Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Euhmmm... jahaa..!! Euhm...

Euhmmm... jahaa..!! Euhm...
Ik ben aan het puzzelen?
Iets met:
rijst, kip, roerbakgroente, volkorenpasta, ei, tonijn uit blik, wel havermout / geen brood, (nog) geen fatburners, deze week wel fietsen en niet hardlopen, wel trainen en niet zeuren.
Ofwel: ben bezig in Excel...
1700 Kcal per dag.![]()

als je weer nieuwe maaltijden samen wilt gaan stellen. Dan heb je weer te veel kcal, dan weer te weinig eiwit of te veel carbs, zucht...Ik weet heel weinig van voeding maar hoezo geen brood ?
Als je toch gelukkiger wordt van havermout, en meerdere mensen zeggen dat het een kans waard is om het brood eruit te gooien, waarom dan niet gewoon doen/proberen
Langere antwoord: rijst of havermout is minder processed dan brood, bevat minder additieven, bevat minder zout, geeft minder bloat/vocht vasthouden (niet bij iedereen, maar hoor/lees het vaak), etc....
+ het komt gewoon bij veel mensen voor dat brood simpelweg niet werkt in de cut. Dus als ze het brood er niet uithalen, dat de resulaten dan minder zijn, als wanneer ze het er wel uithalen.
Hoeft idd zeker niet bij iedereen zo te zijn (net zoals dat vocht vasthouden niet voor iedereen geldt), maar it's worth a shot right. Zeker als je zelf al zegt dat je liever havermout eet.

...dat zeuren gaat het grootste probleem worden!Klinkt goed
Succes met puzzelen!
Valt altijd tegen heals je weer nieuwe maaltijden samen wilt gaan stellen. Dan heb je weer te veel kcal, dan weer te weinig eiwit of te veel carbs, zucht...

En zeuren kan je
Dat cranky kan je heel goed de baas worden door veel water en wat cafeïne.![]()

Dankje, lieverdEn zeuren kan je
Dat cranky kan je heel goed de baas worden door veel water en wat cafeïne.![]()

Oeh! Kcal-vrije koekjes!![]()
Tenzij dat vele water op sommige momenten op magische wijze ineens in een pak kcal-vrije chocolade koekjes kan veranderen, helpt dat echt niet altijd![]()
![]()
Tenzij dat vele water op sommige momenten op magische wijze ineens in een pak kcal-vrije chocolade koekjes kan veranderen, helpt dat echt niet altijd![]()

jij....vrouw
Als je de discipline voor cardio op kan brengen, dan moet voeding ook te doen zijn.
Sinds Loca heeft gezegd dat het 'nog wel even' duurt voor die shoot is, heb ik radicaal elke vorm van cardio whatsoever geschrapt.jij....vrouw
Als je de discipline voor cardio op kan brengen, dan moet voeding ook te doen zijn.
Dankje, lieverd
Wat moet ik nou met caff? Doet me niks...
Oeh! Kcal-vrije koekjes!
Ach, de eerste maaltijd in mooie verhoudingen is al (zo goed als klaar).
En geen gezeik met m'n havermout in de ochtend! Punt.
Kun jij me zeggen wat de voedingswaarde is van 5 pinda's?
Je gaat me toch niet zeggen dat je geen weegschaal hebt he!!![waar de f*ck komt die zeur-modus opeens vandaan?!]