Fitness Seller

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.323
eum... net nog in een ander log... iets over een pizza???

Inderdaad! :mad:

Ter compensatie ga ik nu op m'n hometrainer zitten en spelen met m'n nieuwe polar hartslagmeter - eens kijken of ik OwnZone (of zoiets) kan instellen met fietsen, want met hardlopen kan nu niet... :(

Inderdaad! :mad:

Ter compensatie ga ik nu op m'n hometrainer zitten en spelen met m'n nieuwe polar hartslagmeter - eens kijken of ik OwnZone (of zoiets) kan instellen met fietsen, want met hardlopen kan nu niet... :(

Succes!

Ja, had gelezen van de uitkomst bij de fysio...:aai: 's nie leuk... Maar je nieuwe polar hartslagmeter doet het vast heel goed op de fiets!!!

• #1.325
Ik ben weer een illusie armer:
45 minuten, 328 kcal, AVG 142, MAX 162...

De fiets geeft 2x zo veel aan! (maar de hartslag meet 'ie dan wel weer hetzelfde als de Polar)
Kijk, ik snap nu wel op wat voor fronten het cutten niet wil lukken als ik me op dat soort gegevens ga vertrouwen...
Morgenochtend huidplooien meten, ben benieuwd... Heb de afgelopen 2 weken wel een paar keer op m'n digitale weegschaal gestaan (met vet% meter) en ik weet dat die niet accuraat meet (gekocht in een nóg naïever tijdperk), maar ook daar is m'n vet% op aan het dalen (en m'n gewicht :D).

De les Yogilates was geinig, maar de oefeningen die ik zoek (opgedragen door m'n fysio) zitten schijnbaar meer in de lessen 'Fitness voor vrouwen' die door de eigenaar (!) zelf worden gegeven. Ik ben maandag lekker vrij van m'n werk, dus ik twijfel nog welke les ik mee ga doen: 9.15u / 13.30u / 17.30u / 19.00u.
Daarnaast wil ik voor de nodige Kcal-verbranding niet alleen maar op m'n fiets zitten - ik heb een onbeperkt-abo, dus denk dat ik maar weer eens aan de stepaerobic ga... en een lesje spinning natuurlijk! :D

Meeste cardioapparaten nemen de hartslag van je band over dus dat verklaart de hartslag.

Ik ben weer een illusie armer:
45 minuten, 328 kcal, AVG 142, MAX 162...

De fiets geeft 2x zo veel aan! (maar de hartslag meet 'ie dan wel weer hetzelfde als de Polar)
Kijk, ik snap nu wel op wat voor fronten het cutten niet wil lukken als ik me op dat soort gegevens ga vertrouwen...
Morgenochtend huidplooien meten, ben benieuwd... Heb de afgelopen 2 weken wel een paar keer op m'n digitale weegschaal gestaan (met vet% meter) en ik weet dat die niet accuraat meet (gekocht in een nóg naïever tijdperk), maar ook daar is m'n vet% op aan het dalen (en m'n gewicht :D).

De les Yogilates was geinig, maar de oefeningen die ik zoek (opgedragen door m'n fysio) zitten schijnbaar meer in de lessen 'Fitness voor vrouwen' die door de eigenaar (!) zelf worden gegeven. Ik ben maandag lekker vrij van m'n werk, dus ik twijfel nog welke les ik mee ga doen: 9.15u / 13.30u / 17.30u / 19.00u.
Daarnaast wil ik voor de nodige Kcal-verbranding niet alleen maar op m'n fiets zitten - ik heb een onbeperkt-abo, dus denk dat ik maar weer eens aan de stepaerobic ga... en een lesje spinning natuurlijk! :D

Goed bezig. Is dat zeuren van ons toch nog ergens goed voor geweest. Gaat langzaam he.......kcal verbranden :mad:

• #1.329
Meeste cardioapparaten nemen de hartslag van je band over dus dat verklaart de hartslag.

Jammer joh: gecodeerde hartband!
Heb m'n handen op die meetdingen gehouden... en de fiets zelf meet dus dezelfde hartslag ;)

---------- Toegevoegd om 23:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:06 ----------

Goed bezig. Is dat zeuren van ons toch nog ergens goed voor geweest. Gaat langzaam he.......kcal verbranden :mad:

Thnx!
Ja, ik leer elke dag... en dat geef ik dan ook weer toe, dus dat scheelt ;)

Gaat tieves-langzaam zo! :mad:

Jammer joh: gecodeerde hartband!
Heb m'n handen op die meetdingen gehouden... en de fiets zelf meet dus dezelfde hartslag ;)

---------- Toegevoegd om 23:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:06 ----------

Thnx!
Ja, ik leer elke dag... en dat geef ik dan ook weer toe, dus dat scheelt ;)

Gaat tieves-langzaam zo! :mad:

Stront eigenwijs...kijk maar op je sportschool bij die apparaten in de gym.

Het polar logo? Geloof mij nou maar hij pakt9\10 de hartslag van je polar op. 350 kcal voor 45 minuten is wel echt heel weinig :eek:

• #1.334
Het polar logo? Geloof mij nou maar hij pakt9\10 de hartslag van je polar op. 350 kcal voor 45 minuten is wel echt heel weinig :eek:

Ik had het net over m'n EIGEN hometrainer... Daar staat geen polar-logo op, die meet dezelfde hartslag en meet wel een andere borstband, niet deze.

Ik heb van mezelf een nogal lage hartslag (wat ik niet begrijp, ben een redelijk druk persoon), niet groot en krap 63kg, hoeveel Kcal had jij verwacht dat ik zou verbranden?
Rusthartslag is al eens gemeten op 47 slagen / minuut.

Naja ik haal in 45 min 600-800 kcal tegen 155bpm.

• #1.336
Wat is je rusthartslag? Gewicht? Lengte?

Als het écht heel vreemd is dat ik zo weinig verbrand, dan mag je helpdesk spelen wat betreft het instellen van die Polar ;)

Waarom is het eigenlijk zo belangrijk? Is het iets wat je echt letterlijk gebruikt bij het opstellen/aanpassen van je voedingsschema bijvoorbeeld?

• #1.338
Waarom is het eigenlijk zo belangrijk? Is het iets wat je echt letterlijk gebruikt bij het opstellen/aanpassen van je voedingsschema bijvoorbeeld?
Ik haal een deel van m'n Kcal-tekort uit minder eten, en een deel uit cardio.
Wil vooral niet te laag uitkomen, maar wel 'genoeg' doen...
Ik weet dat het een kwestie van trial and error is, maar vind het als uitgangssituatie wel belangrijk genoeg...

Dwarv vs Rooke.
:finger::duh:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven