XXL Nutrition

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter

Ik heb eerst gestemd, daarna (een stukje van) het topic gelezen... Het hielp niet dat ik 2 personen heb aangevinkt?
Jullie staan nog steeds gelijk (67 stemmen)!

---------- Toegevoegd om 16:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:44 ----------

Die vind ik ook echt verschrikkelijk :mad: Maar de walking lunges daarentegen... :heart:

Voor walking lunges moet ik toch wat anders dan zo'n grote (uit de powercage) barbbell zien te vinden - loopt niet zo lekker wanneer ik iedereen onderuit maai! :eek::D

Tot morgen Dwarf!
Knap dat je 2 lessen start to run achter elkaar doet.
Hoe ging het vandaag?

Zometeen eerst naar de Intratuin, dan weer lopen...

keep you posted!

Ghehe.. is deze zomer een grote tuin opknap beurt ? eerst was je al met tegels aan het slepen nu ga je zeker voor de plantjes :)

Ghehe.. is deze zomer een grote tuin opknap beurt ? eerst was je al met tegels aan het slepen nu ga je zeker voor de plantjes :)

Bijna goed!
In september hebben vriendlief en ik een huis gekocht, nadat we de badkamer hebben gesloopt en opnieuw opgebouwd zijn we er in oktober in gaan wonen. Daarna was de keuken aan de beurt - die is nu zo goed als klaar (nog wat plintjes en een enkele handgreep), nu nog die ***-tuin (huis was volledig uitgeleefd toen wij het kochten: voormalig huurhuis).
Zelf een overkapping in elkaar getimmerd, nu bestraten onder de overkapping zodat de motor & fietsen daar kunnen staan (schuur is te klein).
Voor de aarbeienplantjes hadden we nog geen haken die aan de schutting kunnen hangen, dus die stonden de hele tijd in de weg op de nieuwe tuinbank (die de vader van vriendlief voor ons heeft gemaakt) - die haken hebben ze bij de Intratuin ;)
Terwijl ik morgen op het strand ben gaat vriendlief verder met bestraten :D
Ofwel: volgende week ben ik weer aan het tuin-afgraven want de rest ziet er (nog) niet uit!

---------- Toegevoegd om 21:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:56 ----------

Even over net: les 8 (favo-les) en 9 gelopen.
Eitje.
Op een bepaald moment zei Evy nog: "om sneller op adem te komen kun je met je armen zwaaien tijdens het wandelen" - en ik dacht nog: "op adem komen?!"...
Ofwel: met m'n conditie zit het wel goed vandaag... :D

allround ben je he;)

Zo, als het huis was uitgewoond, dan moet je waarschijnlijk alles aanpakken of nie?
We hebben ook een opknappertje, hebben er maar een meerjarenplan van gemaakt :p

VOlgens mij kan je zo naar les 15+ overstappen ofnie?

Als het stuk mag dan ga ik graag aan de gang - voor netjes afstellen (van keukenkastjes bijvoorbeeld) of dingen precies opmeten moet je toch echt mijn vriend hebben! (Ik kan 3x iets opmeten: 3x verschillende waarde!)

Zo, als het huis was uitgewoond, dan moet je waarschijnlijk alles aanpakken of nie?
We hebben ook een opknappertje, hebben er maar een meerjarenplan van gemaakt :p

VOlgens mij kan je zo naar les 15+ overstappen ofnie?
Idd, alles moet aangepakt worden, maar het huis was dan ook mega-goedkoop (ik kan het in m'n uppie betalen als ik zou willen...)

Vriendlief had het ook al over het overslaan van lessen, maar daar heb ik niet zo'n zin in... Eerst maar gewoon lekker 2 lessen per keer doen, als ik aan het eind van deze serie zit dan wil ik opnieuw gaan lopen, maar dan met een hoger tempo.

Pfff, als ik jouw project lees dan ben je ook zeker nog wel wat maanden bezig....
Nou ja, als het af is dan heb je iig wel eer van je werk!

Idd, alles moet aangepakt worden, maar het huis was dan ook mega-goedkoop (ik kan het in m'n uppie betalen als ik zou willen...)

Dat doe je goed, ziet er inmiddels keurig uit trouwens!

99094.jpg

wahaha@Gertjan

Tijd om te vertrekken: tot straks in Vlissingen!

Goede reis! TOt strak :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven