Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Grmbl...
Linkerschouder doet PIJN! Spier die over m'n schouder loopt zit ietwat vast: als ik er op duw doet het gewoon zeer... en veel hoofdpijn vandaag (ik weet dat die twee samenhang hebben met elkaar).
Ik las bij deze een baaldag in!
Twijfel of ik morgen moet gaan trainen, of beter kan wachten tot woensdag... (en dus morgen hardlopen)
Suggesties?
Iemand enig idee wanneer dit over kan zijn?
(wat het hoofd betreft)
er van uit gaan dat het snel over is, morgen aankijken anders woensdag gaan. Morgen zowiezo geen spieren trainen waarmee je je schouder kan belasten, zou ik zeggen!Lopen, douchen, slapen dan maar? (Morgen: vanavond ben ik tegen 22.30u pas thuis...)
Morgen stond rug weer op het programma - niet deadliften denk ik zo...nou kunnen we weer eens handen schudden(wat het hoofd betreft)
Heb maar 1 simpele oplossinger van uit gaan dat het snel over is, morgen aankijken anders woensdag gaan. Morgen zowiezo geen spieren trainen waarmee je je schouder kan belasten, zou ik zeggen!

Ik weet eigenlijk wel zeker waarom hij geen eigen foto's hier neer heeft gezet, maar bewijs is er natuurlijk niet - dus laat ik ook m'n mond houden...

Hey dwarf
Ik heb ook vaak last van me schouders en rust is erg goed.. als je toch wil trainen probeer het dan na de training te koelen

Ik kijk uitkijk je wel uitOnderarmen zijn gevoelig en dan om 3oefningen 2 werksetjes te doen
is misschien niet helemaal aan te bevelen.
Vanwaar zoveel buikspieren?

kijk je wel uitOnderarmen zijn gevoelig en dan om 3oefningen 2 werksetjes te doen
is misschien niet helemaal aan te bevelen.
Vanwaar zoveel buikspieren?

Ik kijk uit
Vorige keer helemaal niks gevoeld van onderarmen, morgen hoef ik nergens naartoe (thuiswerken) en hoef ik niks te kunnen tillen - dus het is veilig
Trainer vond die buikspieren weer eens nodig (als ik de kans krijg sla ik ze over... doe liever 100 reps op de grond dan 3 verschillende apparaten - hij niet!)
BB achter rug pols draaien:
2 sets tot branden onderarmen
Wrist curls:
2 sets tot branden met 7,5kg totaal
(met zo'n wielje aan een stokje waarmee je ook buikspieren kunt trainen)
Reverse wrist curls:
2 sets tot branden met 7,5kg totaal
(met zelfde ding als vorige oefening)

Klopt, maar een beetje extra is vast niet erg - was maar 4 setjes van 5 reps deadlift...Agree.. en met deadlift pak je je armen ook nog eens mee
Fijn dat je geen last had van je schouders dwarf![]()
Orly?Dat is het mooie van de homo sapien zoals wij deze vandaag de dag kennen, hij weet geen maat te houden.
Succes met aankleden morgen!
Brute trapstraining trouwens, die ga je overmoregen wel voelen denk ik![]()

Goede raad geven heeft geen zin, ze is een eigenwijs stuk vretenheb het idee alsof jij beyond failure ging met onderarmen....en aan je onderarmen zitten ook je polsen vast, I rest my case

Goede raad geven heeft geen zin, ze is een eigenwijs stuk vreten![]()