Fitness Seller

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.021
He Dwarf, das natuurlijk geen echt voedingsschema, das alleen een lijstje van wat je gegeten hebt.
Als je echt goed advies wil over je schema, dan zal je iets van een excel sheet oid moeten posten, zodat we, van zowel elke afzonderlijke maaltijd als van de gehele dag tesamen, kunnen zien hoeveel eiwit, koolhydraat, vet en kcal je eet.
Ik zal de waardes er de volgende keer bij kopiëren ;)

• #1.022
Volgens mij is het inderdaad m'n patellapees, heb dezelfde pijn als hier beschreven staat... :(
Hardlopen vanochtend maar overgeslagen, zometeen staat beentraining op de planning :rolleyes: - Even overleggen en kijken wat ik kan doen, anders weer snel naar huis...
Hardlopen komende week maar vervangen door fietsen?

Sterkte met je knie en trainze straks!

Sterkte en ik weet verder niks over die blessure maar forceer niks dat is nooit goed

Echt balen van je knie Dwarf... moet er niet aan denken, zou ik ook echt niet tof vinden.
Ga voor de zekerheid ook even naar een dokter/fysio oid voor dat je tegenstrijdige adviezen krijgt, dan weet je in ieder geval zeker wat het is, en wat je er aan kunt doen.
Hoop dat je wel aan trainen toekomt, bovenlijf moet zowiezo lukken toch!
Fijn weekend!

• #1.026
Terwijl ik rustig aan de kabeljauwfilet met mihoen, groente en handje cashews zit is het mooi tijd voor wat DBB.

Vanochtend eerst rotzooi richting de stort gebracht: al het puinhout uit de tuin is nu weg, tuin is klaar voor het laatste stukje uitgraafwerk (restant muurtje)en het volgende deel van de bestrating.
Daarna ben ik naar de sportschool gegaan op de fiets (heerlijk weer), met iedere keer pijn in mijn knie wanneer ik stevig op de pedalen ging staan. Niet goed.
Trainer eerst maar eens een cd'tje in z'n handen geduwd met squat en deadlift technieken uitgelegd door Mark Rippetoe (trainer had afgelopen week wat rare adviezen, vandaar) - meteen bonuspunten gescoord :D
Met 'm besloten om geen benen te trainen: niet goed.
Het werd tri-setjes om hele bovenlichaam eens flink te pompen. Ook leuk - weer eens wat anders ;)
Daarna rekoefeninen gedaan zoals hier beschreven. Deed zeer - had zo m'n twijfels of dat wel goed was...
Terug op de fiets naar huis minder last met fietsen! :D
DW blij!
:D

Ofwel: komende week niet hardlopen, wel fietsen (hometrainer of gare omafiets buiten, evt vouwfiets) en verder sleutelen aan een voedingsschema (iemand opmerkingen op de eetkeuzes van afgelopen paar dagen?), vandaag junkdag: moeder viert verjaardag.
Leuk dat ze jarig is, maar stilzitten is niks voor mij - ben blij als het morgen is ;)

Prettig weekend allemaal!

Sterkte met je knie Dwarf.
Verstandig dat je even niet gaat hardlopen hierdoor.
Fijne verjaardag vandaag.
Succes met je nieuwe voedindsschema volgende week!

gefeliciteerd met mama :)
have fun!

DW blij = goed! Zien we graag!
Jeeeh, junkdag! Oh bah, verjaardagen en stilzitten, ook niets voor mij! Roken was een goed excuus om dan steeds naar buiten te gaan :p Dan maar steeds drankjes halen voor de rest? Njeh! Polonaise? Njeh! Steeds naar je auto lopen om te kijken of je niet een bon hebt? Pffffff... dan maar een taartje en een beetje kletsen, toch junkdag :p
Gefeliciteerd met je ma!

lol@sue

je moet ook af en toe kunnen genieten ;)

ik heb vanavond mn afscheids feestje van werk, dus dat is ook junken.. naja qua alcohol dan.

Zondaars;)

DW blij = goed! Zien we graag!
Jeeeh, junkdag! Oh bah, verjaardagen en stilzitten, ook niets voor mij! Roken was een goed excuus om dan steeds naar buiten te gaan :p Dan maar steeds drankjes halen voor de rest? Njeh! Polonaise? Njeh! Steeds naar je auto lopen om te kijken of je niet een bon hebt? Pffffff... dan maar een taartje en een beetje kletsen, toch junkdag :p
Gefeliciteerd met je ma!

Haha, idd, om de 20min ff naar buiten, wanneer het erg saai was zelfs nog vaker.. :D

Stelletje zuipschuiten!!!
Denken jullie aan de calorien!!!!
Nee hoor schijt aan de calorien en zuipen en vreten (dat mag best in het weekend)

• #1.037
"Schade" van gisteren:
3 borrels (triple sec), een appelflap, 2 toastjes, een bonbon en verder (iets teveel) clean voedsel...

Valt mee? *angeleyes*

Hahahaha, ja... ik als medejunky met angeleyes zeg: ja hoor :D valt mee!

• #1.039
Ter compensatie heb ik bij de borrels 2 hele haringen naar binnen gegooid! :meal:
;)

Lekkere combi! :p

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven