Cynthia
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 515
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hé! Jij hier?!

1e maaltijd die 'klaar' is: (Kcal, E/K/V)Ja, we liggen hier weer op de mat... wanneer valt dat schema nou door de bus?![]()
Vet% met 5 tot 10% verminderen?Nice, je bent nu perfect bezig met voeding..gaan nog voordelen uitkomen![]()

ben beniewd.
Gezien je brood wilt vermijden, ik probeer dat ook, hooguit 1 keer in de paar dagen een sneetje roggenbrood. ipv brood neem ik dan rijstenkoek, maar dan wel gewoon het beleg dat ik anders op brood zou doen, tonijnsalada, ei, kip/kalkoenfilet, huttenkaas etc..
stel doelen per 3,6,12 maanden en houdt daar aan vast! Zoals BFFM het zegt.Ik weet het... heb het boek ookje doelen moeten kraakhelder zijn hestel doelen per 3,6,12 maanden en houdt daar aan vast! Zoals BFFM het zegt.

Ik weet het... heb het boek ook
Doel: 25% BF met Sinterklaas.
Zo goed? (5% in 3 maanden moet toch haalbaar zijn?)
Ik geloof dat ik vandaag een rijst-dagje heb![]()
Ik weet het... heb het boek ook
Doel: 25% BF met Sinterklaas.
Zo goed? (5% in 3 maanden moet toch haalbaar zijn?)
Ik geloof dat ik vandaag een rijst-dagje heb![]()
Voor mezelf ja - maar heb van binnen DBB 'accountable' gemaakt - ofwel: ik leg verantwoording af aan jullie voor mijn resultaten. Als het werkt, dan werkt het - toch?je doet het niet voor mij he(toch?)...maar het is het beste om gewoon die doelen te blijven herhalen en er niet van af te wijken.
Mogelijk dus. Gemotiveerd ben ik.Moet mogelijk zijn. Hangt 100% af van hoe streng jij kan zijn met je junkmaaltjes en hoeveel cardio je gaat doen. Je zal er iig 7/24 mee bezig moeten zijn.
Voor mezelf ja - maar heb van binnen DBB 'accountable' gemaakt - ofwel: ik leg verantwoording af aan jullie voor mijn resultaten. Als het werkt, dan werkt het - toch?
Mogelijk dus. Gemotiveerd ben ik.
Ik dacht dat je je vetpercentage in juni al op 25% wou hebben.Ben benieuwd waar je nu dan zit?