Fitness Seller

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.222
euhm dwarff...zeker voor een(kleine) vrouw is een hartslagmeter ideaal voor in de cut. Doe jezelf niet tekort he ;)
Nee, daarom ben ik ook naar een GOEDE op zoek, en dan met name een die wel vertelt hoeveel Kcal ik verbrand, zonder te willen weten welk tempo ik fiets / hardloop.
Die van de Aldi die ik nu heb is leuk, maar wordt binnenkort cadeau gegeven...

---------- Toegevoegd om 21:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:12 ----------

Benchpress
12*20kg, 12*30kg, 12*35kg, 8*37,5kg, 6*40kg

Incline Smithpress
6*30kg, 8*30kg, 6*32,5kg

DB Flyes
10*10kg, 10*10kg, 10*10kg

DB Pullover
10*12,5kg, 10*12,5kg, 10*12,5kg

Deiana fly (zo'n rondje maken met je armen)
12*3kg, 12*3kg, 12*3kg

BB curl
12*16kg, 12*17,5kg, 8*20kg, 8*20kg

Lying cable arm curl
10*15kg, 9*15kg, 10*15kg

Hammer curl
15*5kg, 15*5kg, 12*5kg

Reverse curl
12*10kg, 12*10kg, 12*10kg

Zó, ben wel redelijk moe... trainer had zin om me eens flink af te matten... vandaar ook redelijk veel setjes (Benchpress zag hij dat het me goed afging, dus nog een zwaarder setje erbij, en nog een...)
Pre-WO booster RPM geprobeerd (sample), en dat werkte wel geinig: tijdens het fietsen naar de gym ging om niks m'n hartslag omhoog (meerdere keren) en ik had ook een lichte opgefoktheid die ik al tijden niet heb meegemaakt. Stond zelfs op het punt om iemand een ouderwetse Muilpeer uit te delen - niet gedaan en maar doorgefietst (verstand won het van adrealine).
Met trainen eigenlijk niet zoveel van dat spul gemerkt - misschien de volgende keer wat korter op de training nemen ;)

---------- Toegevoegd om 21:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:15 ----------

Hé! Sinds wanneer ben ik klein dan?!
De rest van de wereld is gewoon groot... :mad:

Oh-oh... pas op of ik haal je uit m'n vriendenlijst hoor! Compositietekeningen worden meestal niet voor positieve dingen gebruikt...
Voor je het weet zit ik in 'Opsporing verzocht'.

Tijd om naar de sportschool te gaan...
Borst & biceps zijn aan de beurt: Superdude-dinsdag! :D

Morgenochtend naar de fysio, eens zien of die m'n knie weer kan oplappen - zelf lukt het niet zo goed :(
:eek:Je hebt mijn superdude-dinsdag concept gejat...:rolleyes::p

Verder goeie afmattraining hoor Dwarfje

• #1.224
polar, all you need.

ze doen allemaal wat jij nodig hebt ;) dus ik zie geen problemen.

die dingen zijn echt hun geld waard, het loont overigens ook wel om ff op marktplaats rond te neuzen..zo heb ik de mijne ook tegen gereduceerd tarief op de kop weten te tikken(gewoon nieuw)

• #1.230
die dingen zijn echt hun geld waard, het loont overigens ook wel om ff op marktplaats rond te neuzen..zo heb ik de mijne ook tegen gereduceerd tarief op de kop weten te tikken(gewoon nieuw)

Was ik ook van plan ;)
Toch bedankt voor de tip...

• #1.232
  • #1.234
En hier issie nog goedkoper :eek:

He Dwarfie, hoe gaat ie met je voedingsschema? We wachten nog steeds in spanning af :)

Ik zie dat je herhalingen ontzettend hoog zijn, je kan dit doen, maar niet met zo'n vele werksets
deiana fly, weet niet waar je de naam vandaan haalt maar men noemt dit "around the worlds".
Veel sets, veel herhalingen en veel oefeningen. Je gaat mss wel vooruit door het schokeffect maar dit blijft niet duren en dit gaat rap verminderen.
Naar mijn mening houdt dit schema je tegen qua vooruitgang, je bent wel een vrouw dus ik weet niet wat je doel is.

Als ik kijk naar je eetschema, zie ik havermout, whey, ... doe je dit dan met melk (magere, half-volle of water?)

Veel succes

• #1.237
Ik zie dat je herhalingen ontzettend hoog zijn, je kan dit doen, maar niet met zo'n vele werksets
Ik sta open voor suggesties!
3 sets max. 8 reps?

deiana fly, weet niet waar je de naam vandaan haalt maar men noemt dit "around the worlds".
Schijnt van de BB'er Deiana te komen ??? Wist trainer me te vertellen
Veel sets, veel herhalingen en veel oefeningen. Je gaat mss wel vooruit door het schokeffect maar dit blijft niet duren en dit gaat rap verminderen.
Naar mijn mening houdt dit schema je tegen qua vooruitgang, je bent wel een vrouw dus ik weet niet wat je doel is.
Doel 1: Bf: 20%, doel 2: massa er op
Als ik kijk naar je eetschema, zie ik havermout, whey, ... doe je dit dan met melk (magere, half-volle of water?)
Geen melk, alleen water
Veel succes
Zie vetgedrukt: ik sta open voor suggesties!

• #1.239
dit is geen "massa" schema, als ik tijd heb kijk ik hier nog even. Ik ga slapen

Welterusten alvast!
Maar geen massa hoor: eerst vetpercentage omlaag!

---------- Toegevoegd om 22:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:49 ----------

Een beetje vermoeiend ben je wel he, eigenwijs ook...
Je hebt gelukkig zelf al drie types gevonden, nu gaat het nog een eeuwigheid duren voor je zo'n ding gaat bestellen heb ik zo het vermoeden.
Kwestie van prioriteiten stellen heet dat, dat van dat marktplaats mag ik als grapje beschouwen denk ik of loop je graag met een gebruikte hartslagmeter?
Marktplaats biedt NIEUWE hartslagmeters aan hoor!
En vanwaar opeens deze flame wat betreft de eeuwigheid dat het gaat duren?! ???

• #1.240
Kom net van de fysio vandaan, goed dat ik gegaan ben want het is niet m'n patellapees, maar eentje die onder m'n knieschijf ligt...
Tijd om nieuwe hardloopschoenen te kopen (m'n asics zijn blijkbaar te flexibel), en ik heb oefeningen meegekregen voor m'n core: ik loop blijkbaar nogal instabiel (bekken gaat alle kanten op), daardoor compenseren m'n knieën en dat geeft nu last. Zo'n lijf zit toch raar in elkaar...
Ik mag gelukkig wel squatten, geen lunges (ik kan er niet héél rouwig om zijn) en geen leg-extensions. Ook mag ik niet hardlopen, en wel fietsen :D

Morgen rugtraining en buik - zal meteen kijken of ik bij mijn huidige sportschool ook lessen Pilates kan volgen, dat heb ik een paar jaar geleden gedaan en dat zou nu goed zijn...

Over 2 weken volgende afspraak bij de fysio!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven