey isolaat vanille
50 gram havermout
sinaasappel

Tussendoor:
50 gram havermout
Whey delicious kokos

Lunch:
wrap met zalm en roomkaas
salade
fruitsalade
milk&fruit

Tussendoor (auto)
blikje makreel in tomaten/basilicumsaus
2 rijstwafels

Diner
75 gram volkorenpasta
tomatensaus (uit pot :()
blikje tonijn op water

trainen (EAS)
whey isolaat vanille
2 boterhammen met veel kipfilet, pindakaas en ijsbergsla.

Lastmeal:
kwark

Hey, supertraining! Erg sterk ook! Wordt ook steeds sterker of nie? Help me even neckpress, is met halter achter nek? Of machine?
Moet zeggen die side raises, heb heeeeeeeeeeel lang op 4 kilo dumbbells gezeten. Is nu eindelijk dat ik daar doorheen ben, en nu makkelijker hoger kan, heel vreemd... dus das wel herkenbaar wat je zegt!

DL blijf ik knap vinden, kan er verder niet zo veel over zeggen, geen expert :)

Hey, supertraining! Erg sterk ook! Wordt ook steeds sterker of nie? Help me even neckpress, is met halter achter nek? Of machine?
Moet zeggen die side raises, heb heeeeeeeeeeel lang op 4 kilo dumbbells gezeten. Is nu eindelijk dat ik daar doorheen ben, en nu makkelijker hoger kan, heel vreemd... dus das wel herkenbaar wat je zegt!

DL blijf ik knap vinden, kan er verder niet zo veel over zeggen, geen expert :)

Thnx!
Maf dat ik me supergoed voelde na het eerste deel training, en met triceps in een dip kwam... had écht een ontevreden gevoel toen ik in de kleedkamer was. Ik was ook op, dus kon er ook niet wat bijgooien ofzo (was ook tijd om te gaan).
Neckpress is een halter in m'n nek (mocht ik het mis hebben: jammer dan, zo doe ik 'm).

---------- Toegevoegd om 21:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:45 ----------

Net trouwens les 6 en les 7 Start to Run gelopen - een uurtje bevalt me eigenlijk beter dan dat rottige halfuurtje... :o
En die loempia van de lunch moest er ook vanaf gelopen worden vond ik...

Hele dag last van m'n maag (werd vanochtend véél te vroeg wakker van de buikpijn): kan niet veel eten of ik heb pijn. Raar. Wel prima voor m'n voedingsschema... Hoop niet dat het te lang aanhoud - ben niet zo'n fan van huisartsbezoeken...

Waarschijnlijk alles gegeven bij je schouders (pr-pr :p). Vind je errug sterk in je schouders, zeker die press!

Leuk zeg die foto's!
Gaat lekker hier ;)

Waarschijnlijk alles gegeven bij je schouders (pr-pr :p). Vind je errug sterk in je schouders, zeker die press!

:D

Was trouwens lachen in de gym: gruwelijk gespierde buffel die niet kon bevatten dat ik écht serieus ben om groter te worden, bood uiteindelijk hulp aan om écht groot te worden (ik ben bang dat ik meer kennis ga opdoen van anabolengebruik als ik niet oppas), dus toen we het over beentraining hadden (1 gozer krijgen we niet overtuigd om WEL benen te trainen) trok 'ie spontaan z'n broek naar beneden :eek: Om z'n quads te laten zien (jaja...) :eek:

"Ontbijt" (kreeg niet meer op door de buikpijn)
whey delicious cappuccino
1/2 liter magere melk

"Tussendoor"
50 gram havermout
Whey delicious kokos
appel

Lunch:
grote loempia
2 dikke bruine boterhammen met filet americain en gekookt ei
salade

Tussendoor (auto):
2 rijstewafels

Diner:
klein stukje lasagne

hardlopen (les 6&7 start to run)
whey en mini schepje dextrojuice​

Lastmeal:
kwark
schep whey delicious kokos

WTF.. helemaal niks gegeten tijdens het ontbijt :eek:
Hoe hou je het vol

Die lunch was toch niet te mager hoor, lekker, die Lasagne moet ik altijd helemaal opeten.
Kan dat niet bewaren.

WTF.. helemaal niks gegeten tijdens het ontbijt :eek:
Hoe hou je het vol

Alleen die shake... tegen half tien havermout, heb 's ochtends wel kamillethee gedronken... maar dat vult dan weer niet.

---------- Toegevoegd om 08:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:11 ----------

Die lunch was toch niet te mager hoor, lekker, die Lasagne moet ik altijd helemaal opeten.
Kan dat niet bewaren.

Als jij pijn in je buik hebt na een klein stukje dan zou je het ook wel laten... en nou heb ik mooi nog een stukje voor straks! ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven