- Waardering
- 1.339
omdat er enkele flapdrollen rondlopen die wel degelijk iets willen en die verpesten het voor de aardige mannen...? Dus eigenlijk moeten alle flapdrollen bij jou op bootcamp
Ik ben voorstander! Alle flapdrollen op bootcamp!
Hey Dwarf, wist niet dat je destijds met 80 kg bent begonnen! Vind ik wel super van je, echt lekker bezig nog steeds, super! Maar hoe gaat het met je voeding? Al een zilvervliesrijst-complex?
Heb net vol smaak een bak rijst met tonijn, ei en augurk leeggegeten, ben het nog lang niet zat... raar eigenlijk, had verwacht wel knettergek te worden van de rijst: is nog lang niet het geval!
Ik heb weer iets nieuws ontdekt met de rijst (hahaha, ja, lekker simpele ziel hier) dan bak ik vlees... of vis... met beetje olijfolie... en de rijst (die ik eerder al gekookt heb) bak ik dan lekker mee met beetje knoflook en kruiden... hmmmmm... mjajmam!
Klinkt goed! Ik heb hier ondertussen al een fles olijfolie waar ik verse knoflook in heb gegooid, heb ik toch de smaak aan m'n eten en niet aan m'n vingers ;-) Ik bak veelal zonder olie (hele goede vergevende pan)
Oh! Zullen we allemaal een progressiefotorondje doen? (niet omdat ik zelf zo graag wil, maar wel nieuwsgierig ben naar andermans/vrouws progressie)
Goed idee: volgende week! Op dit moment wil de weegschaal niet heel hard naar beneden, dus dan heb ik niet zo'n zin (iets met een tijd van de maand, maar ik hou er niet van om daarover te miepen in m'n log)
Dusse: Volgende week fotorondje doen?

oh-oh, wat zeg ik nu?