AndroidHealthClinic

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
nee is niet netjes....ook al wordt je lunch je aangeboden dien je deze te weigeren! Je moet gewoon de komende weken 100% je schema volgen en daar geen concessies aan doen. 100% dwarf , geen 90-95-98 maar HONDERD!

zeg et er :whip: :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.202
nee is niet netjes....ook al wordt je lunch je aangeboden dien je deze te weigeren! Je moet gewoon de komende weken 100% je schema volgen en daar geen concessies aan doen. 100% dwarf , geen 90-95-98 maar HONDERD!

Krijg je kipfilet met sla aangeboden... ???:mad:

't is ook nooit goed hier...

huh? Is toch netjes? Meneer wil gewoon graag even zeikpielen:p

(zeikpielen... wat is dat? we zoeken het op in het woordenboek... )

ok ik was wat te rap met oordelen, maar waar zijn je KH's dan in die maaltijd? en wat zou je eigenlijk eten?

• #1.206
ok ik was wat te rap met oordelen, maar waar zijn je KH's dan in die maaltijd? en wat zou je eigenlijk eten?
Ik zou eigenlijk een bakje met rijst / tonijn / ei met augurk eten (die heb ik een maaltijd later gegeten - had het spul in m'n tas bij me, voor als de lunch niks zou zijn). De koolhydraten had ik vlak daarvoor gehad (vorige maaltijd) in de vorm van een bak havermout.
Bij de kipfilet lag er sla en tomaat op het bord.
Zoals mijn ontbijt vrij weinig vet bevat, zo bevatte deze maaltijd weinig KH, m'n laatste maaltijd bevat helemaal geeh KH of vet (0,12 gram en 0,4 gram).

Vergeef me als ik dacht dat het paste in mijn schema.

Laatst bewerkt:
Tjonge dwarv (vreemde naam waar komt het eigenlijk vandaan)
Jij wordt streng in de gaten gehouden.

• #1.208
Tjonge dwarv (vreemde naam waar komt het eigenlijk vandaan)
Jij wordt streng in de gaten gehouden.

Ze letten goed op me ;)

Nicknaam is tweeledig:
Dwarf (ik ben niet zo lang: 1,59m - dwergje)
Warrior (ik heb op kickboxen gezeten)
Dit gecombineerd door vrienden: DwarvenWarrior.

Ok dat is duidelijk
Ik hou je gewoon te vriend ;)

• #1.213
  • #1.217
Langzaam maar cker schets je een beeld;) Kan bijna een compositie tekening maken;):D
Oh-oh... pas op of ik haal je uit m'n vriendenlijst hoor! Compositietekeningen worden meestal niet voor positieve dingen gebruikt...
Voor je het weet zit ik in 'Opsporing verzocht'.

Tijd om naar de sportschool te gaan...
Borst & biceps zijn aan de beurt: Superdude-dinsdag! :D

Morgenochtend naar de fysio, eens zien of die m'n knie weer kan oplappen - zelf lukt het niet zo goed :(

Ow ik had hele leuke plaatjes gevonden..
Was van een Trol en niet van een Dwarf, is weer een ander type:duh:

goed bezig hier......

Laatst bewerkt:
  • #1.220
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven