XXL Nutrition

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.681
Ik woon in Harderwijk.
50km van Utrecht.

En als ik een cake maak.. dan is die ook wel briljant lekker.
We kunnen hem verkopen aan mensen die aan het bulken zijn :p

Ik weet waar Harderwijk ligt ;-)

Plan een DBB-meet zou ik zeggen! (bij jou voor de deur?)
Zie je meteen wie die dwerg is aan deze kant van het Internet :p

Ik weet waar Harderwijk ligt ;-)

Plan een DBB-meet zou ik zeggen! (bij jou voor de deur?)
Zie je meteen wie die dwerg is aan deze kant van het Internet :p

Ik heb niet echt een hele goede gym ofzo hier.
niet groot genoeg denk ik!
maar ik vind alles best:p

ik zou zeggen; komt allen naar Harderwiek, dan gaan we ff lekker trainen.. arretjescake eten.. en daarna onbeperkt eten ergens :)

• #1.683
Ik heb niet echt een hele goede gym ofzo hier.
niet groot genoeg denk ik!
maar ik vind alles best:p

ik zou zeggen; komt allen naar Harderwiek, dan gaan we ff lekker trainen.. arretjescake eten.. en daarna onbeperkt eten ergens :)

Oeh! Klinkt alsof dat een vuile junkdag gaat worden... die heb ik al een stel in de planning zitten (komend weekend een nachtje kamperen)...
Wordt planwerk.

Oeh! Klinkt alsof dat een vuile junkdag gaat worden... die heb ik al een stel in de planning zitten (komend weekend een nachtje kamperen)...
Wordt planwerk.

junkdag hoeft niet persé. we hebben hier wel een goed wokrestaurant, waar je ook gewoon onbeperkt groente, vlees en kip kan wegstampen :)

• #1.685
junkdag hoeft niet persé. we hebben hier wel een goed wokrestaurant, waar je ook gewoon onbeperkt groente, vlees en kip kan wegstampen :)

Zie je mij daar al zonder problemen een maaltijd van MAX. 350 Kcal opscheppen?
Als je onbeperkt kunt eten dan wil ik er meer uit kunnen halen dan 2 opscheplepels rijst, een flinke schep kip en wat roerbakgroente... :rolleyes:

Zie je mij daar al zonder problemen een maaltijd van MAX. 350 Kcal opscheppen?
Als je onbeperkt kunt eten dan wil ik er meer uit kunnen halen dan 2 opscheplepels rijst, een flinke schep kip en wat roerbakgroente... :rolleyes:

Ik wil jouw portie anders ook wel opeten hoor:o

een keer maakt niet uit dwarf :p

• #1.689
een keer maakt niet uit dwarf :p

Weet ik, daarom ook een kwestie van plannen ;)

Komend weekend wordt spannend: zaterdagochtend ga ik nog trainen, na de lunch vertrekken we met de motorclub naar een (nog) geheime locatie. Voor de zekerheid heb ik extra eten (repen en dergelijke makkelijke dingen) alvast ingepakt, maar heb me voorgenomen mee te eten met de rest (wel portiegrootte in de gaten houden). 's Nachts in tent slapen (kampvuur!)
Zondag een 'leuke' activiteit (ik heb hoogtevrees e.d. dus ben benieuwd!) Avondeten is weer thuis - dan eet ik weer netjes afgewogen spul.

Hmm, lees ik junk...waar? Ik ben er ook;)

Weet ik, daarom ook een kwestie van plannen ;)

Komend weekend wordt spannend: zaterdagochtend ga ik nog trainen, na de lunch vertrekken we met de motorclub naar een (nog) geheime locatie. Voor de zekerheid heb ik extra eten (repen en dergelijke makkelijke dingen) alvast ingepakt, maar heb me voorgenomen mee te eten met de rest (wel portiegrootte in de gaten houden). 's Nachts in tent slapen (kampvuur!)
Zondag een 'leuke' activiteit (ik heb hoogtevrees e.d. dus ben benieuwd!) Avondeten is weer thuis - dan eet ik weer netjes afgewogen spul.

Klinkt als een leuk weekend :thumbs:, hoop dat het weer lekker voor je word als je gaat toeren met de motorclub :) en s'avonds gaat kamperen :D.

Pagina's vol slap gelul en weinig krachttraining, pas op dat dit geen vrouwenlog wordt, dwarff ;)

Pagina's vol slap gelul en weinig krachttraining, pas op dat dit geen vrouwenlog wordt, dwarff ;)

Elk log wat in deze sectie staat is wel een wijven/spam/zwets-topic geworden :D

:wave: Hoe gaat ie Dwarf?
Veel plezier alvast op je motor/kampeer-weekendje. Je rijdt zelf geen motor toch?

• #1.697
Hmm, lees ik junk...waar? Ik ben er ook;)
Bij jou in de buurt ;)
Ik zeg: organiseer samen wat... (trainen in jouw gym, arretjescake eten bij je naamgenoot) :thumb:
Klinkt als een leuk weekend :thumbs:, hoop dat het weer lekker voor je word als je gaat toeren met de motorclub :) en s'avonds gaat kamperen :D.
Ik hoop het ook, ze hebben regen voorspeld :(
Om 15.30u ga ik de volgende training doen (borst & biceps) - dus dat gaat weer goed komen!
Hopelijk is er een mooie vent in de buurt die me helpt met een setje 50kg benchpress negatief :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 14:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:49 ----------

Elk log wat in deze sectie staat is wel een wijven/spam/zwets-topic geworden :D

:wave: Hoe gaat ie Dwarf?
Veel plezier alvast op je motor/kampeer-weekendje. Je rijdt zelf geen motor toch?
Hij gaat lekker - nek is na dat geplop gisteren een stuk flexibeler (en ik mag alles doen behalve shrugs!)...
Ik ben professioneel achterop-zitter, telt dat ook? (heb eigen pak en alles)
De motor in de achtertuin zou ik ook op kunnen rijden, heb er alleen geen rijbewijs voor...

Bij jou in de buurt ;)
Ik zeg: organiseer samen wat... (trainen in jouw gym, arretjescake eten bij je naamgenoot) :thumb:

Ik hoop het ook, ze hebben regen voorspeld :(

Om 15.30u ga ik de volgende training doen (borst & biceps) - dus dat gaat weer goed komen!
Hopelijk is er een mooie vent in de buurt die me helpt met een setje 50kg benchpress negatief :rolleyes:

:roflol: Jij altijd met je 'buffels in de gym' en 'mooie kerels kijken' :D
Dwarfje vermaakt zich wel tijdens de rust tussen haar setjes, of niet :p

---------- Toegevoegd om 14:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:49 ----------
...
Ik help het je hopen ;)

• #1.700
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven