MuscleMeat

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Trainen na een endurence contest... ach waarom niet?
Jammer dat borst & biceps aan de beurt waren, en toch een paar PR's!

Benchpress:
15*20kg, 12*30kg, 8*40kg, 6*45kg PR!:D

DB flyes:
12*10kg, 12*10kg, 7*10kg PR!:D

Push up:
15*BW, 10*BW, 9*BW
Zo! Lang niet meer gedaan! Viel tegen... (wel netjes alleen tenen & handen op de grond)

BB curl:
10*20kg, 10*20kg, 12*20kg

DB Concentration curl:
15*5kg, 15*5kg, 15*5kg
Eerste keer dat ik deze deed... volgende keer meer gewicht...

Hammer Curl:
15*5kg, 15*5kg, 15*5kg
Same here: voor het eerst (wel ooit eens superset met DB curl gedaan)

Was een matige training - voelde m'n schouders een klein beetje van gisteren (wie laat zich dan ook last minute overhalen om toch mee te doen met die Endurence Challenge?!)... Wel weer complimentjes en adviezen gekregen van de buffels in de gym - altijd lekker :D

---------- Toegevoegd om 12:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:48 ----------

Volgende keer bij ons in de achtertuin? Scheelt mij iig wat reistijd ;)

ja maar dan moet ik 3 uur reizen :D

Trainen na een endurence contest... ach waarom niet?
Jammer dat borst & biceps aan de beurt waren, en toch een paar PR's!

Benchpress:
15*20kg, 12*30kg, 8*40kg, 6*45kg PR!:D

mmm Ik weet niet hoor maar heb je gisteren iets van 12 herhalingen met 30kg zien doen en de uitvoering daarvan zegt mij dat die 6x45kg niet echt geloofwaardig overkomt.......

oke ik kan niet tellen......:rolleyes:

Laat ik het dan zo zeggen vanaf rep 1 zag het eruit alsof je er al 50 gedaan had kwa uitvoering........en nu hou ik er over op

Lekker gezellig weer.

Bikkel! Weer gaan trainen! Heb even overgeslagen vandaag :p

Bikkel! Weer gaan trainen! Heb even overgeslagen vandaag :p

Ach, die training van gisteren ging niet echt door he?
Morgen komt er van zowel lopen als KT niets terecht, en je moet wat...

---------- Toegevoegd om 15:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:18 ----------

Nee zeg, ik kijk wel uit, als je bij een gezellig samenzijn al afgeschoten wordt op een eventueel niet correct uitgevoerde oefening durf ik niet meer.

Volgende keer doe ik ook écht niet meer mee... maar kom wel voor de gezelligheid!
Mijn idee was dat ik voor lul zou staan, en dacht dat het mee viel - niet dus.

Ach, die training van gisteren ging niet echt door he? Morgen komt er van zowel lopen als KT niets terecht, en je moet wat...

Ja, best jammer :(
Er stond dit jaar echt veeeel minder materiaal dan vorig jaar, en ook heel crowded opgesteld. Als we dan wel iets waren gaan doen, zit je met je armen/benen/db's bijna tussen de mensen die aan de tafeltjes zaten recht naast de bankjes en apparaten, dat leek me echt helemaal niks.
En lekker lui in het zonnetje zitten was ook wel fijn :D

Volgende keer doe ik ook écht niet meer mee... maar kom wel voor de gezelligheid!
Mijn idee was dat ik voor lul zou staan, en dacht dat het mee viel - niet dus.

We stonden allemaal voor lul :D Zonder Liona die ons gewoon dwong om mee te doen door die shirtjes echt in onze handen te duwen, hadden we ook echt no way meegedaan :o

Had serieus leuk gevonden effe samen trainen, maar was idd veel te druk en te - "oh, sorry dat ik met mijn dumbbell je thuis-zo-zorgvuldig-in-elkaar-gezette-meal uit je klauwen heb gecurld"-op elkaar.

Ach die wedstrijd, gewoon schijt hebben (niet vergeten dat we altijd nog veel sterker zijn dan de gemiddelde vrouw) :D

Had serieus leuk gevonden effe samen trainen, maar was idd veel te druk en te - "oh, sorry dat ik met mijn dumbbell je thuis-zo-zorgvuldig-in-elkaar-gezette-meal uit je klauwen heb gecurld"-op elkaar.

Ach die wedstrijd, gewoon schijt hebben (niet vergeten dat we altijd nog veel sterker zijn dan de gemiddelde vrouw) :D

We kunnen altijd nog een keertje een vrouwen-traininkje afspreken of zo.

Bij mijn gym moet je helaas 10 euro dokken als je 1 keer wil komen trainen als niet-lid zijnde (krijg je wel weer terug als je wel lid wordt, maar goed daar hebben we natuurlijk niks aan) , dus dat gaat 'm niet worden. Misschien kan je bij 1 van jullie gyms wel eenmalig gratis trainen?

We kunnen altijd nog een keertje een vrouwen-traininkje afspreken of zo.

Bij mijn gym moet je helaas 10 euro dokken als je 1 keer wil komen trainen als niet-lid zijnde (krijg je wel weer terug als je wel lid wordt, maar goed daar hebben we natuurlijk niks aan) , dus dat gaat 'm niet worden. Misschien kan je bij 1 van jullie gyms wel eenmalig gratis trainen?

Bij ons wel ;)

Grmbl...
Linkerschouder doet PIJN! Spier die over m'n schouder loopt zit ietwat vast: als ik er op duw doet het gewoon zeer... en veel hoofdpijn vandaag (ik weet dat die twee samenhang hebben met elkaar).

Ik las bij deze een baaldag in!
Twijfel of ik morgen moet gaan trainen, of beter kan wachten tot woensdag... (en dus morgen hardlopen)

Suggesties?
Iemand enig idee wanneer dit over kan zijn?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven