Oh, spijtig nou kon je je niet uitsloven voor haar en tonen dat vrouwen ook kracht kunnen hebben!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oh, spijtig nou kon je je niet uitsloven voor haar en tonen dat vrouwen ook kracht kunnen hebben!

Oh, spijtig nou kon je je niet uitsloven voor haar en tonen dat vrouwen ook kracht kunnen hebben!![]()

Schijnt gebruikelijk te zijn bij mijn gym om afspraken niet na te komen
Was wel een training met RPM: ben goed giftig geworden (op de gewichten!)...
Ik heb iig een wo-booster gevonden die werkt bij me!

Ik weet nog dat ik bij mijn aller eerste zending whey wat van die pillen kreeg, 2 van elk, rpm en drive. Tijdje naar gestaard met een maat; zulke shit gaan wij dus echt NOOIT nemen dude. Door de wc gespoeld

Schijnt gebruikelijk te zijn bij mijn gym om afspraken niet na te komen
Was wel een training met RPM: ben goed giftig geworden (op de gewichten!)...
Ik heb iig een wo-booster gevonden die werkt bij me!
Je kent ze

Ja, voor mij werkt ie ook. Vond het wel een oke-je drive! Tegenwoordig neem ik eerst een heel stevig bakkie koffie net voor de training... doet 't ook erg goed
Hoest met je nek?
)Voor mij geen rush van koffie...Ik weet nog dat ik bij mijn aller eerste zending whey wat van die pillen kreeg, 2 van elk, rpm en drive. Tijdje naar gestaard met een maat; zulke shit gaan wij dus echt NOOIT nemen dude. Door de wc gespoeld
Kdoe het tegenwoordig met 3 bakken koffie, goedkoper, zelfde rush![]()

Verhoogde hartslag, wat trillen, licht agressief... en dat met 1 rpm

Ik vind die squat niet heel erg hoog hoor! (zeker omdat ik nog met m'n knie zit...)lekkere training, vooral goede squat. Dadelijk krijg je nog een dikke squatreet![]()
Ben je trouwens gevoelig voor dingen zoals RPM?, of eerste keer zoiets gebruikt
Ik vind die squat niet heel erg hoog hoor! (zeker omdat ik nog met m'n knie zit...)
Crack deed helemaal niks, NO-beta deed niks en RPM slaat toevallig wel aan. Caffeïne doet namelijk ook niks (red bull / koffie / espresso: geen reactie) - enige is dat ik last van m'n maag krijg bij 6+ koppen espresso vlak achter elkaar (ja: ervaring!). Dit is nou de derde keer dat ik RPM heb gebruikt, heb alleen proefzakjes en was niet van plan dit spul heel regelmatig te gaan gebruiken.
Thnx!Vind squat toch best netjes, aha ok maar zo voor af en toe is wel lekker om te gebruiken
No-beta deed niks...Ik vind die squat niet heel erg hoog hoor! (zeker omdat ik nog met m'n knie zit...)
Crack deed helemaal niks, NO-beta deed niks en RPM slaat toevallig wel aan. Caffeïne doet namelijk ook niks (red bull / koffie / espresso: geen reactie) - enige is dat ik last van m'n maag krijg bij 6+ koppen espresso vlak achter elkaar (ja: ervaring!). Dit is nou de derde keer dat ik RPM heb gebruikt, heb alleen proefzakjes en was niet van plan dit spul heel regelmatig te gaan gebruiken.
op een volle maag genomen dan. Ik zat na nog geen 10 minuten met een gloeiend tintelend hoofd van die bende!Ik had bewust de laatste paar NO-beta's op een lege maag genomen...No-beta deed niks...op een volle maag genomen dan. Ik zat na nog geen 10 minuten met een gloeiend tintelend hoofd van die bende!

deftige calf raises!
Jij haalt echt haast niets met je cardio op kcal![]()