Fitness Seller

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Fijn dat de fysio iig wist waar je last van hebt met je knie. Hoop dat zijn tips & behandeling helpen, je was net zo lekker begonnen met dat start to run gedoe :(

He Dwarfie, hoe gaat ie met je voedingsschema? We wachten nog steeds in spanning af :)

:wave:

Hier met die excel-sheet! Je hebt toch tijdens de beachproof contest ook een cut-voedingsschema gemaakt/gevolgd? Dan hoef je toch alleen maar enkele kleine dingen aan te passen (brood -> rijst, gehakt -> vis, dat soort dingen)?

fijn dat de fysio iig wist waar je last van hebt met je knie. Hoop dat zijn tips & behandeling helpen, je was net zo lekker begonnen met dat start to run gedoe :(

:wave:

Hier met die excel-sheet! Je hebt toch tijdens de beachproof contest ook een cut-voedingsschema gemaakt/gevolgd? Dan hoef je toch alleen maar enkele kleine dingen aan te passen (brood -> rijst, gehakt -> vis, dat soort dingen)?

+2

:roflol: Kijk ze d'rop vliegen!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.245
M'n voedingsschema tijdens de beachproof was verre van optimaal, vandaar dat ik toen ik geen schrikbarende resultaten heb behaald :o

As-we-speak ben ik bezig m'n voedingsschema hier neer te gooien...

en wanneer komt die polar?

• #1.248

Over een paar dagen.

---------- Toegevoegd om 11:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:30 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Voor de oplettende lezer (die heb ik hier genoeg):
- de pastamaaltijd is een afwisseling om 's avonds te eten
- de groente is een schatting, verhoudingen kloppen wel ongeveer (ik moet nog zoveel kwijt dat het niet relevant is elk boontje of elk stukje paprika apart te gaan berekenen)

Ik eet 's ochtends de havermout met whey en fruit (meestal een appel), dan 4 maaltijden rijst met .... en eindig met NightProtein.
Op dit moment werkt het al voor me: bijna 2 kilo in bijna 2 weken!

---------- Toegevoegd om 11:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:37 ----------

... :mad:
niet echt te lezen - of wel?!

• #1.250
Geef me een hint: ik heb net lopen kloten met excel, picture manager etc...

*insert scheldcannonade*

Toch alvast ff deze proberen, misschien is 't wel al duidelijk.
Ja, kan ook wel.

edit: deze kan wel weer weg.

Laatst bewerkt:
  • #1.256
Je hebt nieuwe mail... ;)
Al is dit ook wel leesbaar...

Zie 't nu pas, maar waarom heb je niet ff erboven gezet wat wat is (prot, carbs, fat, kcal).
Is wel zo makkelijk/duidelijk...

• #1.258
F*ck! weggevallen...
staat namelijk boven de kolommen...
Staat wel in de excel die ik je stuurde ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven