Gert Jan
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 551
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
haha, +1Ik mag toch hopen dat die zak snoep niet voor jou bestemd was maar om uit te delen aan vriendlief en kindjes?

haha, +1
Maar ik zou ehm stiekum toch zelf leegvreten!!![]()
Zometeen op de motor naar Haalsteren, kijken hoe Mc.Chick aan vrachtwagens trekt!

!).Van mij, voor mezelf en vriendlief...Ik mag toch hopen dat die zak snoep niet voor jou bestemd was maar om uit te delen aan vriendlief en kindjes?
Helemaal?! Nee joh! Is toch veel te veel... (buikpijn!)haha, +1
Maar ik zou ehm stiekum toch zelf leegvreten!!![]()
Als je je in kunt houden vind ik dat het wel kan...
Nederlandse Kampioenschappen - ik weet niet of de ANWB daar veel punten scoort?Kan hij toch beter de ANWB bellen als ze stuk zijn?

post de uitslag van het NK ffik moest werken AARGH

ja ik baalde er goed hard van...was pas half 4 klaar![]()
(we waren op de motor).Ik ook: had jou en die ecto van me even handjes willen laten schudden(we waren op de motor).

Weet vriendlief met wie ik vaak online aan het ouwehoeren benhaha zo'n legende ben ik nou ook weer niet
Weet je toevallig wat Sarko en Roy hebben gedaan?
(en dat je niet een gruwelijke buffel bent - NOG niet...)
Ja dat is Sarko inderdaadmaar ho ff...binnen 2 maanden hoop ik weer een pad in te slaan richting hugeness.
Daarom zeg ik toch ook NOG nietWeet vriendlief met wie ik vaak online aan het ouwehoeren ben(en dat je niet een gruwelijke buffel bent - NOG niet...)

Ik heb een reputatie hoog te houden wat betreft het kijken naar mannen@ Rooke: Sarko en Roy waren tweede bij hand-over-hand, truckpull ging relatief wat minder
@ DW: je hebt Sarko en Roy idd goed uit elkaar kunnen houden.

@ Rooke: Sarko en Roy waren tweede bij hand-over-hand, truckpull ging relatief wat minder
@ DW: je hebt Sarko en Roy idd goed uit elkaar kunnen houden.
(kwartje valt nu pas, de volgende ochtend
)
Foto?Ik was te herkennen aan m'n motorrijbroek, kistjes (maatje 36) en een donkerblauw Lowlandsvest - maar wie was jij?
Oh ja: en ik liep naast een gozer van 2 meter in motorrijpak![]()

Je hebt wel echt leuk weekend gehad!
Hoest verder nog wat getraind, hoest met eten?