Hmm, klinkt toch nog een beetje alsof je nog steeds niet weet wat je wilt, cutten of (clean) bulken...
Ik denk dat je gewoon de knoop door moet hakken. Wil je eerst verder met cutten, of wil je gaan bulken.
Want eventjes op onderhoud gaan eten + nadenken/bezig zijn met/uitproberen waar je onderhoud of net erboven zit, dat is natuurlijk allemaal hartstikke nuttig en broodnodig als je idd wil gaan bulken, maar als je gewoon eigenlijk nog verder wil met cutten, moet je daar nu toch eigenlijk je tijd niet aan 'verspillen', en gewoon lekker doorgaan met je cutschema.
En dan als je een vet% bereikt hebt waar jij je lekker bij voelt, DAN gaan beginnen met het zoeken naar het aantal kcal dat jij nodig hebt voor een clean bulk.
Want dat zou ook heel best weer veranderd kunnen zijn, als je toch besluit om weer verder te gaan met cutten en daarna pas te bulken, en dan heb je het voor niets gedaan
---------- Toegevoegd om 23:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:18 ----------
Kortom: wat Rooke zegt
---------- Toegevoegd om 23:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:18 ----------
Kort samengevat ben ik het met je eens.
Dus raas ik meteen door naar de volgende vraag (iets met een deur, en ermee vallen):
vanwaar de rijst? Wat heeft iedereen trouwens tegen brood? (ik word dan weer gelukkiger van havermout, maar dat even terzijde)
Met mijn lijf 'mag' ik toch al niet veel van wat dan ook...
Als je toch gelukkiger wordt van havermout, en meerdere mensen zeggen dat het een kans waard is om het brood eruit te gooien, waarom dan niet gewoon doen/proberen
Langere antwoord: rijst of havermout is minder processed dan brood, bevat minder additieven, bevat minder zout, geeft minder bloat/vocht vasthouden (niet bij iedereen, maar hoor/lees het vaak), etc....
+ het komt gewoon bij veel mensen voor dat brood simpelweg niet werkt in de cut. Dus als ze het brood er niet uithalen, dat de resulaten dan minder zijn, als wanneer ze het er
wel uithalen.
Hoeft idd zeker niet bij iedereen zo te zijn (net zoals dat vocht vasthouden niet voor iedereen geldt), maar it's worth a shot right. Zeker als je zelf al zegt dat je liever havermout eet.