Fitness Seller

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Idd... [Afbeelding niet meer beschikbaar]

lady in kwestie zit film te kijken... :(

Wasdanou?? Je trouwste fans laten wachten??

:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.063
Goed bezig dwarf, nog suc6 met de rest van je voeding!:D

Nice, je bent nu perfect bezig met voeding..gaan nog voordelen uitkomen:)

Oke dwarf, groei ze! :D

ben beniewd.
Gezien je brood wilt vermijden, ik probeer dat ook, hooguit 1 keer in de paar dagen een sneetje roggenbrood. ipv brood neem ik dan rijstenkoek, maar dan wel gewoon het beleg dat ik anders op brood zou doen, tonijnsalada, ei, kip/kalkoenfilet, huttenkaas etc..

• #1.070
ben beniewd.
Gezien je brood wilt vermijden, ik probeer dat ook, hooguit 1 keer in de paar dagen een sneetje roggenbrood. ipv brood neem ik dan rijstenkoek, maar dan wel gewoon het beleg dat ik anders op brood zou doen, tonijnsalada, ei, kip/kalkoenfilet, huttenkaas etc..

Hmmm... idee!
Ben weer verder aan het puzzelen, om 10.00u sta ik in de sportschool, daarna naar werk. (Cursus tot 21.00u - 22.30u pas thuis, dus draai ochtend en avond om)

• #1.072
je doelen moeten kraakhelder zijn he ;) stel doelen per 3,6,12 maanden en houdt daar aan vast! Zoals BFFM het zegt.
Ik weet het... heb het boek ook ;)

Doel: 25% BF met Sinterklaas.
Zo goed? (5% in 3 maanden moet toch haalbaar zijn?)

Ik geloof dat ik vandaag een rijst-dagje heb :rolleyes:

je doet het niet voor mij he(toch?)...maar het is het beste om gewoon die doelen te blijven herhalen en er niet van af te wijken.

Moet mogelijk zijn. Hangt 100% af van hoe streng jij kan zijn met je junkmaaltjes en hoeveel cardio je gaat doen. Je zal er iig 7/24 mee bezig moeten zijn.

• #1.075
je doet het niet voor mij he(toch?)...maar het is het beste om gewoon die doelen te blijven herhalen en er niet van af te wijken.
Voor mezelf ja - maar heb van binnen DBB 'accountable' gemaakt - ofwel: ik leg verantwoording af aan jullie voor mijn resultaten. Als het werkt, dan werkt het - toch?
Moet mogelijk zijn. Hangt 100% af van hoe streng jij kan zijn met je junkmaaltjes en hoeveel cardio je gaat doen. Je zal er iig 7/24 mee bezig moeten zijn.
Mogelijk dus. Gemotiveerd ben ik.

Voor mezelf ja - maar heb van binnen DBB 'accountable' gemaakt - ofwel: ik leg verantwoording af aan jullie voor mijn resultaten. Als het werkt, dan werkt het - toch?

Mogelijk dus. Gemotiveerd ben ik.

Gewoon heel erg goed kijken wat er gebeurd die eerste weken. Meet je gewicht en je bf regelmatig. Raak je meer dan 1kg vet kwijt per week dan ga je te hard. Is het maar 0,5 kg dan kan het wat strenger.

• #1.077
Ok - even een update tussendoor:

Ontbijt
havermout, whey en appel (gebruikelijke ontbijt)

Wezen sporten (borst & biceps, niks bijzonders gedaan - trainingsstats komen later...).

Meal2
50 gram rijst, half blikje tonijn (op water) en een ei.

Meal3 (om 15.00u)
havermout & whey

Diner
50 gram rijst, 100 gram sperzieboontjes en 100 gram kip.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Leuk, puzzelen met een voedingsschema - is 3x rijst met groente op een dag geen probleem? Heb vandaag voor de afwisseling een keer havermout er tussendoor zitten...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik dacht dat je je vetpercentage in juni al op 25% wou hebben.Ben benieuwd waar je nu dan zit?

• #1.079
Ik dacht dat je je vetpercentage in juni al op 25% wou hebben.Ben benieuwd waar je nu dan zit?

Klopt, maar daarin heb ik jammerlijk gefaald.
Geen idee van m'n vetpercentage nu. Zaterdag 12 september laat ik weer meten met de huidplooimeter. Doordat ik nu wat wijzigingen in eten / medicijnen etc heb doorgevoerd wil ik eerder niet meten.

Gaan je medicijnen invloed hebben of je spijsvertering/stofwisseling/waterhuish?
Ziet er volgens mij wel steeds goed uit qua voeding...
Denk dat je qua groente niet te veel kunt eten, je zit nu op 100 gram groente... zou daar wat bij gooien...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven