AndroidHealthClinic

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Probleem is dat als ik teveel eet ik alles er weer uit gooi (dus 0m 7.00u trainen betekent om 6.00u klaar zijn met eten :$) - Misschien dat ik het morgen ga proberen, alhoewel ik dan misschien met m'n slaap in de knoei kom: 's avonds ga ik ook al bowlen...

Geen spierpijn trouwens van de DL - dat hoort zo?

ik voel altijd wel iets in mn hams en onderrug...het kan nog komen natuurlijk maar......

Probleem is dat als ik teveel eet ik alles er weer uit gooi (dus 0m 7.00u trainen betekent om 6.00u klaar zijn met eten :$) - Misschien dat ik het morgen ga proberen, alhoewel ik dan misschien met m'n slaap in de knoei kom: 's avonds ga ik ook al bowlen...

Geen spierpijn trouwens van de DL - dat hoort zo?

Zoals Rooke zei: Kan nog komen.
Toen ik deadlifte met redelijk propere techniek kon ik de volgende dag amper bewegen v.d. spierpijn in de onderrug. Per persoon verschillend! :thumb: Keep goin'

Ik had ook pas de 3e maand eens spierpijn van de deadlift..

Tijd om m'n eten ook eens bij te houden hier, met name omdat ik dit log overal kan aanpassen, in tegenstelling tot m'n Excelsheet.

Vandaag:
6.45u: 50 gram havermout, appel & water in magnetron - 20 gram whey vanille erbij
9.30u: 2 boterhammen met rookvlees
12.00: 4 boterhammen: 2 kipfilet, 2 pindakaas
15.00u: 2 sinaasappels
16.00u: whey shake (40 gram + water)
17.00u: trainen (eas voor en na KT, 40 gram whey na cardio)
19.00u: 100 gram CCG, 50 gram havermout, 20 gram whey met water

Avondeten kan ook 'normale maaltijd' worden als ik voldoende tijd heb (na sporten direct door naar bowlingavondje).

Laatst bewerkt:
havermout..jij bikkel ! Ik krijg dat spul echt niet weg.
wat zijn de verhoudingen van deze voeding?

havermout..jij bikkel ! Ik krijg dat spul echt niet weg.
geen flauw idee op dit moment - zit niet achter m'n eigen laptop...

Havermout is écht lekker, vooral dat ontbijtje ;)

Havermout afwegen in grote kom, appel in stukjes er overheen (zonder schil, ben allergisch), water erbij en in de magnetron. Na 2 minuten schepje whey erbij. Wordt nog ietsje zachter qua smaak bij gebruik van melk ipv water (maar wil weinig melk gebruiken, scheelt ook weer Kcal...)
De whey 'bindt' de boel een beetje...

ik vind havermout echt fantasieloze bende...niet dat brinta de hemel is maar toch:) maar tis wel minder kcal ;)

gewoon muesli nemen :p

zit altijd wel honing in hoor rob

Ongeveer 1575 Kcal:
40% eiwit
45% Kh
15% vet

Afgerond, dat wel
Incl. een goed rondje cardio na trainen kan ik nog wel wat eten bij het bowlen! (alsof ik daar trek in heb met 100 gram CCG, 50 gram havermout en wat whey...)

ik gooi er wat nightprotein tegenaan vanavond denk ik zo...

Je bent lekker bezig DW! blijf zo doorgaan, voedingsschema is ook netjes! :)

Succes!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven