MuscleMeat

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Grappig, wist niet dat je een clean bulk in de planning had staan. Dacht dat je nog verder wilde cutten.
Nou ben benieuwd hoe het gaat dan, want dit is toch iets heel nieuws voor je? Altijd lastig om uit te vinden dan hoeveel je mag/wilt eten als je net boven onderhoud wilt gaan zitten.

En niet vergeten dat als je geen risico durft te nemen (dus ipv echt ietsiepietsie boven onderhoud, wat ruimer erboven gaan zitten), dat je dan misschien idd niet heel veel vet aan gaat komen (daar zijn we natuurlijk allemaal :bang: voor :) ), maar dat je dan ook echt geen miracles moet verwachten qua vvm-gains.

---------- Toegevoegd om 23:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:01 ----------

Pff, per 2.5 kg, das nog k*tter dan met 2 kg stijgen.
Dat zou ik dan toch zeker wel een tripje naar het vrouwen-gedeelte waard vinden :)
Ik zou wel graag willen cleanbulken, maar ben nog steeds redelijk fors (al zeg ik het zelf), vandaar dat ik iig wil weten wat er mogelijk is... Meer eten & meer cardio (o.a. hardlopen) vind ik geen probleem! Cut-actieplan ben ik trouwens wel al aan het opstellen: iets met een massa vocht kwijtraken (kwam er achter dat ik medicijnen slik die zorgen voor vochtvasthouden :(), cardio, wellicht lecithinepoeder en vooral: voldoende goed voedsel eten! ;)

Ik denk dat je beter eerst een doel kan stellen en daar je bevindingen van je eetpatroon aan ophangen ;) Anders gooi je onnodig 2 weken weg. Daarnaast moet je toch meer naar de rijst maaltijden ongeachte bulk of cut.
Clean bulk klinkt wel als best of both worlds maar je gaat echt geen vet verliezen en spiermassa winnen. Het is altijd het een of het ander(cliche maar waar). Als ik je een advies zou mogen geven zou ik gaan cutten in jouw situatie. Dat geeft je een mooie start voor als je gaat bulken en dan kan je de voeding nog beter afstemmen want dan zegt de spiegel ook veel meer. Daarnaast geeft cutten door cardio je een betere conditie waardoor je je intesiteit nog meer op kan schroeven tijdens je KT wat weer resulteert in meer spierstress en dus meer groei(kort door de bocht).

volgende keer langer wachten met rennen, met eten rent echt *&#$*(@$*(

Chocomel... chocomel... chocomel... als je het vaak genoeg zegt, wil ik ook... (nasty virus!)

Darf, zo te lezen moet ook jij nuchter gaan hardlopen.;)

Choco whey choco whey choco whey is veel lekkerder. :) :p
(ja ik begin het dadelijk nog te geloven dat het echt zo is)

Kort samengevat ben ik het met je eens.
Dus raas ik meteen door naar de volgende vraag (iets met een deur, en ermee vallen):
vanwaar de rijst? Wat heeft iedereen trouwens tegen brood? (ik word dan weer gelukkiger van havermout, maar dat even terzijde)
Met mijn lijf 'mag' ik toch al niet veel van wat dan ook...

---------- Toegevoegd om 23:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:17 ----------

Darf, zo te lezen moet ook jij nuchter gaan hardlopen.;)

Choco whey choco whey choco whey is veel lekkerder. :) :p
(ja ik begin het dadelijk nog te geloven dat het echt zo is)
Bwah!
Vind het een goed idee, alleen wanneer ik af en toe om 7.00u in de auto moet zitten dan is dat écht niet grappig hoe vroeg ik dan moet gaan lopen!

Hmm, klinkt toch nog een beetje alsof je nog steeds niet weet wat je wilt, cutten of (clean) bulken...

Ik denk dat je gewoon de knoop door moet hakken. Wil je eerst verder met cutten, of wil je gaan bulken.
Want eventjes op onderhoud gaan eten + nadenken/bezig zijn met/uitproberen waar je onderhoud of net erboven zit, dat is natuurlijk allemaal hartstikke nuttig en broodnodig als je idd wil gaan bulken, maar als je gewoon eigenlijk nog verder wil met cutten, moet je daar nu toch eigenlijk je tijd niet aan 'verspillen', en gewoon lekker doorgaan met je cutschema.
En dan als je een vet% bereikt hebt waar jij je lekker bij voelt, DAN gaan beginnen met het zoeken naar het aantal kcal dat jij nodig hebt voor een clean bulk.
Want dat zou ook heel best weer veranderd kunnen zijn, als je toch besluit om weer verder te gaan met cutten en daarna pas te bulken, en dan heb je het voor niets gedaan :)

---------- Toegevoegd om 23:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:18 ----------

Kortom: wat Rooke zegt :roflol:

---------- Toegevoegd om 23:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:18 ----------

Kort samengevat ben ik het met je eens.
Dus raas ik meteen door naar de volgende vraag (iets met een deur, en ermee vallen):
vanwaar de rijst? Wat heeft iedereen trouwens tegen brood? (ik word dan weer gelukkiger van havermout, maar dat even terzijde)
Met mijn lijf 'mag' ik toch al niet veel van wat dan ook...

Als je toch gelukkiger wordt van havermout, en meerdere mensen zeggen dat het een kans waard is om het brood eruit te gooien, waarom dan niet gewoon doen/proberen :scratch:

Langere antwoord: rijst of havermout is minder processed dan brood, bevat minder additieven, bevat minder zout, geeft minder bloat/vocht vasthouden (niet bij iedereen, maar hoor/lees het vaak), etc....
+ het komt gewoon bij veel mensen voor dat brood simpelweg niet werkt in de cut. Dus als ze het brood er niet uithalen, dat de resulaten dan minder zijn, als wanneer ze het er wel uithalen.
Hoeft idd zeker niet bij iedereen zo te zijn (net zoals dat vocht vasthouden niet voor iedereen geldt), maar it's worth a shot right. Zeker als je zelf al zegt dat je liever havermout eet.

Laatst bewerkt:
DAMN!
Tijd om te gaan slapen en allemaal wijze mensen om me heen (online, maar toch!)...
Ja, het is toch wel tijd voor een cut, tijd om m'n actieplan snel vorm te gaan geven (hallo huisarts: ben ik weer!)...

Havermout is gewoon lekker, maar wat ik nóg interessanter vind: wat is er mis met brood?

DAMN!
Tijd om te gaan slapen en allemaal wijze mensen om me heen (online, maar toch!)...
Ja, het is toch wel tijd voor een cut, tijd om m'n actieplan snel vorm te gaan geven (hallo huisarts: ben ik weer!)...

Havermout is gewoon lekker, maar wat ik nóg interessanter vind: wat is er mis met brood?

Jeej, Dwarf heeft de knoop doorgehakt! :cheer: Das alvast 't halve werk (nou ja, bij jou dan :roflol:)

We willen je best morgen, overmorgen, overovermorgen ook nog wel proberen te helpen met ons 'deskundige' :rolleyes: advies hoor ;)

:grumble:sadistische mensen die me graag zien cutten...:grumble:

Tijd voor nep-kwark: NightProtein...

Zuivel zeker ook uit cut-dieet gooien?:(

Nee man, is toch gewoon mooi als je (eindelijk) je doel duidelijk voor ogen hebt :thumbs:
Zonder duidelijk doel ga je 'm obviously natuurlijk gewoon nooit bereiken ;)

:roflol: Zuivel uit welk soort voedingsschema dan ook schrappen hoef je bij mij natuurlijk niet mee aan te komen!

aaahhh... zijn ze nie lief? :p

Ga er gewoon voor (makkelijk gezegd he...)

Zit nu ook alleen op rijst, kip(of iets dergelijks) en groente, EN kwark en eiwitten, 's morgens havermout... is best te doen, die rijst is zeker wel lekker te maken (scheutje olijfolie met knoflook, ik noem maar iets)

aaahhh... zijn ze nie lief? :p

Ga er gewoon voor (makkelijk gezegd he...)

Zit nu ook alleen op rijst, kip(of iets dergelijks) en groente, EN kwark en eiwitten, 's morgens havermout... is best te doen, die rijst is zeker wel lekker te maken (scheutje olijfolie met knoflook, ik noem maar iets)

Kijk, Sue heeft alweer een paar mooie cut-receptjes voor je klaarliggen.
En Rooke en ik hebben de e-zweep alvast klaar liggen (compleet met pols-steun voor limpy :roflol:)...

Er zit gewoon niks anders op :D

Oh, maar ik vind rijst ook wel lekker hoor! Snap alleen niet waarom het beter zou zijn dan brood (om maar iets te noemen). Uit mijn BIAmed-tijd kan ik nog wel wat doorzettingsvermogen putten om gewoon door te zetten en niet meer te eten dan ik 'mag'...

Wie komt met de volgende goede tip? :D

Nee joh, lekker die kwark erin houden, anders combiner je hem gewoon; 250gram magere kwark + schep night-proteine..

Het schijnt dat je met zuivel een miniscuul laagje vocht onder de huid zou vasthouden, maar dit is echter alleen hinderlijk zichtbaar wanneer je zeer laag in BF staat, anders totaal onnodig op zuivel te schrappen imo :rolleyes:

Ach, laat ze lachen de sadisten, straks lach jij met je strakke body :P

Oh, maar ik vind rijst ook wel lekker hoor! Snap alleen niet waarom het beter zou zijn dan brood (om maar iets te noemen). Uit mijn BIAmed-tijd kan ik nog wel wat doorzettingsvermogen putten om gewoon door te zetten en niet meer te eten dan ik 'mag'...

Wie komt met de volgende goede tip? :D

Ik heb de ultieme, customized, Dwarf-specified tip:

Niet zo eigenwijs zijn!

:roflol:

---------- Toegevoegd om 23:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:41 ----------

Nee joh, lekker die kwark erin houden, anders combiner je hem gewoon; 250gram magere kwark + schep night-proteine..

Het schijnt dat je met zuivel een miniscuul laagje vocht onder de huid zou vasthouden, maar dit is echter alleen hinderlijk zichtbaar wanneer je zeer laag in BF staat, anders totaal onnodig op zuivel te schrappen imo :rolleyes:

Ach, laat ze lachen de sadisten, straks lach jij met je strakke body :P

Helemaal mee eens.

Het lachen was hetgeen waar ik me het minste druk over maak...

Enne: IK? Eigenwijs?!

*damn, zelfs online valt het op!*

Kijk, Sue heeft alweer een paar mooie cut-receptjes voor je klaarliggen.
En Rooke en ik hebben de e-zweep alvast klaar liggen (compleet met pols-steun voor limpy :roflol:)...

Er zit gewoon niks anders op :D

anders ben ik ook best goed in ass-kickin' :evil: Motiveren die hap :D

Zuivel wordt ook altijd buiten je schema gelaten omdat daar weer zinloze KH's inzitten.

Tijd om te gaan slapen: NightProtein is op.

Welterusten, eetschema van vandaag krijgen jullie morgen! (zag er best netjes uit, al zeg ik het zelf...)

anders ben ik ook best goed in ass-kickin' :evil: Motiveren die hap :D

Zuivel wordt ook altijd buiten je schema gelaten omdat daar weer zinloze KH's inzitten.

:D

Dat is idd zeker waar. Moet wel binnen de perken gehouden worden in een cut-schema idd.

---------- Toegevoegd om 23:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:51 ----------

Tijd om te gaan slapen: NightProtein is op.

Welterusten, eetschema van vandaag krijgen jullie morgen! (zag er best netjes uit, al zeg ik het zelf...)

Can't wait :evil2:

Geintje hoor ;)

Kijk maar naar melk ;) per 100ml 4gr KH(=suiker)!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven