AndroidHealthClinic

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik doe soms ook heel brutaal maaltijden switchen, ipv eerst kipfilet op brood bv eerst pindakaas..., of vervang mn vis weleens voor een simpele, maar uber lekkere choco-shake................. :o

:lick:

Volgende whey-bestelling ga ik denk ik ook maar een kleinere pot aardbei + choco extra bestellen voor de afwisseling, naast de standaard groot-verbruikers-verpakking vanille :meal:

---------- Toegevoegd om 21:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:44 ----------

Moet je eens een andere Avatar nemen, dat scheelt

Ik las: "Moet je eens Anavar nemen, dat scheelt" :o :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.302
:lick:

Volgende whey-bestelling ga ik denk ik ook maar een kleinere pot aardbei + choco extra bestellen voor de afwisseling, naast de standaard groot-verbruikers-verpakking vanille :meal:

cappuccino-smaak!
Gruwelijk lekker met magere melk :meal:

---------- Toegevoegd om 21:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:49 ----------

Ik las: "Moet je eens Anavar nemen, dat scheelt" :o :D

Ik ben dus niet de enige die de twee woorden door elkaar haalt! :D
(ik doe het regelmatig... :o)

cappuccino-smaak!
Gruwelijk lekker met magere melk :meal:

Klinkt ook lekker :lick: maar ben bang dat ik daar weer sneller op uitgekeken ben.
Helaas zijn die kleinere verpakkingen bijna altijd relatief duurder dan de grotere, en om nou van elke smaak de grote verpakking te nemen, dat vind de wallet niet zo leuk :(

---------- Toegevoegd om 21:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:51 ----------

Ik ben dus niet de enige die de twee woorden door elkaar haalt! :D
(ik doe het regelmatig... :o)

Haal ze niet door elkaar :) dacht gewoon dat Grosje een heel gemeen grapje maakte :o

• #1.304
Dwarf moe... naar bedje toe ;-)

Morgen iig uitslapen (thuiswerkdagje! :D) en dan wat doen met voedingsschema en trainingsschema...

'Voordat je gaat slapen nog even dit :

Rackpull (zeg maar deadlift vanaf knie)

Hoe voer je de RP uit want het is pas een rackpull wanneer de barbell onder je knie ligt (in begin situatie). En dus niet boven of op je knie zoals jij beschrijft.

Dwarf moe... naar bedje toe ;-)

Morgen iig uitslapen (thuiswerkdagje! :D) en dan wat doen met voedingsschema en trainingsschema...

En ook echt trainen en eten? :D

---------- Toegevoegd om 22:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:00 ----------

'Voordat je gaat slapen nog even dit :

Hoe voer je de RP uit want het is pas een rackpull wanneer de barbell onder je knie ligt (in begin situatie). En dus niet boven of op je knie zoals jij beschrijft.

:roflol: Zie maar eens een rack te vinden dat bij Dwarf niet boven de knie is!

Slaap lekker Dwarf! Ga ook maar eens m'n mandje in!

• #1.309

Barbell lag vlak onder m'n knieschijf - dus dan is het een echte rackpull als ik jou mag geloven! :p

---------- Toegevoegd om 08:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:50 ----------

Vertel mij eens hoe ik onecht kan trainen en eten? Misschien haal ik er inspiratie uit! :p

• #1.310
JA! Hartslagmeter is binnen!

...en nou de gebruiksaanwijzing lezen :o

...dan wat doen met voedingsschema en trainingsschema...

Vertel mij eens hoe ik onecht kan trainen en eten? Misschien haal ik er inspiratie uit! :p

;)

En er zijn btw op mijn en ongetwijfeld ook talloze andere gyms zat vrouwen die jou heeeel goed voor zouden kunnen doen hoe je 'onecht' moet trainen hoor :D

JA! Hartslagmeter is binnen!

...en nou de gebruiksaanwijzing lezen :o

Succes! Heb er ook eentje (cheapy-cheapy versie), maar ja, die ligt natuurlijk ergens in een hoekje te verstoffen :(

• #1.314
Neh, ik zou willen dat ik weer iets met mijn eigen cheapy-cheapy versie zou kunnen doen :(
Hoef er niet nog eentje extra, puur en alleen zodat ik kan duo-verstoffen :D

Nou ja... het was een idee ;)
Misschien wil vriendlief wel een cheapy unit, voor als 'ie weer gaat hardlopen...

Die loopt alleen volgas. Hartslag is niet boeiend als je op tijden loopt :D

Nou ja... het was een idee ;)
Misschien wil vriendlief wel een cheapy unit, voor als 'ie weer gaat hardlopen...

Ja, die gaat na z'n halve marathon nog even mooi door voor de 10 km Singelloop in Utrecht en de 10 mijl Dam tot Damloop, beide in september.
Die zit dus nog wel even flink te schransen. Vlak naast mij, terwijl ik aan mijn k*t-maaltjes zit :mad: (zei ik 'k*t' ??? cut-maaltjes bedoel ik natuurlijk :D )

Je kent 'm?

Nou ja, dan ligt dat ding maar te verstoffen - niks aan te doen...

:roflol:

Laatst bewerkt:
Als het goed is kan je het ook gebruiken als een gewone horloge.Hang hem voor de sier aan de muur :p.Of gebruik hem als reserve .

• #1.319
Ja, die gaat na z'n halve marathon nog even mooi door voor de 10 km Singelloop in Utrecht en de 10 mijl Dam tot Damloop, beide in september.
Die zit dus nog wel even flink te schransen. Vlak naast mij, terwijl ik aan mijn k*t-maaltjes zit :mad: (zie ik 'k*t' ??? cut-maaltjes bedoel ik natuurlijk :D )
:roflol:

Ik bedoelde de mijne... maar fijn zo'n schranzer vlak naast je!

---------- Toegevoegd om 14:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:13 ----------

Als het goed is kan je het ook gebruiken als een gewone horloge.Hang hem voor de sier aan de muur :p.Of gebruik hem als reserve .
Nou ja - mooi is anders... voor horloge of muur niet geschikt! (Note to self: eens wat aan de muur hangen!)

Reserve? Hij doet toch niet wat ik wil, dus heb er niet veel aan....

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven