AndroidHealthClinic

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Melk is goed voor je :rolleyes:

Maar ik gebruikte wel melk voor mn shakes...laat zeggen 100ml omdat het dan net toch weer een betere smaak geeft. Daarnaast is 4gr opzich te verwaarlozen maar het zijn uiteindelijk de kleine(zwakke ,emo) dingen die het doen.

Melk is goed voor je :rolleyes:

Maar ik gebruikte wel melk voor mn shakes...laat zeggen 100ml omdat het dan net toch weer een betere smaak geeft. Daarnaast is 4gr opzich te verwaarlozen maar het zijn uiteindelijk de kleine(zwakke ,emo) dingen die het doen.

:roflol: 100 mL

:o

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.007
Eten van gisteren:
ontbijt
whey isolaat vanille
50 gram havermout
appel

tussendoor
2 boterhammen met kipfilet en pindakaas
rijstwafel

Lunch
50 gram AH volkoren graanontbijt
Whey delicious kokos
rijstwafel
stuk komkommer

Tussendoor / pre-wo
50 gram havermout
Whey delicious perzik / mango

trainen
EAS
post-wo: EAS, glutamine, dextrojuice
whey isolaat vanille

Diner
100 gram kabeljauw pepesan, 50 gram glasnoedels, roerbakgroente

Cappuccino (espresso met opgeklopte magere melk) en stukje 85% cacao-chocolade

Lastmeal
NightProtein

---------- Toegevoegd om 10:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:28 ----------

Als je toch gelukkiger wordt van havermout, en meerdere mensen zeggen dat het een kans waard is om het brood eruit te gooien, waarom dan niet gewoon doen/proberen :scratch:

Langere antwoord: rijst of havermout is minder processed dan brood, bevat minder additieven, bevat minder zout, geeft minder bloat/vocht vasthouden (niet bij iedereen, maar hoor/lees het vaak), etc....
+ het komt gewoon bij veel mensen voor dat brood simpelweg niet werkt in de cut. Dus als ze het brood er niet uithalen, dat de resulaten dan minder zijn, als wanneer ze het er wel uithalen.
Hoeft idd zeker niet bij iedereen zo te zijn (net zoals dat vocht vasthouden niet voor iedereen geldt), maar it's worth a shot right. Zeker als je zelf al zegt dat je liever havermout eet.

Hier gisteren overheen gelezen...
Zoals Cynthia al zegt: it's worth a shot...
Ik sta nu al bekend als 'Mevrouw Tupperware', bij sommige collega's, dus meer tupperware voor rijst etc kan er ook nog wel bij! :D
Gisteren meteen even met vriendlief afgestemd dat ik weer ga cutten, en hoop dat ik op zijn support kan rekenen.
Hij: "Wat moet ik doen dan?"
Ik: "Niks"
Hij: "Oh, maar dat kan ik wel!"
Ik: "Nou ja, niet zeiken op m'n eten, feit dat ik ga hardlopen, gewoon ondersteunend zijn weet je..."
Hij: "..."

Vergeten te vragen of hij weer aan de slag wil met de huidplooimeter... :rolleyes:

Hoi hoi!

Alles gaat erg goed hier zo te zien, voeding is ook weer top!:)

door je VS moet echt stevig de bezem ;) je hebt van al je eetmomenten er 4 met whey erin. Probeer dit te vervangen door vast voedsel. Na je krachttraining zijn wat complexe KH's ook goed! gewoon een maaltijd 40gr rijst/200gr koolvis/brocollli ofzo..

• #1.010
door je VS moet echt stevig de bezem ;) je hebt van al je eetmomenten er 4 met whey erin. Probeer dit te vervangen door vast voedsel. Na je krachttraining zijn wat complexe KH's ook goed! gewoon een maaltijd 40gr rijst/200gr koolvis/brocollli ofzo..
Right again...
Havermout is dan wel lekker, maar alleen met een 'smaakje' erin (ik kook het in water... Dus eigenlijk is het wel vast voedsel: bijna beton :D) - morgen hopelijk (eindelijk!) tijd om naar m'n favo-natuurwinkel te gaan (in woonplaats van m'n ouders), wellicht dat lecithine ook door de havermout smaakt?
Verder ga ik idd puzzelen met maaltijden bestaande uit rijst, tonijn, groente, ei etc... Zolang er sojasaus / ketjap / dergelijke doorheen mag hoor je mij niet zeuren... ;)

Na KT heb ik eerst een pwo, terug thuis heb ik een goede maaltijd gegeten hoor ;)

Neemt iedereen zijn shakes met water hier..vind ik echt niet te zuipen..voor mij gewoon (halfvolle) melk!:D:rolleyes:

• #1.013
Hoi hoi!

Alles gaat erg goed hier zo te zien, voeding is ook weer top!:)

Die twee opmerkingen gecombineerd maakt al bijna m'n dag weer goed! :D

Neemt iedereen zijn shakes met water hier..vind ik echt niet te zuipen..voor mij gewoon (halfvolle) melk!:D:rolleyes:

Meeste tijd neem gooi ik de whey dwars door de havermout (die ik gekookt heb met water), alleen post-wo altijd met water, iets met snelle opname ;)
Geen problemen met water ;)

• #1.014
Eten van vandaag:
Ontbijt
whey isolaat vanille
50 gram havermout
appel
kiwi

Tussendoor
50 gram havermout
cappuccino uit de automaat (véél te zoet!)

Lunch
2 boterhammen met véél paardenrookvlees
gado-gado soep

Tussendoor
3 rijstwafel & handje cashews (geroosterd)

Tussendoor 2
halve tomaat gevuld met gehakt
200 gram magere biogarde kwark

Laat diner
beef chimichuri: 100 gram rundvlees, 200 gram boontjes, 50 gram ongekookte rijst
espresso met een halve beker magere melk, stukje 85% cacao

Lastmeal
NightProtein

De voedingswaarden van :

Lunch
2 boterhammen met véél paardenrookvlees=max 22gr eiwit maar denk niet dat jij 100gr op brood hebt gedaan
gado-gado soep

Tussendoor
3 rijstwafel & handje cashews (geroosterd)= ~25gr = 7gr eiwit

Tussendoor 2
halve tomaat gevuld met gehakt=nog geen 100gr gehakt neem ik aan waarbij 100gr (in het gunstigste geval) rundergehakt 20gr eiwit heeft
200 gram magere biogarde kwark=max 20gr eiwit maar vermoedelijk minder
zijn imo niet echt denderend...Natuurlijk snap ik ook wel dat je niet snel je shakes kan vervangen door vast voedsel.

• #1.016
De voedingswaarden van :

zijn imo niet echt denderend...Natuurlijk snap ik ook wel dat je niet snel je shakes kan vervangen door vast voedsel.
Hou er even rekening mee dat ik (wanneer ik netjes m'n Kcal verdeel over de dag) zo'n 350 Kcal per maaltijd eet ;)
Kleine meisjes kunnen niet zoveel eten... (zonder vet te worden!)

• #1.017
Iemand trouwens nog tips?
Ik heb last van een plek vlak onder m'n knie, op de plek waar het bot dat onder m'n knie begint.

Iemand trouwens nog tips?
Ik heb last van een plek vlak onder m'n knie, op de plek waar het bot dat onder m'n knie begint.
Ik heb dat heel lang gehad en dat komt denk ik omdat er heel veel spanning op je quadriceps staat waardoor er een irritatie op de pees ontstaat. Ik heb het opgelost door heel veel te rekken zodat de spanning eraf gaat. Ik denk dat je veel aan je benen hebt gewerkt zonder echt veel te rekken. Omdat die spanning er is en niet weg gaat word het steeds erger vooral als je op of onder je knie klopt met je vinger of lang op een stoel zit en je het ideee hebt dat je je benen moet strekken anders gaat het pijn doen. Ben nat geen dokter maar dat denk ik dwarf.

• #1.019
Ik heb dat heel lang gehad en dat komt denk ik omdat er heel veel spanning op je quadriceps staat waardoor er een irritatie op de pees ontstaat. Ik heb het opgelost door heel veel te rekken zodat de spanning eraf gaat. Ik denk dat je veel aan je benen hebt gewerkt zonder echt veel te rekken. Omdat die spanning er is en niet weg gaat word het steeds erger vooral als je op of onder je knie klopt met je vinger of lang op een stoel zit en je het ideee hebt dat je je benen moet strekken anders gaat het pijn doen. Ben nat geen dokter maar dat denk ik dwarf.

Hmmmm... klinkt alsof ik daar wat mee kan (samen met de reactie in het topic dat ik net opende)...
Eens informeren in de gym morgen, en rekken natuurlijk...
Morgen staat wel benentraining op de planning - en hardlopen :rolleyes:

Eten van gisteren:
ontbijt
whey isolaat vanille
50 gram havermout
appel

tussendoor
2 boterhammen met kipfilet en pindakaas
rijstwafel

Lunch
50 gram AH volkoren graanontbijt
Whey delicious kokos
rijstwafel
stuk komkommer

Tussendoor / pre-wo
50 gram havermout

trainen
EAS
post-wo: EAS, glutamine, dextrojuice
whey isolaat vanille

Diner
100 gram kabeljauw pepesan, 50 gram glasnoedels, roerbakgroente

Cappuccino (espresso met opgeklopte magere melk) en stukje 85% cacao-chocolade

Lastmeal
NightProtein

Eten van vandaag:
Ontbijt
whey isolaat vanille
50 gram havermout
appel
kiwi

Tussendoor
50 gram havermout
cappuccino uit de automaat (véél te zoet!)

Lunch
2 boterhammen met véél paardenrookvlees
gado-gado soep

Tussendoor
3 rijstwafel & handje cashews (geroosterd)

Tussendoor 2
halve tomaat gevuld met gehakt
200 gram magere biogarde kwark

Laat diner
beef chimichuri: 100 gram rundvlees, 200 gram boontjes, 50 gram ongekookte rijst
espresso met een halve beker magere melk, stukje 85% cacao

Lastmeal
NightProtein

He Dwarf, das natuurlijk geen echt voedingsschema, das alleen een lijstje van wat je gegeten hebt.
Als je echt goed advies wil over je schema, dan zal je iets van een excel sheet oid moeten posten, zodat we, van zowel elke afzonderlijke maaltijd als van de gehele dag tesamen, kunnen zien hoeveel eiwit, koolhydraat, vet en kcal je eet.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven