Terwijl ik rustig aan de kabeljauwfilet met mihoen, groente en handje cashews zit is het mooi tijd voor wat DBB.
Vanochtend eerst rotzooi richting de stort gebracht: al het puinhout uit de tuin is nu weg, tuin is klaar voor het laatste stukje uitgraafwerk (restant muurtje)en het volgende deel van de bestrating.
Daarna ben ik naar de sportschool gegaan op de fiets (heerlijk weer), met iedere keer pijn in mijn knie wanneer ik stevig op de pedalen ging staan. Niet goed.
Trainer eerst maar eens een cd'tje in z'n handen geduwd met squat en deadlift technieken uitgelegd door Mark Rippetoe (trainer had afgelopen week wat rare adviezen, vandaar) - meteen bonuspunten gescoord

Met 'm besloten om geen benen te trainen: niet goed.
Het werd tri-setjes om hele bovenlichaam eens flink te pompen. Ook leuk - weer eens wat anders

Daarna rekoefeninen gedaan zoals
hier beschreven. Deed zeer - had zo m'n twijfels of dat wel goed was...
Terug op de fiets naar huis minder last met fietsen!

DW blij!
Ofwel: komende week niet hardlopen, wel fietsen (hometrainer of gare omafiets buiten, evt vouwfiets) en verder sleutelen aan een voedingsschema (iemand opmerkingen op de eetkeuzes van afgelopen paar dagen?), vandaag junkdag: moeder viert verjaardag.
Leuk dat ze jarig is, maar stilzitten is niks voor mij - ben blij als het morgen is
Prettig weekend allemaal!