AndroidHealthClinic

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Hij gaat lekker - nek is na dat geplop gisteren een stuk flexibeler (en ik mag alles doen behalve shrugs!)...
Ik ben professioneel achterop-zitter, telt dat ook? (heb eigen pak en alles)
De motor in de achtertuin zou ik ook op kunnen rijden, heb er alleen geen rijbewijs voor...

Mooi dat je nek al wat beter gaat.
Nee helaas, dat telt niet :P Geen zin om je rijbewijs te halen?

Absoluut!
(ik weet ook dat ze naar mij kijken, dus ach... ik kijk een keertje terug)

:eyebrow:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.702
Zin: een beetje
Geld: ik wil eerst Groningen afbetalen (studie heeft me een hoop lening gekost...)
Dusse: ik wacht nog even met dat rijbewijs...

Dwarfjes mogen niet alleen op de motor rijden, die waaien eraf!

• #1.705
Dwarfjes mogen niet alleen op de motor rijden, die waaien eraf!
...nou moe... :(
Val je binnen de specificaties?
(ofwel: foto's!)

---------- Toegevoegd om 19:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:39 ----------

Benchpress
12*20kg, 12*30kg, 8*40kg, 6*50kg neg.

Flyes
12*10kg, 6*12,5kg, 5*12,5kg+5*10kg PR!

Incline DB press
10*10kg, 12*10kg, 8*10kg

Assisted chin up (handpalmen naar me toe, schouderbreedte)
12*BW-30kg, 10*BW-25kg, 7*BW-20kg

DB Curl
12*5kg, 10*7,5kg, 10*7,5kg

Cable curl
12*15kg, 10*20kg, 8*25kg

...sta je daar in de gym, weet je niet meer wat de tips waren van de lieve DBB-ers voor m'n biceps :rolleyes:

Weer iemand die het er over had dat 'we eens samen moeten trainen'... Ik heb 'm een e-mailadres gegeven (een van de vele) en verteld dat 'ie maar moet mailen wanneer hij samen wil trainen. Heb geen zin om weer eens wat af te spreken en vervolgens in m'n uppie te kunnen trainen - schijnen ze wel goed in te zijn in m'n gym :mad:
Zou wel leuk zijn om wél samen te trainen: hij is lovend over m'n progressie, eetgewoontes en hij heeft podiumervaring (en een vriendin!).

...nou moe... :(

Val je binnen de specificaties?
(ofwel: foto's!)

---------- Toegevoegd om 19:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:39 ----------

Benchpress
12*20kg, 12*30kg, 8*40kg, 6*50kg neg.

Flyes
12*10kg, 6*12,5kg, 5*12,5kg+5*10kg PR!

Incline DB press
10*10kg, 12*10kg, 8*10kg

Assisted chin up (handpalmen naar me toe, schouderbreedte)
12*BW-30kg, 10*BW-25kg, 7*BW-20kg

DB Curl
12*5kg, 10*7,5kg, 10*7,5kg

Cable curl
12*15kg, 10*20kg, 8*25kg

...sta je daar in de gym, weet je niet meer wat de tips waren van de lieve DBB-ers voor m'n biceps :rolleyes:

Weer iemand die het er over had dat 'we eens samen moeten trainen'... Ik heb 'm een e-mailadres gegeven (een van de vele) en verteld dat 'ie maar moet mailen wanneer hij samen wil trainen. Heb geen zin om weer eens wat af te spreken en vervolgens in m'n uppie te kunnen trainen - schijnen ze wel goed in te zijn in m'n gym :mad:
Zou wel leuk zijn om wél samen te trainen: hij is lovend over m'n progressie, eetgewoontes en hij heeft podiumervaring (en een vriendin!).

Wat wil je daarmee doen dan?

Zou je vriend dat geen probleem vinden? Of is hij niet zo jaloers.

Trio lijkt mij?

Geintje.......
Trainen met een ander is af en toe best lekker en motiverend (je gaat net ff harder je best doen) Maarrrrrr soms is alleen trainen ook wel best hoor.
Je moet gewoon een beetje af wisselen.

• #1.710

Zou je vriend dat geen probleem vinden? Of is hij niet zo jaloers.
Met die vriendin wil ik helemaal niks, en het feit dat hij een vriendin heeft vind ik alleen maar makkelijk - geeft mij het idee dat de vraag om te trainen ook écht om te trainen is, en niet een verkapte 'zullen we samen eens daten' opmerking...
Mijn vriend is niet zo jaloers, gelukkig - ik doe ook niks wat niet 'kan'.

• #1.711
En terwijl ik rustig thuis zit te werken komt de eerste e-mail van die gozer binnen... Doet 'ie sneller dan ik had verwacht!

Ik heb niet alles door gelezen maar: Wat waren je specs toen je was begonnen, en wat zijn ze nu? En hoe lang ga je nog door met je Quest?
Zou wel cool zijn als je before en after pic's zou hebben?

• #1.713
Ik heb niet alles door gelezen maar: Wat waren je specs toen je was begonnen, en wat zijn ze nu? En hoe lang ga je nog door met je Quest?
Zou wel cool zijn als je before en after pic's zou hebben?

2,5 jaar geleden (mei 2007) woog ik bijna 80 kg met een niet zichtbare hoeveelheid spieren. Ik heb toen een crashdieet gedaan van enkele maanden (nu weet ik dat het gruwelijk slecht was, toen dacht ik dat het de enige mogelijkheid was om goed af te vallen) - december 2007 woog ik 65 kg.
Na een tijdje niks doen op dieetgebied (ik was het helemaal zat) heb ik me bijna een jaar geleden hier aangemeld en volg ik BFFM.
Sinds een week of 5 (?) ben ik écht goed bezig, meerdere keren rijst eten per dag samen met cardio werkt lekker voor me. Daarbij vind ik krachttraining gewoon leuk.
Huidige stats: geen idee. Ja: gewicht is onder de 62 kg, vetpercentage moet ik weer eens laten meten...

Ik weet niet hoe lang ik doorga: ik wil eerst eens een acceptabel vetpercentage hebben (25% ofzo), voordat ik verder kijk. Doelen staan ook in m'n sig.
Foto's houd ik zelf wel bij, maar zet ik niet voor iedereen openbaar neer: daar hebben enkele mensen met vervelende opmerkingen voor gezorgd.

Je bent supergoed bezig jij, dame :thumb:! Wat betreft die foto's en commentaar, dat houd je altijd... Gewoon langs je op laten gaan. Maar misschien is het juist wel goed, krijg je behalve een mooi bf% ook nog een extra taaie huid.

• #1.715
Je bent supergoed bezig jij, dame :thumb:! Wat betreft die foto's en commentaar, dat houd je altijd... Gewoon langs je op laten gaan. Maar misschien is het juist wel goed, krijg je behalve een mooi bf% ook nog een extra taaie huid.
Thnx!
Misschien dat ik binnenkort wel weer een progressie-update-foto neerzet, nu heb ik er ook nog geen... (geen recente)

Met die vriendin wil ik helemaal niks, en het feit dat hij een vriendin heeft vind ik alleen maar makkelijk - geeft mij het idee dat de vraag om te trainen ook écht om te trainen is, en niet een verkapte 'zullen we samen eens daten' opmerking...

Waarom denken (veel) vrouwen gelijk dat mannen wat van ze willen als ze aardig zijn?
Ik zou je voor straf zo hard laten trainen dat je extra veel spierpijn hebt.
Van het trainen welteverstaan:windup:

Waarom denken (veel) vrouwen gelijk dat mannen wat van ze willen als ze aardig zijn?
Ik zou je voor straf zo hard laten trainen dat je extra veel spierpijn hebt.
Van het trainen welteverstaan:windup:
omdat er enkele flapdrollen rondlopen die wel degelijk iets willen en die verpesten het voor de aardige mannen...? Dus eigenlijk moeten alle flapdrollen bij jou op bootcamp :D

Hey Dwarf, wist niet dat je destijds met 80 kg bent begonnen! Vind ik wel super van je, echt lekker bezig nog steeds, super! Maar hoe gaat het met je voeding? Al een zilvervliesrijst-complex? :p

Ik heb weer iets nieuws ontdekt met de rijst (hahaha, ja, lekker simpele ziel hier :p) dan bak ik vlees... of vis... met beetje olijfolie... en de rijst (die ik eerder al gekookt heb) bak ik dan lekker mee met beetje knoflook en kruiden... hmmmmm... mjajmam!

Oh! Zullen we allemaal een progressiefotorondje doen? (niet omdat ik zelf zo graag wil, maar wel nieuwsgierig ben naar andermans/vrouws progressie :D:D:D:D)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven