MuscleMeat

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
We hebben een apparaat van Panatta (geen idee hoe het ding heet) waar je schijven aan kan hangen, daar doe ik m'n shrugs mee.
Ik heb geen straps.

ahhh ja die hebben wij ook. Nee dat verklaart het. Dan doe je ongeveer de helft van het gewicht. Dat klinkt veel aannemelijker.

• Topic Starter Topic Starter
Hoezo de helft van het gewicht? Per hand hangt er een schijf van 25kg aan (gisteravond)...

vaak bij die deadlift/ shrug apparaten hangt het gewicht halverwege de hefboom. 1/2 in je hand en de andere 1/2 op het scharnier (waar die stang dus vast zit). afhangelijk van waar het gewicht zit veranderd deze verdeling.

Maargoed mocht je nog eens shrugs doen met dumbbells van 30kg. Dan zou ik daar graag een filmpje van zien. Want dat gewicht kunnen zelfs veel mannen niet en al helemaal niet zonder straps.

persoonlijk een k*t apparaat en minder fijn als met db's

Je moet echt nog een keer gaan kijken in dat B R topic over Muscle Beach, er zijn weer een hoop 'fantastische' :o :roflol: nieuwe foto's geplaatst.
O.a. nog meer curl foto's van ons allemaal, en foto's van het chinnen en dippen van Peetje en Sue.

Laatst bewerkt:
Ik heb het topic gevonden en ga nu kijken:P:P

Net terug van hardlopen (les 10 & 11 start 2 run) en wat ging het matig...
Avondeten viel iets te zwaar denk ik (of te snel na eten gaan lopen...)

Voor de statistieken wat ik vandaag heb gegeten:
ontbijt
whey isolaat vanille
60 gram havermout
appel

vroege lunch
350 gram tomaten
blik tonijn op water (aldi)
1 paprika
2 rijstewafels

tussendoor
2 boterhammen met kipfilet & sambal
rijstewafel met pindakaas

diner
spaghetti met paprika, vega-gehakt

hardlopen
EAS & glutamine

lastmeal
NightProtein

Ik had eigenlijk nog een 'snack' (gevulde halve tomaat met gehakt) bedacht voor nu, maar ik krijg er echt geen eten bij nu. Straks de NightProtein en dan heb ik écht genoeg...
Voor tussendoor kan ik trouwens beter havermout eten dan brood heb ik gemerkt: vult een stuk beter!

En gek genoeg heb ik vanavond opeens zin in chocomel... Heb ik een Jesaja-virus onder de leden?

volgende keer langer wachten met rennen, met eten rent echt *&#$*(@$*(

Chocomel... chocomel... chocomel... als je het vaak genoeg zegt, wil ik ook... (nasty virus!)

training van vandaag, ging érg matig...

Neckpress
15*20kg, 10*25kg, 6*30kg

Frontpress
10*20kg, 10*20kg, 10*20kg

Frontraises
12*5kg, 12*5kg, 12*5kg
Damn! Ik kreeg die 7,5kg db's vandaag niet omhoog!

Lateral raises
12*5kg, 12*5kg, 12*5kg, 12*5kg

Side raises
12*3kg, 12*3kg, 12*3kg, 12*3kg

Assisted dips
12*25kg, 12*20kg, 12*15kg, 8*10kg REPPR! :d

Cable triceps push-down (smal, stang)
12*30kg, 12*30kg, 12*35kg, 12*35kg

Cable triceps push-down (touw)
12*20kg, 12*25kg, 12*20kg

Eten post ik morgen, zit nu achter een andere computer (staat m'n schema niet op)

Stang pushdowns zijn wel erg sterk,voor een vrouw!de vraag is :hoeveel katrollen?

Frontraises
12*5kg, 12*5kg, 12*5kg

Zijn er geen dumbbells bij jullie tussen 5kg en 7kg :eek:

Verder goeie training

Frontraises
12*5kg, 12*5kg, 12*5kg

Verder goeie training

Dat zou balen zijn. Bij ons gaan ze ook in stapjes van 2 kg (4, 6, 8, 10, etc).
Soms is dat echt een te grote stijging :(

Lekkere presses, dwarf!

35 is namelijk een stevig gewicht bij goede uitvoering...maar wat is je doel nu? Cutten of bulken want je voedingsschema mist namelijk een doel

35 is namelijk een stevig gewicht bij goede uitvoering...maar wat is je doel nu? Cutten of bulken want je voedingsschema mist namelijk een doel
Ik ben aan het zoeken waar bij mij de grens ligt tussen cut & bulk.
2 dagen netjes op berekend onderhoud eten en een uurtje hardlopen en ik ben een halve kilo lichter. Kan vocht zijn, maar dat moet ik ook nog een hoop kwijt... Ik wil dit eerst een tijdje aanzien (week, misschien twee) om wat meer duidelijkheid te hebben over m'n eigen lijf. Wat inhoudt dat ik me strak aan eten op (berekend) onderhoud stort.
Daarna een gefundeerde keuze maken. Clean bulk zonder enig idee hoeveel 'veilig' is om te eten vind ik niks: de tijd dat ik gruwelijk te vet was laat ik graag achter me...

---------- Toegevoegd om 23:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:56 ----------

Frontraises
12*5kg, 12*5kg, 12*5kg

Verder goeie training
Nope, Gaat per 2,5kg - afgezien van de 3kg dingetjes (die ik eigenlijk in het roze had verwacht... :p). Binnenkort eens zoeken in het 'vrouwen'gedeelte...
Dat zou balen zijn. Bij ons gaan ze ook in stapjes van 2 kg (4, 6, 8, 10, etc).
Soms is dat echt een te grote stijging :(

Lekkere presses, dwarf!
Gaat wel hard! Presses vallen me een beetje tegen, maar iedere keer als ik begin is het net als het bankdrukken op Muscle Beach: het eerste stel herhalingen ziet eruit alsof ik er al 50 reps op heb zitten...
:roflol: Hij doet zelf geen frontraises met 7.5 kg, hij quote Dwarf verkeerd.
:roflol:

Ik ben aan het zoeken waar bij mij de grens ligt tussen cut & bulk.
2 dagen netjes op berekend onderhoud eten en een uurtje hardlopen en ik ben een halve kilo lichter. Kan vocht zijn, maar dat moet ik ook nog een hoop kwijt... Ik wil dit eerst een tijdje aanzien (week, misschien twee) om wat meer duidelijkheid te hebben over m'n eigen lijf. Wat inhoudt dat ik me strak aan eten op (berekend) onderhoud stort.
Daarna een gefundeerde keuze maken. Clean bulk zonder enig idee hoeveel 'veilig' is om te eten vind ik niks: de tijd dat ik gruwelijk te vet was laat ik graag achter me...

Grappig, wist niet dat je een clean bulk in de planning had staan. Dacht dat je nog verder wilde cutten.
Nou ben benieuwd hoe het gaat dan, want dit is toch iets heel nieuws voor je? Altijd lastig om uit te vinden dan hoeveel je mag/wilt eten als je net boven onderhoud wilt gaan zitten.

En niet vergeten dat als je geen risico durft te nemen (dus ipv echt ietsiepietsie boven onderhoud, wat ruimer erboven gaan zitten), dat je dan misschien idd niet heel veel vet aan gaat komen (daar zijn we natuurlijk allemaal :bang: voor :) ), maar dat je dan ook echt geen miracles moet verwachten qua vvm-gains.

---------- Toegevoegd om 23:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:01 ----------

Nope, Gaat per 2,5kg - afgezien van de 3kg dingetjes (die ik eigenlijk in het roze had verwacht... :p). Binnenkort eens zoeken in het 'vrouwen'gedeelte...

Pff, per 2.5 kg, das nog k*tter dan met 2 kg stijgen.
Dat zou ik dan toch zeker wel een tripje naar het vrouwen-gedeelte waard vinden :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven