- Waardering
- 1.339
dwarfie alles flex? :-)
hoe doe jij je lunches, uitstappen om en om of hh per been?
om en om uitstappen... blegh!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dwarfie alles flex? :-)
hoe doe jij je lunches, uitstappen om en om of hh per been?
Maar de walking lunges daarentegen... 
hey dwarffie!!! ik heb je stem nodig!! hellup!!
http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/wie-grootste-mafketel-op-dbb-2009-a-217943/
Die vind ik ook echt verschrikkelijkMaar de walking lunges daarentegen...
![]()

Voor walking lunges moet ik toch wat anders dan zo'n grote (uit de powercage) barbbell zien te vinden - loopt niet zo lekker wanneer ik iedereen onderuit maai!![]()

Ghehe.. is deze zomer een grote tuin opknap beurt ? eerst was je al met tegels aan het slepen nu ga je zeker voor de plantjes![]()

Als het stuk mag dan ga ik graag aan de gang - voor netjes afstellen (van keukenkastjes bijvoorbeeld) of dingen precies opmeten moet je toch echt mijn vriend hebben! (Ik kan 3x iets opmeten: 3x verschillende waarde!)
Idd, alles moet aangepakt worden, maar het huis was dan ook mega-goedkoop (ik kan het in m'n uppie betalen als ik zou willen...)Zo, als het huis was uitgewoond, dan moet je waarschijnlijk alles aanpakken of nie?
We hebben ook een opknappertje, hebben er maar een meerjarenplan van gemaakt
VOlgens mij kan je zo naar les 15+ overstappen ofnie?
Idd, alles moet aangepakt worden, maar het huis was dan ook mega-goedkoop (ik kan het in m'n uppie betalen als ik zou willen...)
Dat doe je goed, ziet er inmiddels keurig uit trouwens!
![]()