Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekker trouwens: zaterdag weer nieuwe broeken wezen kopen! (afvallen kost wel handen vol klauwen)
Terwijl mijn moeder vol goede moed aan kwam zetten met maat 40 en 42 ben ik maar meteen doorgelopen naar 38 - die als gegoten zit
Moeder die vol ongeloof stond te kijken, en ik die al overmoedig zei dat we de volgende keer maat 36 meenemen... *oh-oh*
...zou alleen nog leuk zijn als mijn moeder ook eens wat zou afvallen: ze is wel stikjaloers op mijn resultaten, maar doet verder niks aan haar eigen lijf (ik schat zo'n 40kg te zwaar, als het al niet meer is...)
Gefeliciteerd meid! Doe je goed
.Ik heb gewoon te accepteren dat ik niet meer verbrand met mijn lijf, ook al fiets ik de longen uit mijn lijf... Vergeleken met anderen is het niet veel, maar die zijn dan ook groter / zwaarder / man...Haha,kijk..dat is dan wel weer leuk en motiverend.
Maar wat noem je weinig met de cardiotraining wat betreft de kcal?Ik vind 300kcal op een hometrainer voor 45 minuten best netjes.
Verplicht geld uitgeven...WoWie!Gefeliciteerd meid! Doe je goed
Ook hier, het harde werken word beloond.
Jammer van je mams, kun ja haar niet helpen motiveren?

Ik krijg m'n ouders niet uit hun hoofd gepraat dat die dagelijkse borrel absoluut niet goed is voor ze (meer dan 1 glas per dag), dus ik heb het al opgegeven... Ik kan mijn ouders niet opvoeden ben ik achter...Heerlijk is dat he als je kleinere maten broeken kan kopen.
Goed bezig dus!
Ik hoop dat je je moeder kunt motiveren om mee te doen met het afvallen.
Weet ik niet, 36 is op zich mooi...netjes, gaat zeker goed dan dwarf!
naar welke broekmaat wil je toe uiteindelijk![]()
Als je maat 38 hebt,weet je dan wel zeker dat je vetpercentage nog steeds 30% is?Lijkt mij dus van niet.
maar heerlijk dat je in een maatje 38 past!
Ik moet weer eens gaan meten...
(geen zin: vind het altijd tegen vallen)
Zolang die broeken steeds kleiner worden en die schouders steeds breder is er niets aan de hand!
Lekker trouwens: zaterdag weer nieuwe broeken wezen kopen! (afvallen kost wel handen vol klauwen)
Terwijl mijn moeder vol goede moed aan kwam zetten met maat 40 en 42 ben ik maar meteen doorgelopen naar 38 - die als gegoten zit
Moeder die vol ongeloof stond te kijken, en ik die al overmoedig zei dat we de volgende keer maat 36 meenemen... *oh-oh*
) Levi's.Als je nu maat 38 broeken hebt, dan ben je de laatste tijd zeker een hoop afgevallen/vet kwijtgeraakt, echt goed gedaan zeg!
Keep it up, op naar die maat 28 (of 27?) Levi's.

Ik zou graag een Levi's 501 kopen met 28/30 (waist/legs) - die heb ik ooit lang geleden eentje gehad...
Ik heb er nog eentje liggen voor je, bijna dezelfde maat: 38/36.

Zal niet snel gebeuren denk ik... Of is onze gezamenlijke vriendenclub er zo gek op?
Verkopen? Moet wel een briljante cake zijn dan...
Idee voor een volgende DBB-meet?
Woon jij ergens in het midden van het land (i.v.m. keuken en cake maken)