- Waardering
- 445
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 11%
Oh, op de KT dagen komt nog cardio bij hoor! Wil nu alleen niet alles in 1x starten, beetje rustig opbouwen lijkt me beter...
Straks ga ik trainen, zit nu weer aan de rijst met kip & groente...
Laat me raden: jij kan zo dirty bulken als je zelf wilt?![]()
Sgoed dan
, lukt je zeker wel , als je erg strikt bent in je eten ,hoef je zelfs niet zoveel cardio te doen.Bwa dat zou ik zeker niet zeggen hoor. Ik doe normaal zowieso al redelijk wat cardio en kan me af en toe wel een extraatje veroorloven. Ik hou iig niet zo heel erg van snoep en chocolade ( pure zwarte dan weer wel) af en toe kan het me smaken en ik heb soms boefkicks :'). Het rare bij mij is gewoon dat ik geen vast voedingsschema heb... Ik eet wel alles wat bodybuilders eten , maar ik meet het niet af... En ik smeer altijd mayonaise op mijn boterhammen
. De laatste tijd maak ik supergains en qua bf% blijf ik gelijk of zak ik soms nog... Ik heb gewoon het voordeel dat ik met hardlopen veel vet verband + mijn trainingen zijn soms een halve cardiosessie :').

- ben dan net iets teveel aan het ouwehoeren en teveel oefeningen per spiergroep aan het doen, of teveel spiergroepen per dag...

overheen. Wil je echt je doelen halen (die 25%) dan zou ik maar wat strenger gaan worden. Dit kan echt niet. Ga maar ff telllen....poffertjes