Fitness Seller

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.081
Gaan je medicijnen invloed hebben of je spijsvertering/stofwisseling/waterhuish?
Ziet er volgens mij wel steeds goed uit qua voeding...
Denk dat je qua groente niet te veel kunt eten, je zit nu op 100 gram groente... zou daar wat bij gooien...
schijnbaar (en dat ga ik nu hopelijk merken) vooral waterhuishouding...
Groente zit er vandaag idd niet al te veel in: per maaltijd had ik toch wel 100 of 200 gram gepland (heb de leftovers van gisteren: 100 gram boontjes).

Voelt best maf: zoveel rijst op een dag gaan eten...
Voor morgen heb ik nog een zelfde bak rijst met ei en tonijn al klaar, even kijken wat de rest van de maaltijden worden (ben de hele dag onderweg).

heeft een gunstiger effect op je waterstofhuishouding dan?

Ja, is even wennen he! Maar vind het wel goed te doen... af en toe voor de smaak wat extra augurk of zilveruitjes erdoor, jam!

• #1.083
heeft een gunstiger effect op je waterstofhuishouding dan?

Ja, is even wennen he! Maar vind het wel goed te doen... af en toe voor de smaak wat extra augurk of zilveruitjes erdoor, jam!

Oeh! Idee! (ik zat zelf al te denken aan een klein scheutje sojasaus)

Als het goed is ga ik minder vocht vasthouden... ik ben benieuwd... de 1e foto's heb ik al gemaakt om over een paar weken te kunnen vergelijken...

En morgenavond natuurlijk weer aan de cardio!

1e maaltijd die 'klaar' is: (Kcal, E/K/V)
50 gram rijst 180 4,45 38,5 0,8
1/2 blik tonijn op water (aldi) 74,25 17,625 0 0,45
Beetje sojasaus
heel ei 80 7,3 0 5,8

Totaal: 334 Kcal, 35% E - 46% K - 19% V

:thumbs:

Wel opletten hoe groot dat 'beetje' sojasaus is he. Sojasaus = suiker.

...

Leuk, puzzelen met een voedingsschema - is 3x rijst met groente op een dag geen probleem? Heb vandaag voor de afwisseling een keer havermout er tussendoor zitten...

Geen probleem.

Klopt, maar daarin heb ik jammerlijk gefaald.
Geen idee van m'n vetpercentage nu. Zaterdag 12 september laat ik weer meten met de huidplooimeter. Doordat ik nu wat wijzigingen in eten / medicijnen etc heb doorgevoerd wil ik eerder niet meten.

Gewoon volhouden en dan moet het helemaal goed komen ;).Waarvoor gebruik je de medicijnen eigenlijk of is dat té prive?:o

• #1.086
:thumbs:

Wel opletten hoe groot dat 'beetje' sojasaus is he. Sojasaus = suiker.
Ik ga voor de fijngehakte augurk ;)
De zoete sojasaus die ik thuis heb ga ik toch teveel gebruiken, de niet-zoete weet ik niet of dat wel zo lekker wordt...
Gewoon volhouden en dan moet het helemaal goed komen ;).Waarvoor gebruik je de medicijnen eigenlijk of is dat té prive?:o
Dat volhouden, veel cardio en ook op een goede manier trainen was de laatste keer toch niet helemaal op orde - dat gaan we nu beter doen!
Medicijngebruik is idd privé ;)

De zoete sojasaus die ik thuis heb ga ik toch teveel gebruiken, de niet-zoete weet ik niet of dat wel zo lekker wordt...

OF het lekker is of niet is niet heel erg belangrijk.............cutten is nou eenmaal niet leuk....Straks verpest je het met je saus....Als je het al neemt. weeg het dan. Tis echt pure suiker.

Jaaaa we zijn streng he?????

• #1.088
OF het lekker is of niet is niet heel erg belangrijk.............cutten is nou eenmaal niet leuk....Straks verpest je het met je saus....Als je het al neemt. weeg het dan. Tis echt pure suiker.

Jaaaa we zijn streng he?????
Als ik saus wil gebruiken om het lekkerder te maken - tja, dan gaat het om de smaak ;)
Aangezien het gewoon niet verstandig is: helemaal niet doen.
Gewoon augurk of nog makkelijker: droge rijst met tonijn en ei naar binnen schuiven. Volgende keer een schep groente er doorheen gooien (lees: morgen).

Vandaag de eerste kip met rijst en boontjes al op, volgende portie rijst zit in een bakje in m'n handtas (ben tot 13.00u interviews aan het afnemen, even snel tussendoor wat eten).

Dit keer wil ik het goed doen.
:duh:

Dit keer doe ik het goed!

Gek hoor, jij wilt minder eten en ik moet juist meer eten.
Het blijft allebei moeilijk om uit je normale eetpatroon te stappen en dan te minderen of te vermeerderen. Het zit toch allemaal in het koppie, wilskracht is je sterkste spierkracht :) Daar heb jij vast zat van ;)

Tja dat heb je toch door het jaar heen. Najaar + winter is vaak bulken. Soms krijg je je voer dan bijna niet weg zoveel als het is.........en heb je gewoon geen zin meer om te eten. Dan komt de lente en moet je weer cutten........dan droom je ervan dat je meer mag eten en in de zomer is het vaak onderhoud. Zo ziet mijn jaar er vaak uit.

Jammie, 3 keer per dag rijst!:D:D

Daar zit volgens mij weer heel veel zout in, ook niet optimaal natuurlijk. Helemaal niet als je idd nu al meer vocht vasthoudt.

...

Dit keer wil ik het goed doen.
:duh:

Dit keer doe ik het goed!

That's the spirit!

• #1.093
Het blijft allebei moeilijk om uit je normale eetpatroon te stappen en dan te minderen of te vermeerderen. Het zit toch allemaal in het koppie, wilskracht is je sterkste spierkracht :) Daar heb jij vast zat van ;)
Ik denk dat ik daar idd wel genoeg van heb!

Tja dat heb je toch door het jaar heen. Najaar + winter is vaak bulken. Soms krijg je je voer dan bijna niet weg zoveel als het is.........en heb je gewoon geen zin meer om te eten. Dan komt de lente en moet je weer cutten........dan droom je ervan dat je meer mag eten en in de zomer is het vaak onderhoud. Zo ziet mijn jaar er vaak uit.
Hmm... kan niet wachten tot ik zoveel 'mag' eten!
Jammie, 3 keer per dag rijst!:D:D
Ik moet er aan wennen, tot dusver is het wel geinig...
(Ben benieuwd wat vriendlief voor vanavond heeft!)

Het is inderdaad wel geinig (hopelijk blijven we dat er van vinden, dat maakt het nog leuk:p ) Net voor vier dagen gekookt (ppfffff wat een klus) - Maar dat maakt het ook wel weer vol te houden, geen smoes om het niet te bereiden, het is al klaar en zonde om het dan niet op te eten.
Idd wat Grosje zegt... eten op wilskracht. En langzaam verleg je de grens en heb je minder moeite er mee (tenminste dat heb ik... (en soms ook even totaal niet hoor))
Het gaat je lukken!

• #1.095
Net de 2e bak rijst (met tonijn en ei dit keer) naar binnen gegooid - de sla van de kantine smaakte er goed bij! (had deze al klaar: volgende keer groente erbij)
Tot dusver valt het me mee :D
Straks (in de auto naar huis) brinta met whey (eventueel een rijstewafel) en thuis moet ik nog zien wat ik krijg: vriendlief kookt...
Ik ga weer verder aan het werk: drukke dag vandaag!

Ik krijg honger als ik hier lees hmmmm:p

• #1.097
Kom ik thuis, staat vriendlief stamppot andijvie klaar te maken...
Heb nog kunnen voorkomen dat de spekjes er doorheen gingen (vriendlief had extra veel spekjes: kan die ecto best hebben! ;))
Want zoals Sue al zei: spekjes in de cut? Dat kan toch niet...
Die vega-ballen smaakten wel weer goed (en ben netjes binnen de 350 Kcal gebleven met deze maaltijd!) - toch 18 gram eiwitten per 100 gram ballen :D

Nu lekker aan de espresso - daarna op de hometrainer (met een goed boek!)

• #1.098
45 minuten, 500Kcal en het eerste hoofdstuk BFFM er doorheen 'gejaagd'.
Die mindset zit wel goed - doelen zijn helder.

5 bakjes met rijst, groente en kip/tonijn/cashews staan klaar in de koelkast voor morgen en donderdag. Voor mijn collega was het vandaag even wennen: ik zat om 9.30u aan m'n eerste bak rijst met kip (zij ontbijt niet...).

Morgen weer lekker trainen, nu eerst slapen.
Ik mag dan wel een ochtendmens zijn: om 6.00u opstaan is niet écht mijn ding...

Zo maak je cardio wel extra leuk, super 45 minuten op de home trainer.:)
Mooi zo dat je mindset goed zit.

Nee 6.00 is ook niet mijn ding maar soms wel nodig als ik nog veel dingen voor het werk wil doen.Meestal staat die van mij ergens tussen de 06.45-07.15.

Alvast trainse voor morgen!

hahaha, je begint ook echt te klinken als iemand op een missie!
Goed bezig! :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven