krijg je ervan he.
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Trainen na een endurence contest... ach waarom niet?
Jammer dat borst & biceps aan de beurt waren, en toch een paar PR's!
Benchpress:
15*20kg, 12*30kg, 8*40kg, 6*45kg PR!![]()
mmm Ik weet niet hoor maar heb je gisteren iets van 12 herhalingen met 30kg zien doen en de uitvoering daarvan zegt mij dat die 6x45kg niet echt geloofwaardig overkomt.......
Bikkel! Weer gaan trainen! Heb even overgeslagen vandaag![]()
Nee zeg, ik kijk wel uit, als je bij een gezellig samenzijn al afgeschoten wordt op een eventueel niet correct uitgevoerde oefening durf ik niet meer.
Ach, die training van gisteren ging niet echt door he? Morgen komt er van zowel lopen als KT niets terecht, en je moet wat...

Volgende keer doe ik ook écht niet meer mee... maar kom wel voor de gezelligheid!
Mijn idee was dat ik voor lul zou staan, en dacht dat het mee viel - niet dus.
Zonder Liona die ons gewoon dwong om mee te doen door die shirtjes echt in onze handen te duwen, hadden we ook echt no way meegedaan 

Had serieus leuk gevonden effe samen trainen, maar was idd veel te druk en te - "oh, sorry dat ik met mijn dumbbell je thuis-zo-zorgvuldig-in-elkaar-gezette-meal uit je klauwen heb gecurld"-op elkaar.
Ach die wedstrijd, gewoon schijt hebben (niet vergeten dat we altijd nog veel sterker zijn dan de gemiddelde vrouw)![]()
We kunnen altijd nog een keertje een vrouwen-traininkje afspreken of zo.
Bij mijn gym moet je helaas 10 euro dokken als je 1 keer wil komen trainen als niet-lid zijnde (krijg je wel weer terug als je wel lid wordt, maar goed daar hebben we natuurlijk niks aan) , dus dat gaat 'm niet worden. Misschien kan je bij 1 van jullie gyms wel eenmalig gratis trainen?

(niet vergeten dat we altijd nog veel sterker zijn dan de gemiddelde vrouw)![]()