Ook leuk
Ik zal je trouwens binnenkort nog even PM'en over een hartslagmeter, dat project lag weer even stil![]()
euhm dwarff...zeker voor een(kleine) vrouw is een hartslagmeter ideaal voor in de cut. Doe jezelf niet tekort he

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ook leuk
Ik zal je trouwens binnenkort nog even PM'en over een hartslagmeter, dat project lag weer even stil![]()

Nee, daarom ben ik ook naar een GOEDE op zoek, en dan met name een die wel vertelt hoeveel Kcal ik verbrand, zonder te willen weten welk tempo ik fiets / hardloop.euhm dwarff...zeker voor een(kleine) vrouw is een hartslagmeter ideaal voor in de cut. Doe jezelf niet tekort he![]()

Oh-oh... pas op of ik haal je uit m'n vriendenlijst hoor! Compositietekeningen worden meestal niet voor positieve dingen gebruikt...
Voor je het weet zit ik in 'Opsporing verzocht'.
Tijd om naar de sportschool te gaan...
Borst & biceps zijn aan de beurt: Superdude-dinsdag!
Morgenochtend naar de fysio, eens zien of die m'n knie weer kan oplappen - zelf lukt het niet zo goed![]()
Je hebt mijn superdude-dinsdag concept gejat...

Je hebt mijn superdude-dinsdag concept gejat...
Verder goeie afmattraining hoor Dwarfje

ze doen allemaal wat jij nodig hebtdus ik zie geen problemen.

die dingen zijn echt hun geld waard, het loont overigens ook wel om ff op marktplaats rond te neuzen..zo heb ik de mijne ook tegen gereduceerd tarief op de kop weten te tikken(gewoon nieuw)

Zie vetgedrukt: ik sta open voor suggesties!Ik zie dat je herhalingen ontzettend hoog zijn, je kan dit doen, maar niet met zo'n vele werksets
Ik sta open voor suggesties!
3 sets max. 8 reps?
deiana fly, weet niet waar je de naam vandaan haalt maar men noemt dit "around the worlds".
Schijnt van de BB'er Deiana te komenWist trainer me te vertellen
Veel sets, veel herhalingen en veel oefeningen. Je gaat mss wel vooruit door het schokeffect maar dit blijft niet duren en dit gaat rap verminderen.
Naar mijn mening houdt dit schema je tegen qua vooruitgang, je bent wel een vrouw dus ik weet niet wat je doel is.
Doel 1: Bf: 20%, doel 2: massa er op
Als ik kijk naar je eetschema, zie ik havermout, whey, ... doe je dit dan met melk (magere, half-volle of water?)
Geen melk, alleen water
Veel succes
dit is geen "massa" schema, als ik tijd heb kijk ik hier nog even. Ik ga slapen
Marktplaats biedt NIEUWE hartslagmeters aan hoor!Een beetje vermoeiend ben je wel he, eigenwijs ook...
Je hebt gelukkig zelf al drie types gevonden, nu gaat het nog een eeuwigheid duren voor je zo'n ding gaat bestellen heb ik zo het vermoeden.
Kwestie van prioriteiten stellen heet dat, dat van dat marktplaats mag ik als grapje beschouwen denk ik of loop je graag met een gebruikte hartslagmeter?