XXL Nutrition

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Oh, op de KT dagen komt nog cardio bij hoor! Wil nu alleen niet alles in 1x starten, beetje rustig opbouwen lijkt me beter...
Straks ga ik trainen, zit nu weer aan de rijst met kip & groente...

Laat me raden: jij kan zo dirty bulken als je zelf wilt? :mad:

Sgoed dan :) , lukt je zeker wel , als je erg strikt bent in je eten ,hoef je zelfs niet zoveel cardio te doen.

Bwa dat zou ik zeker niet zeggen hoor. Ik doe normaal zowieso al redelijk wat cardio en kan me af en toe wel een extraatje veroorloven. Ik hou iig niet zo heel erg van snoep en chocolade ( pure zwarte dan weer wel) af en toe kan het me smaken en ik heb soms boefkicks :'). Het rare bij mij is gewoon dat ik geen vast voedingsschema heb... Ik eet wel alles wat bodybuilders eten , maar ik meet het niet af... En ik smeer altijd mayonaise op mijn boterhammen :P. De laatste tijd maak ik supergains en qua bf% blijf ik gelijk of zak ik soms nog... Ik heb gewoon het voordeel dat ik met hardlopen veel vet verband + mijn trainingen zijn soms een halve cardiosessie :').

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.162
Ik zat je log al te lezen: KT & cardio in 1 sessie!

Net wezen trainen: ging niet echt lekker... en m'n boekje ook nog eens vergeten!
:mad:

• #1.164
DB shoulder press
12*7,5kg, 12*7,5kg, 12*7,5kg, 8*10kg

Frontraises
12*5kg, 5*7,5kg 7*5kg, 12*5kg
Waarom krijg ik die 7,5kg voor geen meter meer omhoog? Sta er mee te zwaaien dat je er eng van wordt!

Side raises
12*3kg, 12*3kg, 12*3kg
Volgende keer toch de 5kg proberen...

Tricep kickback (zo heet 'ie toch?)
12*3kg, 12*5kg, 8*7,5kg
Ok: 7,5kg was te hoog gegrepen...

... (hoe heet die oefening met een schijf achter m'n hoofd?)
25*5kg, 20*7,5kg, 15*10kg

Cable (rope)
12*15kg, 12*20kg, 12*25kg

Had het gevoel dat het een laffe training is. Daarentegen sta ik ook wel eens 2 uur lang in de gym, en dat is ook overdreven... Poging om een mooi gemiddelde te vinden zullen we maar zeggen?

Ken 't gevoel... Ik mag vanavond ook weer lekker aan de isolatie/pomp training :rolleyes:

Ik zat je log al te lezen: KT & cardio in 1 sessie!

Net wezen trainen: ging niet echt lekker... en m'n boekje ook nog eens vergeten!
:mad:

Soms wel jah :') , Maargoed als je je aan je schema houdt lukt je cut zeker , je bent al mooi vooruitgegaan! En je junkt nog niet eens echt op een junkdag.

Ik had vandaag weer een boefkick( s'ochtends 2 boterhammen met confituur , 10u 2 met kippewit , smiddags dik bord spaghetti, dan heb ik 2 koeken gegeten en 4 stukjes chocolade, had er zin in. Na het trainen dan 6 boterhammen gegeten ( met kip curry , met rauwe stukjes kip en met bereid gehakt , ouders gingen dan nog achter pasta(klaargemaakt) heb er ook nog 1tje gegeten , de helft xD , en straks nog een litertje melk)

DB shoulder press
12*7,5kg, 12*7,5kg, 12*7,5kg, 8*10kg

Frontraises
12*5kg, 5*7,5kg 7*5kg, 12*5kg
Waarom krijg ik die 7,5kg voor geen meter meer omhoog? Sta er mee te zwaaien dat je er eng van wordt!

Side raises
12*3kg, 12*3kg, 12*3kg
Volgende keer toch de 5kg proberen...

Tricep kickback (zo heet 'ie toch?)
12*3kg, 12*5kg, 8*7,5kg
Ok: 7,5kg was te hoog gegrepen...

... (hoe heet die oefening met een schijf achter m'n hoofd?)
25*5kg, 20*7,5kg, 15*10kg

Cable (rope)
12*15kg, 12*20kg, 12*25kg

Had het gevoel dat het een laffe training is. Daarentegen sta ik ook wel eens 2 uur lang in de gym, en dat is ook overdreven... Poging om een mooi gemiddelde te vinden zullen we maar zeggen?

Triceps extension :). 2u is lang jah, met of zonder cardio? Ik moet toegeven dat ik soms ook 2u in de gym sta , en als ik eenmaal aan mijn 2u zit , zeg ik gewoon nu moet ik stoppen.

Ik vind het toch geen laffe training hoor. En de 5 bij side raises lukt je zeker al, alleen geen 12 reps. Geen voorstander om af en toe eens hoger te gaan in gewicht en minder reps?

Er word in je log lekker veel gepost over cutten, toppie :D
Ik ben benieuwd wat je voedingsschema is geworden.
Zelf heb ik helaas nog niet zoveel ervaring met op de juiste manier cutten dus vind het ook lastig om advies te geven.
Wat ik zelf wel merk is dat je voor het beste resultaat je echt volgens je schema moet eten op uitzondering van je junkdag natuurlijk.
Bepaalde producten zijn uiteraard wel vervangbaar mits je cal. en verhoudingen zo goed als gelijk blijven.
Op deze manier leer je disipline op te bouwen en steeds meer in te zien hoe belangrijk voeding is als je serieus wil cutten.

• #1.168
Soms wel jah :') , Maargoed als je je aan je schema houdt lukt je cut zeker , je bent al mooi vooruitgegaan! En je junkt nog niet eens echt op een junkdag.

Ik had vandaag weer een boefkick( s'ochtends 2 boterhammen met confituur , 10u 2 met kippewit , smiddags dik bord spaghetti, dan heb ik 2 koeken gegeten en 4 stukjes chocolade, had er zin in. Na het trainen dan 6 boterhammen gegeten ( met kip curry , met rauwe stukjes kip en met bereid gehakt , ouders gingen dan nog achter pasta(klaargemaakt) heb er ook nog 1tje gegeten , de helft xD , en straks nog een litertje melk)

Triceps extension :). 2u is lang jah, met of zonder cardio? Ik moet toegeven dat ik soms ook 2u in de gym sta , en als ik eenmaal aan mijn 2u zit , zeg ik gewoon nu moet ik stoppen.

Ik vind het toch geen laffe training hoor. En de 5 bij side raises lukt je zeker al, alleen geen 12 reps. Geen voorstander om af en toe eens hoger te gaan in gewicht en minder reps?
Ah! Tricep extensions! Heb het net in m'n boekje gezet, voor de volgende keer ;)
2 uur zonder cardio :o - ben dan net iets teveel aan het ouwehoeren en teveel oefeningen per spiergroep aan het doen, of teveel spiergroepen per dag...
5kg side raises moet eens lukken - ***-oefening!
Wél voorstander om hoger gewicht en lager in reps - dus dat ga ik zeker doen! (Alleen die 7,5kg bij m'n frontraises - is me eens gelukt, nu niet meer?)
Er word in je log lekker veel gepost over cutten, toppie :D
Ik ben benieuwd wat je voedingsschema is geworden.
Zelf heb ik helaas nog niet zoveel ervaring met op de juiste manier cutten dus vind het ook lastig om advies te geven.
Wat ik zelf wel merk is dat je voor het beste resultaat je echt volgens je schema moet eten op uitzondering van je junkdag natuurlijk.
Bepaalde producten zijn uiteraard wel vervangbaar mits je cal. en verhoudingen zo goed als gelijk blijven.
Op deze manier leer je disipline op te bouwen en steeds meer in te zien hoe belangrijk voeding is als je serieus wil cutten.
Wat een cut-topic is dit geworden hè?! :p
Damn! Vergeten voedingsschema neer te zetten!
Eten volgens schema gaat goed en werkt! Zit nu op 63,1kg (ruim 64 vorige week). En dat met nog 'maar' 2x op m'n hometrainer...

Zometeen naar de Efteling!

Ah! Tricep extensions! Heb het net in m'n boekje gezet, voor de volgende keer ;)
2 uur zonder cardio :o - ben dan net iets teveel aan het ouwehoeren en teveel oefeningen per spiergroep aan het doen, of teveel spiergroepen per dag...
5kg side raises moet eens lukken - ***-oefening!
Wél voorstander om hoger gewicht en lager in reps - dus dat ga ik zeker doen! (Alleen die 7,5kg bij m'n frontraises - is me eens gelukt, nu niet meer?)

Eten volgens schema gaat goed en werkt! Zit nu op 63,1kg (ruim 64 vorige week). En dat met nog 'maar' 2x op m'n hometrainer...

Veel plezier in de Efteling :D

Ach, die hitte is ook niks met dat soort dingen, beter geen regen maar iets bewolkt, dan ******* heet!

Leuk, de Efteling! Hopelijk heb je goed weer mee..voedsel ook goed geplant?:D

Oh man... Efteling! Hoop dat je een leuke dag hebt!!!
Hier schijnt de zon, hopelijk daaro ook!
Efteling=leuk!!!
Ga je ook over de kop en de snelle dingen doen?

Veel plezier in de efteling! Niet te heftig junken he;) Prettig weekend verders!:D

Kijk maar uit, straks houden ze je daar, ze zijn daar dol op Dwarfjes hoor.

O je komt bij mij op bezoek?
ik woon in het land van laaf

laaf.jpg

• #1.178
Ach, die hitte is ook niks met dat soort dingen, beter geen regen maar iets bewolkt, dan ******* heet!
Was briljant weer: 1 flinke bui gehad, maar toen waren we in de Fata Morgana :D
Leuk, de Efteling! Hopelijk heb je goed weer mee..voedsel ook goed geplant?:D
Clean voedsel mee, en een zak snoep :)
Eet de hele dag netjes, en wat extra's (paar poffertjes van de portie die m'n vriend bestelde bijvoorbeeld). Gaat al de hele dag goed :D
Zometeen rijst koken voor morgen, en omkleden voor ons feestje van vanavond!
Oh man... Efteling! Hoop dat je een leuke dag hebt!!!
Hier schijnt de zon, hopelijk daaro ook!
Efteling=leuk!!!
Ga je ook over de kop en de snelle dingen doen?
Efteling is absoluut leuk! Ik ben alleen een gruwelijke held op sokken, dus ben wel mee in de rij gaan staan voor de VogelRok, Python enzo, maar heb vriendlief alleen het ritje laten maken...
Veel plezier in de efteling! Niet te heftig junken he;) Prettig weekend verders!:D
Junken gaat heel netjes, al zeg ik het zelf ;)
En anders kan de achtbaan wel handig zijn :o.
No way dat je mij in de achtbaan krijgt!
Kijk maar uit, straks houden ze je daar, ze zijn daar dol op Dwarfjes hoor.
Nee hoor, vooral kabouters, en dat is een ander ras :p
O je komt bij mij op bezoek?
ik woon in het land van laaf
Was jij niet die grote stoere kerel die in de bakkerij aan het werk was daar? :cool:;)

Clean voedsel mee, en een zak snoep :)
Eet de hele dag netjes, en wat extra's (paar poffertjes van de portie die m'n vriend bestelde bijvoorbeeld). Gaat al de hele dag goed :D

Zometeen rijst koken voor morgen, en omkleden voor ons feestje van vanavond!

Gaat weer lekker. Ik wil je niet demotiveren maar hier moet echt de :whip: overheen. Wil je echt je doelen halen (die 25%) dan zou ik maar wat strenger gaan worden. Dit kan echt niet. Ga maar ff telllen....poffertjes :rolleyes: en dan nog snoep......en dan vanavond nog........zowiezo gaat het hele idee van junken pas op bij lage vetpercentages......doe je het toch bij de wat hogere vetpercentages, neem dan 1 snackje........

Suc6. En nogmaals, dit is om je te helpen.

Je zou er bijna niet in willen reageren zo cut is het. ;)
Misschien zie ik je schema hier nog voor me vakantie, hoe dan ook lees ik na me vakantie terug.:)
Mooi zo! Dat gaat de goede kant op!

Hoe was het in de efteling?
Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven