AndroidHealthClinic

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
lopen,warm bad, slapen :)

Grmbl...
Linkerschouder doet PIJN! Spier die over m'n schouder loopt zit ietwat vast: als ik er op duw doet het gewoon zeer... en veel hoofdpijn vandaag (ik weet dat die twee samenhang hebben met elkaar).

Ik las bij deze een baaldag in!
Twijfel of ik morgen moet gaan trainen, of beter kan wachten tot woensdag... (en dus morgen hardlopen)

Suggesties?
Iemand enig idee wanneer dit over kan zijn?

nou kunnen we weer eens handen schudden :p (wat het hoofd betreft)
Heb maar 1 simpele oplossing :D er van uit gaan dat het snel over is, morgen aankijken anders woensdag gaan. Morgen zowiezo geen spieren trainen waarmee je je schouder kan belasten, zou ik zeggen!

• Topic Starter Topic Starter
Lopen, douchen, slapen dan maar? (Morgen: vanavond ben ik tegen 22.30u pas thuis...)
nou kunnen we weer eens handen schudden :p (wat het hoofd betreft)
Heb maar 1 simpele oplossing :D er van uit gaan dat het snel over is, morgen aankijken anders woensdag gaan. Morgen zowiezo geen spieren trainen waarmee je je schouder kan belasten, zou ik zeggen!
Morgen stond rug weer op het programma - niet deadliften denk ik zo...
Bwah! Ik ga woensdag wel trainen, en morgen alleen hardlopen...

Ik BAAL!

Net trouwens 'even' goochelaars ontmaskerd gelezen - was het hele topic al weer vergeten, maar ging eigenlijk even kijken hoe het met Sava is (staat in m'n vriendjeslijst), en zag allerlei maffe reacties in z'n profiel... :rolleyes:
Ik heb wel wat gemist zeg...!!!
Ik weet eigenlijk wel zeker waarom hij geen eigen foto's hier neer heeft gezet, maar bewijs is er natuurlijk niet - dus laat ik ook m'n mond houden...

Beter!
Vrijwel geen last meer van m'n schouder (behalve als ik ze ophaal, dus doe maar gewoon alsof ik alles weet!)
Ik heb maar gewoon m'n sporttas achter in de auto gezet, straks lekker naar de gym (en als het niet gaat: snel weer naar huis!).
Voeding heb ik al een paar dagen niet gepost, ga ik zometeen weer mee beginnen: dat moet wat strakker.

Conclusie: vol goede moed!

---------- Toegevoegd om 13:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:16 ----------

1 van de verdenkingen in het beruchte 35-pagina's tellende topic heb ik bevestigd gezien in een PM (hij en ik hebben best een hoop zitten PM'en).
Dat is ook de reden dat ik geloof dat (zo goed als alles) wat hij heeft gezegd (getypt) waar is, afgezien van z'n foto's. Dat topic over aspireren is helemaal logisch: dit soort info is érg goed om te delen, maar hij kon natuurlijk niet linken naar het oorspronkelijke bericht - dus dan maar op deze manier...

Hey dwarf

Ik heb ook vaak last van me schouders en rust is erg goed.. als je toch wil trainen probeer het dan na de training te koelen

Hey dwarf

Ik heb ook vaak last van me schouders en rust is erg goed.. als je toch wil trainen probeer het dan na de training te koelen

Het is een spier: warm houden heb ik geleerd. Van kou gaat deze alleen maar verder vast zitten.
Vanavond een goede warming up, en dan aan de rugtraining. Gaat het niet - dan wegwezen naar huis ;)

Wat fijn dat het vandaag al beter gaan met je schouder.
Succes vanavond met je rug training.

Training:

BOR:
12*35kg, 12*35kg, 12*35kg, 12*35kg
...zat meer in, maar voelde meer als opwarming...

Deadlift:
5*40kg, 5*45kg, 5*50kg, 5*50kg
twijfel over eerste setje 50kg, nog maar een setje gedaan 50kg

Shrugs:
10*25kg (per kant / hand), 10*25kg, 10*25kg
Gek genoeg geen enkele last met m'n schouderspier...

Small cable row:
12*20kg, 12*20kg, 12*20kg

BB achter rug pols draaien:
2 sets tot branden onderarmen

Wrist curls:
2 sets tot branden met 7,5kg totaal
(met zo'n wielje aan een stokje waarmee je ook buikspieren kunt trainen)

Reverse wrist curls:
(met zelfde ding als vorige oefening)

Hanging leg raises:
12*BW, 12*BW, 6*BW

Abdominal machine:
25*25kg, 25*25kg, 25*25kg

Rotary torso:
25*25kg, 25*25kg, 25*25kg

Gedver: buikspieroefeningen op apparaten!

Eten post ik zometeen...

---------- Toegevoegd om 21:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:13 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Heel gaaf: kwam er vandaag achter dat één van de meest toffe gasten in m'n gym wedstrijden draait!

kijk je wel uit ;) Onderarmen zijn gevoelig en dan om 3oefningen 2 werksetjes te doen :rolleyes: is misschien niet helemaal aan te bevelen.
Vanwaar zoveel buikspieren?

kijk je wel uit ;) Onderarmen zijn gevoelig en dan om 3oefningen 2 werksetjes te doen :rolleyes: is misschien niet helemaal aan te bevelen.
Ik kijk uit ;)
Vorige keer helemaal niks gevoeld van onderarmen, morgen hoef ik nergens naartoe (thuiswerken) en hoef ik niks te kunnen tillen - dus het is veilig :D
Trainer vond die buikspieren weer eens nodig (als ik de kans krijg sla ik ze over... doe liever 100 reps op de grond dan 3 verschillende apparaten - hij niet!)

Agree.. en met deadlift pak je je armen ook nog eens mee

Fijn dat je geen last had van je schouders dwarf :D

Ik kijk uit ;)
Vorige keer helemaal niks gevoeld van onderarmen, morgen hoef ik nergens naartoe (thuiswerken) en hoef ik niks te kunnen tillen - dus het is veilig :D
Trainer vond die buikspieren weer eens nodig (als ik de kans krijg sla ik ze over... doe liever 100 reps op de grond dan 3 verschillende apparaten - hij niet!)

Dat is het mooie van de homo sapien zoals wij deze vandaag de dag kennen, hij weet geen maat te houden.

Eten maandag:
ontbijt
whey isolaat vanille
50 gram havermout
appel

tussendoor
50 gram AH vezelontbijt
1 schep whey delicious

lunch
bruine pistolet
half pakje kipfilet
cashews

tussendoor
bruine pistolet
half pakje kipfilet
cashews

"diner"
fail van catering op werk:
broodje eiersalade
cola light

Lastmeal
NightProtein
(damn: hele zak (125 gram) cashews (ovengebakken) in een dag er doorheen gejaagd!)

Eten vandaag:
ontbijt
whey isolaat vanille
50 gram havermout
2 appels

tussendoor (auto)
2 boterhammen
kipfilet
pindakaas
2 rijstewafels

lunch
2 boterhammen
paardenrookvlees & sambal
salade

tussendoor
2 boterhammen
paardenrookvlees & sambal
2 boterhammen
kipfilet
pindakaas

training
pre-wo: havermout met whey delicious
EAS
post-wo: EAS, glutamine, dextrojuice
schep whey delicous in magere melk

diner
beetje aardappelen uit oven, 2 gevulde tomaten (met gehakt)

lastmeal
NightProtein

BB achter rug pols draaien:
2 sets tot branden onderarmen

Wrist curls:
(met zo'n wielje aan een stokje waarmee je ook buikspieren kunt trainen)

Reverse wrist curls:
(met zelfde ding als vorige oefening)

Succes met aankleden morgen!:D
Brute trapstraining trouwens, die ga je overmoregen wel voelen denk ik;)

Agree.. en met deadlift pak je je armen ook nog eens mee

Fijn dat je geen last had van je schouders dwarf :D
Klopt, maar een beetje extra is vast niet erg - was maar 4 setjes van 5 reps deadlift...
Dat is het mooie van de homo sapien zoals wij deze vandaag de dag kennen, hij weet geen maat te houden.
Orly?
Me?!

---------- Toegevoegd om 21:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:34 ----------

Succes met aankleden morgen!:D
Brute trapstraining trouwens, die ga je overmoregen wel voelen denk ik;)

Die shrugs? die heb ik al eerder met 30kg per hand gedaan - dus denk dat het meevalt ;)

heb het idee alsof jij beyond failure ging met onderarmen....en aan je onderarmen zitten ook je polsen vast :orly: , I rest my case

Hallo?!
Ik neem heel wat goede raad wel aan hoor!
Alleen kan ik nu natuurlijk niks meer veranderen aan mijn training, behalve gokken dat het wel mee zal vallen... toch?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven