XXL Nutrition

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.642
Oh, spijtig nou kon je je niet uitsloven voor haar en tonen dat vrouwen ook kracht kunnen hebben!:P

Schijnt gebruikelijk te zijn bij mijn gym om afspraken niet na te komen :mad:
Was wel een training met RPM: ben goed giftig geworden (op de gewichten!)...

Ik heb iig een wo-booster gevonden die werkt bij me!

En dat is?

RPM... Drive?

RPM is die rode ;) en Drive de blauwe :D

Schijnt gebruikelijk te zijn bij mijn gym om afspraken niet na te komen :mad:
Was wel een training met RPM: ben goed giftig geworden (op de gewichten!)...

Ik heb iig een wo-booster gevonden die werkt bij me!

Ja, voor mij werkt ie ook. Vond het wel een oke-je drive! Tegenwoordig neem ik eerst een heel stevig bakkie koffie net voor de training... doet 't ook erg goed :)

Hoest met je nek?

Ik weet nog dat ik bij mijn aller eerste zending whey wat van die pillen kreeg, 2 van elk, rpm en drive. Tijdje naar gestaard met een maat; zulke shit gaan wij dus echt NOOIT nemen dude. Door de wc gespoeld :P

Kdoe het tegenwoordig met 3 bakken koffie, goedkoper, zelfde rush :P

• Like
Waarderingen: Sue
  • #1.650
Je kent ze ;)
Ja, voor mij werkt ie ook. Vond het wel een oke-je drive! Tegenwoordig neem ik eerst een heel stevig bakkie koffie net voor de training... doet 't ook erg goed :)
Hoest met je nek?

Koffie doet voor mij niet zo veel: espresso voor het slapen geeft ook geen probleem (prima slapen met warme buik! :D)

Nek lijkt ietsje minder te worden (vind je het gek? Woensdag naar de fysio, dus dan is het waarschijnlijk nét over...)
Ik weet nog dat ik bij mijn aller eerste zending whey wat van die pillen kreeg, 2 van elk, rpm en drive. Tijdje naar gestaard met een maat; zulke shit gaan wij dus echt NOOIT nemen dude. Door de wc gespoeld :P

Kdoe het tegenwoordig met 3 bakken koffie, goedkoper, zelfde rush :P
Voor mij geen rush van koffie...
Ik ben niet bang voor een booster-pilletje ;)
I am woman, hear me roar!!

Hoeveel rpm ingenomen?
Verhoogde hartslag, wat trillen, licht agressief... en dat met 1 rpm :o

Drive schijnt niet zoveel te doen voor vrouwen (ik heb er wel een stel liggen) - iemand enig idee?

---------- Toegevoegd om 08:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:54 ----------
Training zaterdag
Deadlift
12*20kg, 12*40kg, 12*50kg

Squat
12*20kg, 12*30kg, 12*40kg

Benchpress
12*20kg, 12*30kg, 5*40kg
...ok, high-rep BP moet toch wat minder snel opgehoogd worden....

Upright Row
12*20kg, 12*22,5kg, 12*25kg

BOR
12*20kg, 12*25kg, 12*30kg, 12*35kg

lekkere training, vooral goede squat. Dadelijk krijg je nog een dikke squatreet :P

Ben je trouwens gevoelig voor dingen zoals RPM?, of eerste keer zoiets gebruikt

• #1.652
lekkere training, vooral goede squat. Dadelijk krijg je nog een dikke squatreet :P

Ben je trouwens gevoelig voor dingen zoals RPM?, of eerste keer zoiets gebruikt
Ik vind die squat niet heel erg hoog hoor! (zeker omdat ik nog met m'n knie zit...)
Crack deed helemaal niks, NO-beta deed niks en RPM slaat toevallig wel aan. Caffeïne doet namelijk ook niks (red bull / koffie / espresso: geen reactie) - enige is dat ik last van m'n maag krijg bij 6+ koppen espresso vlak achter elkaar (ja: ervaring!). Dit is nou de derde keer dat ik RPM heb gebruikt, heb alleen proefzakjes en was niet van plan dit spul heel regelmatig te gaan gebruiken.

Ik vind die squat niet heel erg hoog hoor! (zeker omdat ik nog met m'n knie zit...)
Crack deed helemaal niks, NO-beta deed niks en RPM slaat toevallig wel aan. Caffeïne doet namelijk ook niks (red bull / koffie / espresso: geen reactie) - enige is dat ik last van m'n maag krijg bij 6+ koppen espresso vlak achter elkaar (ja: ervaring!). Dit is nou de derde keer dat ik RPM heb gebruikt, heb alleen proefzakjes en was niet van plan dit spul heel regelmatig te gaan gebruiken.

Vind squat toch best netjes, aha ok maar zo voor af en toe is wel lekker om te gebruiken

• #1.654
Vind squat toch best netjes, aha ok maar zo voor af en toe is wel lekker om te gebruiken
Thnx!
Ja, voor af en toe zeker na slechts 5 en een half uurtje slaap had ik wel 'iets' nodig om te gaan knallen... en dan is zo'n sample wel lekker...

No-beta deed niks...:eek: op een volle maag genomen dan. Ik zat na nog geen 10 minuten met een gloeiend tintelend hoofd van die bende!

Altijd lastig die PWO's..bij de een werken ze allemaal, bij de ander allemaal niet bij wijze van spreken...ik behoor een beetje tot die tweede..heb namelijk vooral last van de side effects..;)

• #1.658
Squat
12*20kg, 8*30kg, 8*40kg, 4*50kg PR!

Legcurl
12*40kg, 12*45kg, 9*50kg
...ik liet me bij de laatste set afleiden door een mooie vent - dat kostte reps :(

Standing Calf raise [superset] Sitting calf raise
12*70kg, 12*80kg, 12*90kg PR! [SS] 3*12*25kg

Standing gluteus
3*120*15kg

...en wat oefeningen van de fysio...
Morgen weer naar de fysio.

---
Gisteren uiteraard wat cardio:
30 min
278 Kcal
166 avg
178 max

deftige calf raises!
Jij haalt echt haast niets met je cardio op kcal ???

• #1.660
Lekker trouwens: zaterdag weer nieuwe broeken wezen kopen! (afvallen kost wel handen vol klauwen)
Terwijl mijn moeder vol goede moed aan kwam zetten met maat 40 en 42 ben ik maar meteen doorgelopen naar 38 - die als gegoten zit :p
Moeder die vol ongeloof stond te kijken, en ik die al overmoedig zei dat we de volgende keer maat 36 meenemen... *oh-oh*

...zou alleen nog leuk zijn als mijn moeder ook eens wat zou afvallen: ze is wel stikjaloers op mijn resultaten, maar doet verder niks aan haar eigen lijf (ik schat zo'n 40kg te zwaar, als het al niet meer is...)

---------- Toegevoegd om 20:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:07 ----------

deftige calf raises!
Jij haalt echt haast niets met je cardio op kcal ???

Thnx :D
&
Nee :mad:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven