AndroidHealthClinic

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik mag toch hopen dat die zak snoep niet voor jou bestemd was maar om uit te delen aan vriendlief en kindjes?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.183
Feestje met alleen cola-light - had al genoeg snoepjes en poffertjes op ;)
(Nou ja: als het 10 van die Haribo-dingen waren dan is het veel, en 4 of 5 poffertjes)
Enige was dat we pas om 3.00u thuis waren *gaap!*

Zometeen op de motor naar Haalsteren, kijken hoe Mc.Chick aan vrachtwagens trekt! 3 bakken rijst met tonijn/ei/tofu mee, m'n camera en natuurlijk de eeuwige fles water.

• #1.186
Even over die zak snoep (waarvan meer dan de helft nu terug in de kast ligt): ik heb 'm gekregen aan het eind van de vierdaagse, en bewaard voor een moment zoals gisteren. Nadat ik m'n bak eten heb leeggegeten (had er voor elke 2,5 uur eentje bij me) heb ik ook een snoepje gehad, en natuurlijk heb ik er vriendlief meerdere gegeven...
Voor een volgende junkdag heb ik dan nog wat snoepjes over :D
Was wel eens lekker: haribo-achtige dingen (combinatie tussen plastic en rubber: :D!).

post de uitslag van het NK ff ;) ik moest werken AARGH

• #1.188
Ik mag toch hopen dat die zak snoep niet voor jou bestemd was maar om uit te delen aan vriendlief en kindjes?
Van mij, voor mezelf en vriendlief...
haha, +1

Maar ik zou ehm stiekum toch zelf leegvreten!!:eek::p
Helemaal?! Nee joh! Is toch veel te veel... (buikpijn!)
Daarom: gewoon niet meenemen haha.
Als je je in kunt houden vind ik dat het wel kan...
Kan hij toch beter de ANWB bellen als ze stuk zijn?
Nederlandse Kampioenschappen - ik weet niet of de ANWB daar veel punten scoort? :p

---------- Toegevoegd om 18:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:05 ----------

post de uitslag van het NK ff ;) ik moest werken AARGH

Ik heb je al gemist!
Ik heb geen idee - we waren voor het eind alweer weg ;)
Uit m'n hoofd 49 sec. voor de harnaspull (op 1 na de laatste) en 33 sec hand-over-hand, geen idee welke plaats ze daar hadden.

Heb Mc.Chick wel een handje geschud, maar volgens mij had 'ie geen idee hoe of wat...

ja ik baalde er goed hard van...was pas half 4 klaar :mad:

• #1.192
haha zo'n legende ben ik nou ook weer niet :D

Weet je toevallig wat Sarko en Roy hebben gedaan?
Weet vriendlief met wie ik vaak online aan het ouwehoeren ben ;) (en dat je niet een gruwelijke buffel bent - NOG niet...)

Een retesnelle harnaspull! 30 sec en wat achter de komma geloof ik!
Weet niet wie nou wie is, maar ik geloof dat het Sarko is (kort, beetje grijs haar, korte broek aan vandaag) die gruwelijk mooie kuiten heeft! :D

Foto's is trouwens niks geworden, was een essentieel onderdeeltje vergeten...
geheugenkaart lag nog op de keukentafel

Ja dat is Sarko inderdaad :) maar ho ff...binnen 2 maanden hoop ik weer een pad in te slaan richting hugeness.

@ Rooke: Sarko en Roy waren tweede bij hand-over-hand, truckpull ging relatief wat minder
@ DW: je hebt Sarko en Roy idd goed uit elkaar kunnen houden.

• #1.195
Ja dat is Sarko inderdaad :) maar ho ff...binnen 2 maanden hoop ik weer een pad in te slaan richting hugeness.

Weet vriendlief met wie ik vaak online aan het ouwehoeren ben ;) (en dat je niet een gruwelijke buffel bent - NOG niet...)
Daarom zeg ik toch ook NOG niet ;)
@ Rooke: Sarko en Roy waren tweede bij hand-over-hand, truckpull ging relatief wat minder
Ik heb een reputatie hoog te houden wat betreft het kijken naar mannen ;)
Sarko heeft zelfs definitie in z'n kuiten! :eek:

• #1.196

Wacht ff: jij was er ook? :eek: (kwartje valt nu pas, de volgende ochtend :o)

Ik was te herkennen aan m'n motorrijbroek, kistjes (maatje 36) en een donkerblauw Lowlandsvest - maar wie was jij?
Oh ja: en ik liep naast een gozer van 2 meter in motorrijpak ;)

Je hebt wel echt leuk weekend gehad!
Hoest verder nog wat getraind, hoest met eten?

• #1.199

Helaas!
Vriendjes weten hoe ik er uit zie ;)

---------- Toegevoegd om 16:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:13 ----------

Je hebt wel echt leuk weekend gehad!
Hoest verder nog wat getraind, hoest met eten?

Ik ben nog wel MOE van m'n weekend zeg! Maar misschien moet ik ook niet om 6.00u weer op... vandaag van 8.00u tot 21.00u op kantoor (ook nog cursus)...
Niks getraind: morgen weer. En woensdag heb ik een afspraak met de fysio voor m'n knie (nog steeds niet beter, ondanks de oefeningen).
Eten gaat weer netjes: vanochtend havermout met whey en een appel. Tussendoor havermout met whey. Lunch een kipfilet in stukjes met sla (kreeg lunch getrakteerd) en zometeen rijst met tonijn, ei en augurk.
Best netjes toch?

nee is niet netjes....ook al wordt je lunch je aangeboden dien je deze te weigeren! Je moet gewoon de komende weken 100% je schema volgen en daar geen concessies aan doen. 100% dwarf , geen 90-95-98 maar HONDERD!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven