Fitness Seller

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.621
volgens mij gebruikt jij ook night protein
als ik het verkeerd heb scusa
zo niet
bevalt het tot nu toe
ik gebruik het ook en ik moest even wennen aan de smaak

Ik zit nu aan mijn derde pot NightProtein, na 2x vanille (1x oud: klonten! 1x nieuwer: nog steeds geen lekkere smaak) heb ik nu choco - en die is lekker zeg!
De enige reden dat ik het gebruik is dat ik te lam ben om elke week zoveel kwark te kopen :o - en de smaak natuurlijk: kwark is redelijk droog, NightProtein is gewoon een soort vla (maar dan niet zo gruwelijk zoet!).

• #1.622
Heb de hele dag al dat de maaltijden niet vullen: tijd voor een flinke junk vanavond! (feestje)

Heb de hele dag al dat de maaltijden niet vullen: tijd voor een flinke junk vanavond! (feestje)

Oooooh... herkenbaar!!! Ik kreeg steeds meer en meer honger, mocht vervolgens wat in koolhydraten opschroeven, en de laatste tijd heb ik steeds meer zin in zoet. Gelukkig is morgen mijn junkdag... :D
Hoest verder met je?

Veel plezier dwarf op het feestje of geef jij een feestje?

• #1.625
Oooooh... herkenbaar!!! Ik kreeg steeds meer en meer honger, mocht vervolgens wat in koolhydraten opschroeven, en de laatste tijd heb ik steeds meer zin in zoet. Gelukkig is morgen mijn junkdag... :D
Hoest verder met je?
Hé! Leuk dat je er weer bent!
Ik heb echt sinds gisteren een onbedwingbare behoefte aan VEEL eten, maakt niet uit wat... (bak havermout: geen probleem!) Zoetigheid of niet: maakt me niet zoveel uit...
Afgezien van een rotte nek (pijn! vooral wanneer ik me aan de leuningen van een stoel opduw) gaat het helemaal prima! 3 kg in 4 weken vind ik al een aardig resultaat, ik moet alleen proberen wat minder vaak op de weegschaal te gaan staan (lees: niet elke dag).
Kracht gaat nog steeds vooruit, al gaat het wel langzamer...
Veel plezier dwarf op het feestje of geef jij een feestje?
Ik ga naar een verjaardag van een oud huisgenoot en ben de BOB :D (hoef ik geen alcohol te drinken ;))
Het zijn een stel zuipers, en dat wordt me net iets te zot - dus ik houd het wel bij een paar snacks ofzo...
Mijn feestje komt pas op m'n verjaardag - weet niet of ik eerder al wat ga vieren.

3 kg? Nice, echt goed van je! Hoe kom je aan die nek? Ik had hem vorige week. Besmettelijk dingetje :p

• #1.627
3 kg? Nice, echt goed van je! Hoe kom je aan die nek? Ik had hem vorige week. Besmettelijk dingetje :p

Ik dacht slecht geslapen (raar op kussen gelegen), maar heb nu geen flauw idee meer, loop er al ruim 2 weken mee rond :(

ik zie maar 1 oplossingen, het spijt me... je moet naar de masseur!

• #1.629
Ik zit nu aan mijn derde pot NightProtein, na 2x vanille (1x oud: klonten! 1x nieuwer: nog steeds geen lekkere smaak) heb ik nu choco - en die is lekker zeg!
De enige reden dat ik het gebruik is dat ik te lam ben om elke week zoveel kwark te kopen :o - en de smaak natuurlijk: kwark is redelijk droog, NightProtein is gewoon een soort vla (maar dan niet zo gruwelijk zoet!).

ik ben ook niet zo'n kwarker
en dit lijkt me een goed alternatief
het is wel een kwestie van goed schudden
want de eerste keer dacht gatverderrie ( ik heb nu de vanille )
ik zal de choco de volgende keer bestellen
hoeveel scheppen gooi jij erin?
ik pak er twee en half ongeveer

• #1.631
ik ben ook niet zo'n kwarker
en dit lijkt me een goed alternatief
het is wel een kwestie van goed schudden
want de eerste keer dacht gatverderrie ( ik heb nu de vanille )
ik zal de choco de volgende keer bestellen
hoeveel scheppen gooi jij erin?
ik pak er twee en half ongeveer

2 scheppen in een kommetje, water erbij en roeren (deze geeft geen klonten, itt de oude...) - dit is ongeveer 150 Kcal, veel meer moet ik ook niet hebben ;)

• #1.632
gisteren samen met vriendlief een kilo (!) gebakken aardappels op (en samen een blikje maïs) met een spinazieburger.
Wat heb ik later op de avond nog een buikpijn gehad op dat feestje zeg... (en een ontplofte buik qua omvang leek het) - moest meteen denken aan Sue: blij dat ik vandaag weer netjes aan de rijst mag.

Ik ga zo trainen met de receptioniste van m'n sportschool (die vindt het nl. wel interessant wat ik doe) - heb een compound fullbody programma voor vandaag op de planning staan: voor mezelf ook even afwisseling.

5,5 uur slaap is trouwens te weinig! *gaap!*

Hehe..vroeger in je bed kruipen DW!:D
Succes met die FB-training vandaag, FB-trainingen zijn niet mis hoor! Laat die receptioniste maar eens wat zien.

Waarom laat je de eiwit drankjes niet gewoon weg ?Dat laat weer wat ruimte over voor vaste voedingsmiddelen,waardoor je waarschijnlijk een vol(ler) gevoel krijgt.

gisteren samen met vriendlief een kilo (!) gebakken aardappels op (en samen een blikje maïs) met een spinazieburger.
Wat heb ik later op de avond nog een buikpijn gehad op dat feestje zeg... (en een ontplofte buik qua omvang leek het) - moest meteen denken aan Sue: blij dat ik vandaag weer netjes aan de rijst mag.

Ik ga zo trainen met de receptioniste van m'n sportschool (die vindt het nl. wel interessant wat ik doe) - heb een compound fullbody programma voor vandaag op de planning staan: voor mezelf ook even afwisseling.

5,5 uur slaap is trouwens te weinig! *gaap!*

:eek: kilo gebakken aardappels hahaha
fijne training vandaag... die meid heeft morgen en overmorgen vast spijt dat ze met jou mee heeft gedaan :D

En maar klagen over haar nek, maar toch lekker upright rows etc doen die allemaal je traps
en nek belasten :roflol:

Lekker aardappelen met spinazie ... mmmmmm :meal:

Prettig weekend weer Dwarf! :D

• #1.639
Hehe..vroeger in je bed kruipen DW!:D
Succes met die FB-training vandaag, FB-trainingen zijn niet mis hoor! Laat die receptioniste maar eens wat zien.
Training ging lekker, receptioniste was er niet :mad:
ff crossposten maar het is wel nodig :
niet voor jou DW...eerst resultaat. Zo'n junkdag kan eerder van pas komen bij een laag BF.
Ik heb het bij een extra ProteinBlock, een overweldigend diner (qua omvang) en wat hapjes 's avonds gelaten...
Waarom laat je de eiwit drankjes niet gewoon weg ?Dat laat weer wat ruimte over voor vaste voedingsmiddelen,waardoor je waarschijnlijk een vol(ler) gevoel krijgt.
Eiwitdrankjes? Waar haal je die vandaan?
NightProtein is qua eten niet anders dan kwark hoor... (ken je het spul?)
:eek: kilo gebakken aardappels hahaha
fijne training vandaag... die meid heeft morgen en overmorgen vast spijt dat ze met jou mee heeft gedaan :D
Als ze er was wel ja... :(
Ik denk dat vriendlief trouwens wel de helft van die kilo op heeft hoor :o
En maar klagen over haar nek, maar toch lekker upright rows etc doen die allemaal je traps
en nek belasten :roflol:

Lekker aardappelen met spinazie ... mmmmmm :meal:
Als het lukt zonder pijn (weinig pijn): gewoon doen!
Heb de shrugs al weggelaten!

---------- Toegevoegd om 09:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:24 ----------

Training post ik later: tijd voor ontbijt (ben de rijst al aan het koken voor de rest van de dag)...

Goed bezig weer, kijk uit met je nek!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven