Fitness Seller

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
netjes dwarf! die bor is wel krachtig bij jou!
warme chocolademelk altijd lekker!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.142
netjes dwarf! die bor is wel krachtig bij jou!
warme chocolademelk altijd lekker!
Het is natuurlijk geen 'echte' chocomel... maar beter dan niks ;)
Met liefde en plezier ga ik kapot UB, en probeer dezelfde motivatie voor LB te vinden... :o

Mag je uitslapen & thuiswerken... word je véél te vroeg wakker en doet je Internet het maar half! Werkt niet echt lekker...

Idee voor zometeen: warme chocolade: cacao met heet water en een beetje zoetstof... Ik meen me te herinneren dat ik dat eerder heb gemaakt, en lekker vond (zonder schuldgevoel aan de chocolade! :D)

hmmmm.... dat klinkt zeker lekker. Pure chocola was geloof ik ook goed voor je, weet niet precies hoe dat zit... Maar goed idee!

Ik geloof dat ik toch terug kom op het junken... maar moet je ook eerlijk zeggen dat ik er ook een beetje aan het uitzoeken was. Denk nog steeds wel dat je even goed je nieuwe schema moet inzetten, maar ik ga toch echt voor de junkdag in de zin van het woord. Had het nog even over de sportschool. Nu ik heel strak 6 dagen aan het schema zit, wordt de 7e dag echt junk, om de reden dat je lijf went aan het strenge schone eten waarin weinig vet. Je houdt daarna wellicht wat meer vocht vast, maar met het schema en vele training, komt dat ook wel goed.
Maar goed, misschien moet je ook maar gewoon uitproberen wat voor jou werkt...

DUZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ :D

Mooie training gister!

• #1.144
hmmmm.... dat klinkt zeker lekker. Pure chocola was geloof ik ook goed voor je, weet niet precies hoe dat zit... Maar goed idee!

Ik geloof dat ik toch terug kom op het junken... maar moet je ook eerlijk zeggen dat ik er ook een beetje aan het uitzoeken was. Denk nog steeds wel dat je even goed je nieuwe schema moet inzetten, maar ik ga toch echt voor de junkdag in de zin van het woord. Had het nog even over de sportschool. Nu ik heel strak 6 dagen aan het schema zit, wordt de 7e dag echt junk, om de reden dat je lijf went aan het strenge schone eten waarin weinig vet. Je houdt daarna wellicht wat meer vocht vast, maar met het schema en vele training, komt dat ook wel goed.
Maar goed, misschien moet je ook maar gewoon uitproberen wat voor jou werkt...

DUZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ :D

Mooie training gister!

Thnx! (eergister ondertussen: straks weer naar de sportschool!)
Vriendlief en ik nemen pastasalade mee naar de Efteling (zitten we tenminste allebei te kanen uit een Tupperwarebakje), al zullen mijn porties afgewogen zijn, en fl**ker ik in zijn bakje het andere deel van de spekjes (die deze week niet gebakken zijn voor de andijviestamppot)... Die ecto mag mooi de 'rommel' opmaken in huis :D

Verder ga ik idd wel kijken wat handig is, je maakt me aan het twijfelen!

Thnx! (eergister ondertussen: straks weer naar de sportschool!)
Vriendlief en ik nemen pastasalade mee naar de Efteling (zitten we tenminste allebei te kanen uit een Tupperwarebakje), al zullen mijn porties afgewogen zijn, en fl**ker ik in zijn bakje het andere deel van de spekjes (die deze week niet gebakken zijn voor de andijviestamppot)... Die ecto mag mooi de 'rommel' opmaken in huis :D

Verder ga ik idd wel kijken wat handig is, je maakt me aan het twijfelen!

Alleen maar goed :p blijf je kritisch van!

Hahaha, die bakjes, blijft gedoe als je op pad gaat he (gister weer een knap staaltje hilariteit in de auto meegemaakt, iets met kwark en wey in een klein bakje in het donker proberen te mengen zonder dat je jezelf meteen ondergooit en het lijkt alsof er iets mist is gegaan met je lijntje snuif :p)

Wat verstaan jullie onder een junkdag?Zakken chips,kilo's marsen naar binnen werken?

• #1.147
Hahaha, die bakjes, blijft gedoe als je op pad gaat he (gister weer een knap staaltje hilariteit in de auto meegemaakt, iets met kwark en wey in een klein bakje in het donker proberen te mengen zonder dat je jezelf meteen ondergooit en het lijkt alsof er iets mist is gegaan met je lijntje snuif :p)
Ik ben dus niet de enige die er een zooitje van weet te maken!
YES!:D

Grote voordeel vind ik wel dat ik gevraagd (en gekregen) volledige steun van m'n vriend heb. Ik heb m'n doelen uitgelegd, en vraag alleen support - hij hoeft me niet in de gaten te houden of ik wel of niet goed eet, ook geen andere dingen te doen (afgezien van een enkele keer huidplooimeten) en dat scheelt enorm. Vond het wel grappig om te horen dat hij straks naar de winkel gaat om ingrediënten te halen voor z'n pastasalade (nadat hij hoorde dat ik gewoon veel bakjes rijst enzo meeneem).

---------- Toegevoegd om 12:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:17 ----------

Wat verstaan jullie onder een junkdag?Zakken chips,kilo's marsen naar binnen werken?

IK niet!
Als ik al een mars eet dan is het op een junkdag (of een boterham met hagelslag), wellicht wat chips maar niet alles bij elkaar - niet in 1 dag eraan eten wat je de rest van de week er af cut...
Pannenkoeken is ook zo'n junk-meal ;)

Ja, das inderdaad super. Hoeft zeker niet mee te doen, maar dat hij achter je staat is zó belangrijk. Moet er niet aan denken dat mijnes het niet zo begrijpen. (hahaha, stel je wel het record duur-kantklossen verbreken... zou hij je dan ook supporten :p)

• #1.149
Ja, das inderdaad super. Hoeft zeker niet mee te doen, maar dat hij achter je staat is zó belangrijk. Moet er niet aan denken dat mijnes het niet zo begrijpen. (hahaha, stel je wel het record duur-kantklossen verbreken... zou hij je dan ook supporten :p)

Als 'ie niet hoeft mee te doen ;)

Ik heb vandaag gehoord dat ik helemaal los mag :D
(nou zullen er niet kilo's marsen in mijn giechel verdwijnen, maar ik heb wel een mooi verlanglijstje al :D)

• #1.151
Misschien maar beter vertellen als je terug bent van de Efteling...

Nee joh - ik zit nu propvol van m'n laatste bak rijst, dus kan het best hebben ;)

hahahahahaaaaa!!!
Er staan zowiezo pannenkoeken op het programma,
waarbij geitenkaas, honing en walnoten essentieel -
wellicht iets met een bolletje ijs op 'n pannenkoek.
Chocola - moet nog even bedenken in welke vorm. Staat ook nog chocoladelikeur ruim een jaar werkloos in de kast... is ook zo sneu voor 'm...
Heb in jaren geen patatjes meer gegeten... of misschien kipnuggets...
DAMN!!! Ik moet zelf dit niet doen, ik moet nog een uur voordat ik mijzelf kan vullen met rijst... :(:zweet::shake::x

• #1.155
hahahahahaaaaa!!!
Er staan zowiezo pannenkoeken op het programma,
waarbij geitenkaas, honing en walnoten essentieel -
wellicht iets met een bolletje ijs op 'n pannenkoek.
Chocola - moet nog even bedenken in welke vorm. Staat ook nog chocoladelikeur ruim een jaar werkloos in de kast... is ook zo sneu voor 'm...
Heb in jaren geen patatjes meer gegeten... of misschien kipnuggets...
DAMN!!! Ik moet zelf dit niet doen, ik moet nog een uur voordat ik mijzelf kan vullen met rijst... :(:zweet::shake::x
Ik nog ruim een uur voor de rijst (note to self: rijst alvast uit de koelkast halen: anders veel te koud!).

Rare eetgewoontes heb jij:
Geitenkaas: yuck!
Walnoten: allergisch
Honing is dan wel weer lekker...
IJs op pannenkoek: nee joh!
Chocolikeur: Jammie! (heb hier ook nog een fles)
Patatjes & kipnuggets: sla ik ook nog maar even over...
Over een paar weken plan ik wel die pannenkoeken in - lijkt me wel weer eens wat!

Is er trouwens een 'goed' recept te vinden voor pannenkoeken? (havermout, ei en water bakken misschien?)

Ik nog ruim een uur voor de rijst (note to self: rijst alvast uit de koelkast halen: anders veel te koud!).

Rare eetgewoontes heb jij:
Geitenkaas: yuck!
Walnoten: allergisch
Honing is dan wel weer lekker...
IJs op pannenkoek: nee joh!
Chocolikeur: Jammie! (heb hier ook nog een fles)
Patatjes & kipnuggets: sla ik ook nog maar even over...
Over een paar weken plan ik wel die pannenkoeken in - lijkt me wel weer eens wat!

Is er trouwens een 'goed' recept te vinden voor pannenkoeken? (havermout, ei en water bakken misschien?)

hahahaha, jajaja, ik met mijn verfijnde smaak :p Met mijn geitenkaas, ben ik ook de enige in mijn wijde omgeving denk ik.

Meergranenpannekoeken (evt bio) doe altijd een eitje of 2 meer, kaneel en toch wel melk hoor... maar misschien proberen met water.

Laatst zelfverzonnen donuts gemaakt, met kwark-musli-ei-kaneel-melk - alleen warm met light jam te eten :D

Junken!!!:d

Kwestie van het dit keer goed aanpakken - sinds ik hier geregistreerd sta heb ik al genoeg aangekloot ;)
En wat is veel cardio? Fiets nu op de dagen dat ik niet KT 45 minuten rustig, kan niet hardlopen :(

---------- Toegevoegd om 23:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:08 ----------

Training maandag 31-8
Bench Press
12*20kg, 12*30kg, 10*40kg, 3*45kg (geen enkele hulp gehad! :D)

DB Flyes
12*10kg, 12*10kg, 12*10kg

BB Pullover
12*12kg, 12*12kg, 12*12kg

Lying cable arm curl
12*15kg, 12*15kg, 12*15kg, 3*20kg

Bicep curl
15*5kg, 10*7,5kg, 15*5kg concentration, 15*5kg hammer

Training woensdag 2-9
Deadlift
5*40kg, 5*50kg, 5*55kg PR!:D

BOR
12*35kg, 12*40kg, 8*45kg PR!:D

Hyperextension
15*BW, 15*BW+5kg, 15*BW+5kg PR!:D
(nounounou -wát geweldig...)

Crunches
Niet het vermelden waard...

Oh ja: net weer op m'n hometrainer gezeten... hoofdstuk 2&3 gelezen (als je die 1x hebt gelezen dan kunnen de pagina's eigenlijk weggesmeten worden, was al duidelijk...)
En ik beloof een voedingsschema te posten morgen - eigenlijk hoef ik dan alleen te posten wat ik de afgelopen paar dagen heb gegeten! :D

Tsjah wat is veel cardio. 45min fietsen op een dag dat je niet KT't is nog niet echt veel cardio. Ik fiets iedere dag 30-40min , en ik reken dat zelfs niet mee als cardio. Maar aangezien je niet mag hardlopen is het idd best klote , roeien is ook goeie cardio, zwemmen idem.

Onder veel cardio versta ik ( bv , tijdens school : 1 dag met de fiets naar Gent ( koersfiets ) en terug = 2u fietsen , volgende dag halfuur hardlopen , weer fietsen , hardlopen , etc.. ) veel cardio :P/.

Maar zo lukt het zeker ook wel , ik zou op de KT nog een kleine vorm van cardio erbij nemen.

Cacao klinkt goed , zorgt voor betere vasculariteit , daarna gaan trainen dan?

---------- Toegevoegd om 14:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:09 ----------

Nee , dat zijn gewone dagen voor mij :p

• #1.160
Maar zo lukt het zeker ook wel , ik zou op de KT nog een kleine vorm van cardio erbij nemen.

Cacao klinkt goed , zorgt voor betere vasculariteit , daarna gaan trainen dan?

---------- Toegevoegd om 14:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:09 ----------

Nee , dat zijn gewone dagen voor mij :p
Oh, op de KT dagen komt nog cardio bij hoor! Wil nu alleen niet alles in 1x starten, beetje rustig opbouwen lijkt me beter...
Straks ga ik trainen, zit nu weer aan de rijst met kip & groente...

Laat me raden: jij kan zo dirty bulken als je zelf wilt? :mad:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven