Ik ben weer een illusie armer:
45 minuten, 328 kcal, AVG 142, MAX 162...
De fiets geeft 2x zo veel aan! (maar de hartslag meet 'ie dan wel weer hetzelfde als de Polar)
Kijk, ik snap nu wel op wat voor fronten het cutten niet wil lukken als ik me op dat soort gegevens ga vertrouwen...
Morgenochtend huidplooien meten, ben benieuwd... Heb de afgelopen 2 weken wel een paar keer op m'n digitale weegschaal gestaan (met vet% meter) en ik weet dat die niet accuraat meet (gekocht in een nóg naïever tijdperk), maar ook daar is m'n vet% op aan het dalen (en m'n gewicht

).
De les Yogilates was geinig, maar de oefeningen die ik zoek (opgedragen door m'n fysio) zitten schijnbaar meer in de lessen 'Fitness voor vrouwen' die door de eigenaar (!) zelf worden gegeven. Ik ben maandag lekker vrij van m'n werk, dus ik twijfel nog welke les ik mee ga doen: 9.15u / 13.30u / 17.30u / 19.00u.
Daarnaast wil ik voor de nodige Kcal-verbranding niet alleen maar op m'n fiets zitten - ik heb een onbeperkt-abo, dus denk dat ik maar weer eens aan de stepaerobic ga... en een lesje spinning natuurlijk!