MuscleMeat

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Euhm... ik moet wel lengte en gewicht (en geslacht) invoeren op die fiets van me?

Dat veranderd niets aan het feit dat ze geijkt zijn naar een gemiddeld mannengewicht. Dat jij je lengte/gewicht in moet voeren betekent slechts dat er een correctie ( = schatting) plaatsvindt.

Die 'metingen'/waardes zijn sowieso gewoon niet echt te vertrouwen, gebruik ze gewoon alleen als indicatie voor hoeveel kcal je verbrand hebt.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.122
Kan iemand trouwens wat hulp geven voor komende zaterdag (junkdag)?
Ik ben de hele dag in de Efteling (:D), en neem natuurlijk m'n tupperware mee... (rijst met kip / tonijn / ei / etc.).
's Avonds heb ik een feestje, en vroeg me af wat handig is: overdag & 's avonds (diner) netjes eten volgens schema, en vervolgens los gaan op een paar glazen wijn, wat chips etc. Of is het aan te bevelen hetzelfde eetschema aan te houden, ofwel: na 2,5 uur weer een bak rijst met kip etc en dat door te zetten totdat ik naar bed ga?

Als ik dan toch goed bezig ben, dan ook goed aanpakken - toch?

Kan iemand trouwens wat hulp geven voor komende zaterdag (junkdag)?
Ik ben de hele dag in de Efteling (:D), en neem natuurlijk m'n tupperware mee... (rijst met kip / tonijn / ei / etc.).
's Avonds heb ik een feestje, en vroeg me af wat handig is: overdag & 's avonds (diner) netjes eten volgens schema, en vervolgens los gaan op een paar glazen wijn, wat chips etc. Of is het aan te bevelen hetzelfde eetschema aan te houden, ofwel: na 2,5 uur weer een bak rijst met kip etc en dat door te zetten totdat ik naar bed ga?

Als ik dan toch goed bezig ben, dan ook goed aanpakken - toch?

Als je net pas bezig bent, zou ik me nu nog even zoveel mogelijk aan het schema houden en hooguit een paar cheats in koolhydraten nemen. Tenminste zo zou ik het doen he... Toen ik met het nieuwe schema begon, heb ik dit ruim anderhalve week gedaan voor ik met een junk begon...
chips zou ik (vet-technisch gezien) nog even overslaan. Zou 1 wijntje nemen als ik de afgelopen tijd verder niet had gedronken.

Nu ik wat langer bezig ben, neem ik meer een junkdag - vooral koolhydraattechnisch gezien, vet ook wel een beetje anders, maar probeer ik beperkt te doen, ik moet zeggen dat ik hier ook nog een beetje aan het uitvogelen ben, wat voor mij werkt...

als je net pas bezig bent, zou ik me nu nog even zoveel mogelijk aan het schema houden en hooguit een paar cheats in koolhydraten nemen. Tenminste zo zou ik het doen he... Toen ik met het nieuwe schema begon, heb ik dit ruim anderhalve week gedaan voor ik met een junk begon...
Chips zou ik (vet-technisch gezien) nog even overslaan. Zou 1 wijntje nemen als ik de afgelopen tijd verder niet had gedronken.

Nu ik wat langer bezig ben, neem ik meer een junkdag - vooral koolhydraattechnisch gezien, vet ook wel een beetje anders, maar probeer ik beperkt te doen, ik moet zeggen dat ik hier ook nog een beetje aan het uitvogelen ben, wat voor mij werkt...

+1

en wanneer krijgen we hier weer een training te zien :D

• #1.128
en wanneer krijgen we hier weer een training te zien :D
Jullie hebben nog 2 trainingen van me tegoed (gisteren en maandag), doordat ik vanaf trainen meteen ben doorgegaan naar m'n werk (en m'n boekje niet mee naar binnen heb genomen) zijn deze nog niet genoteerd hier. Excuses hiervoor!
Met lichte trots kan ik wel melden dat ik gisteren een DL van 55kg heb gedaan! :D
Een soort uitstel van executie dus..:rolleyes::eek:
Idd...

Waarbij ik weer terug kom op de vraag (nu iets specifieker): als ik 5 uur later naar bed ga, neem ik dan 'gewoon' 2 maaltijden extra (zoals ik nu ook neem: rijst met kip etc?). Ik kan moeilijk niks eten :rolleyes:

Waarbij ik weer terug kom op de vraag (nu iets specifieker): als ik 5 uur later naar bed ga, neem ik dan 'gewoon' 2 maaltijden extra (zoals ik nu ook neem: rijst met kip etc?). Ik kan moeilijk niks eten :rolleyes:

Als ik langer wakker ben, eet ik altijd gewoon door (in mijn geval dus elke 3 uur een maaltijd).

• #1.130
Als ik langer wakker ben, eet ik altijd gewoon door (in mijn geval dus elke 3 uur een maaltijd).
Goed plannen en een stille hint aan de gastvrouw geven zal resulteren in 'slechts' een wijntje als junk ;)
Heb een leuk recept gezien met rijst, tonijn, ei en wat verse kruiden :D
(thaise viskoekjes) - toch eens gaan rekenen...

Goed plannen en een stille hint aan de gastvrouw geven zal resulteren in 'slechts' een wijntje als junk ;)
Heb een leuk recept gezien met rijst, tonijn, ei en wat verse kruiden :D
(thaise viskoekjes) - toch eens gaan rekenen...

Ach, gewoon zelf je bakje kwark meenemen/daar in de koelkast zetten, en lekker terwijl iedereen lekker aan de toastjes brie/chips/etc zit, neem jij 'lekker' je kwarkje :)

• #1.132
Ach, gewoon zelf je bakje kwark meenemen/daar in de koelkast zetten, en lekker terwijl iedereen lekker aan de toastjes brie/chips/etc zit, neem jij 'lekker' je kwarkje :)
Ik had beloofd iets mee te nemen voor iedereen - om nou iedereen aan de kwark te zetten...
Mezelf volvreten is een ander uiterste, maar iets gezond in elkaar draaien moet toch wel lukken?

Ik had beloofd iets mee te nemen voor iedereen - om nou iedereen aan de kwark te zetten...
Mezelf volvreten is een ander uiterste, maar iets gezond in elkaar draaien moet toch wel lukken?

Lijkt me ook niet al te moeilijk nee, om iets gezonds te maken ;) Maar of het ideaal is voor de cut is weer wat anders :D
Je kan natuurlijk ook altijd iets anders voor jezelf meenemen dan je voor de rest maakt.

• #1.134
Lijkt me ook niet al te moeilijk nee, om iets gezonds te maken ;) Maar of het ideaal is voor de cut is weer wat anders :D
Je kan natuurlijk ook altijd iets anders voor jezelf meenemen dan je voor de rest maakt.
Ook waar...
Ik kan nog altijd een bak rijst met kip & groente meenemen: da's toch het makkelijkst (en eigenlijk ook het lekkerst!)... Neem ik voor de rest wel een doos frikandellen mee: die vind ik zelf smerig! :D

Ook waar...
Ik kan nog altijd een bak rijst met kip & groente meenemen: da's toch het makkelijkst (en eigenlijk ook het lekkerst!)... Neem ik voor de rest wel een doos frikandellen mee: die vind ik zelf smerig! :D

Hehe, das altijd handig idd, als de rest iets eet wat voor jou toch niet tempting is :)

Waarom maak je geen sushi ofzo?Dat kan best:).

Jullie zijn wel hardcore zeg :'), als je iig 6/7 cut met veel cardio , dan kan je echt wel 1dagje wat junken..

Maargoed respect voor jullie hardcore-lvl :').

Sushi is idd echt wel een goed idee!

• #1.139
Jullie zijn wel hardcore zeg :'), als je iig 6/7 cut met veel cardio , dan kan je echt wel 1dagje wat junken..

Maargoed respect voor jullie hardcore-lvl :').

Sushi is idd echt wel een goed idee!

Kwestie van het dit keer goed aanpakken - sinds ik hier geregistreerd sta heb ik al genoeg aangekloot ;)
En wat is veel cardio? Fiets nu op de dagen dat ik niet KT 45 minuten rustig, kan niet hardlopen :(

---------- Toegevoegd om 23:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:08 ----------

Training maandag 31-8
Bench Press
12*20kg, 12*30kg, 10*40kg, 3*45kg (geen enkele hulp gehad! :D)

DB Flyes
12*10kg, 12*10kg, 12*10kg

BB Pullover
12*12kg, 12*12kg, 12*12kg

Lying cable arm curl
12*15kg, 12*15kg, 12*15kg, 3*20kg

Bicep curl
15*5kg, 10*7,5kg, 15*5kg concentration, 15*5kg hammer

Training woensdag 2-9
Deadlift
5*40kg, 5*50kg, 5*55kg PR!:D

BOR
12*35kg, 12*40kg, 8*45kg PR!:D

Hyperextension
15*BW, 15*BW+5kg, 15*BW+5kg PR!:D
(nounounou -wát geweldig...)

Crunches
Niet het vermelden waard...

Oh ja: net weer op m'n hometrainer gezeten... hoofdstuk 2&3 gelezen (als je die 1x hebt gelezen dan kunnen de pagina's eigenlijk weggesmeten worden, was al duidelijk...)
En ik beloof een voedingsschema te posten morgen - eigenlijk hoef ik dan alleen te posten wat ik de afgelopen paar dagen heb gegeten! :D

Laatst bewerkt:
  • #1.140
Mag je uitslapen & thuiswerken... word je véél te vroeg wakker en doet je Internet het maar half! Werkt niet echt lekker...

Idee voor zometeen: warme chocolade: cacao met heet water en een beetje zoetstof... Ik meen me te herinneren dat ik dat eerder heb gemaakt, en lekker vond (zonder schuldgevoel aan de chocolade! :D)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven