AndroidHealthClinic

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.721
omdat er enkele flapdrollen rondlopen die wel degelijk iets willen en die verpesten het voor de aardige mannen...? Dus eigenlijk moeten alle flapdrollen bij jou op bootcamp :D
Ik ben voorstander! Alle flapdrollen op bootcamp! :D

Hey Dwarf, wist niet dat je destijds met 80 kg bent begonnen! Vind ik wel super van je, echt lekker bezig nog steeds, super! Maar hoe gaat het met je voeding? Al een zilvervliesrijst-complex? :p

Heb net vol smaak een bak rijst met tonijn, ei en augurk leeggegeten, ben het nog lang niet zat... raar eigenlijk, had verwacht wel knettergek te worden van de rijst: is nog lang niet het geval!

Ik heb weer iets nieuws ontdekt met de rijst (hahaha, ja, lekker simpele ziel hier :p) dan bak ik vlees... of vis... met beetje olijfolie... en de rijst (die ik eerder al gekookt heb) bak ik dan lekker mee met beetje knoflook en kruiden... hmmmmm... mjajmam!

Klinkt goed! Ik heb hier ondertussen al een fles olijfolie waar ik verse knoflook in heb gegooid, heb ik toch de smaak aan m'n eten en niet aan m'n vingers ;-) Ik bak veelal zonder olie (hele goede vergevende pan)

Oh! Zullen we allemaal een progressiefotorondje doen? (niet omdat ik zelf zo graag wil, maar wel nieuwsgierig ben naar andermans/vrouws progressie :D:D:D:D)

Goed idee: volgende week! Op dit moment wil de weegschaal niet heel hard naar beneden, dus dan heb ik niet zo'n zin (iets met een tijd van de maand, maar ik hou er niet van om daarover te miepen in m'n log)

Dusse: Volgende week fotorondje doen?

Oke, willen alle flapdrollen zich nu melden bij GertJan?

Ik bak klein beetje in olijfolie, juist om die vetten mee te pakken naast het handje noten en de vis. En als ik er niet in bak dan gooi ik er een halve eetlepel doorheen.

Dusse: Volgende week fotorondje doen?

Jaaaaaaa!!! (zul je zien, zijn wij de enige :p)
Of... we kunnen ook als sympathisanten van Loca en Cynthia tegen die tijd onze support-progressie foto's plaatsen rond de tijd dat zij hun shoot hebben :p

Ik kan wel flapdrollen leggen!!!

of bedoel je dat niet

drol.gif

• #1.724
Oke, willen alle flapdrollen zich nu melden bij GertJan?

Ik bak klein beetje in olijfolie, juist om die vetten mee te pakken naast het handje noten en de vis. En als ik er niet in bak dan gooi ik er een halve eetlepel doorheen.

Jaaaaaaa!!! (zul je zien, zijn wij de enige :p)
Of... we kunnen ook als sympathisanten van Loca en Cynthia tegen die tijd onze support-progressie foto's plaatsen rond de tijd dat zij hun shoot hebben :p

Ik gooi de olie er later bij (indien ik niet genoeg vet eet) - dus dat zit goed ;-)

Vrijdag na m'n training zal ik foto's maken, en naast de oude foto's plakken met progressie - voor de aardigheid ook eentje van een jaar terug erbij: ondanks de 65 kg vind ik mezelf daar nog steeds gruwelijk dik... Verschil met nu is slechts 3 kg, maar ik zie er al stukken beter uit!

probeer de gekookte rijst te bakken als het je neus uit komt. beetje kruiden en ketjap/sambal gooi er een uitje door, ff doorbakken, daarna kan je nog toevoegen wat je wil (ei, vis, kip etc). Geeft je rijst weer een nieuw leven :)

• #1.728
Deadlift
8*40kg, 8*50kg, 8*60kg, 8*65kg PR!:D
Rugtraining met RPM is LEKKER! Ik zie de 70kg binnenkort wel mogelijk worden :D

Hyperextensions
12*BW, 12*BW+5kg, 12*BW+10kg

Cable seated row (voor onderrug)
12*15kg, 12*20kg, 12*25kg, 12*30kg
...ok, veel te laag begonnen... meer setjes zag ik niet zitten..

BOR
12*25kg, 12*30kg, 11*35kg

Optrekken (brede greep, handpalmen van me af)
12*BW-30kg, 9*BW-25kg, 5*BW-20kg

DB Rows
12*5kg, 12*7,5kg, 12*10kg

Nu hopen dat het droog blijft: over een paar minuten vertrekken we naar het verzamelpunt om een puzzeltocht te doen naar een camping...
Prettig weekend iedereen!

Leuke training, weer een PR erbij!
Ik denk dat je het niet al te droog gaat houden, regenpakje mee of kan zo'n bromfietspak wel tegen regen?

Nette training, alleen die dumbbell rows moet je wel wat hoger kunnen pakken lijtk me?

Woow, een behoorlijk nette training van vandaag! De deadlift gaat er goed op vooruit zo te zien, blijven doorzetten nu!:)

Als dat optrekken je begint tegen te vallen dan kan je ze misschien eens veranderen door Laterall pulldowns? Heb ik ook gehad, maar als je mooie gains merkt van de pull-ups (wat ik dus niet had...) dan raadt ik je het wel aan.

• #1.733
Leuke training, weer een PR erbij!
Ik denk dat je het niet al te droog gaat houden, regenpakje mee of kan zo'n bromfietspak wel tegen regen?
Pak kan wel tegen regen, maar gelukkig hebben we het onderweg droog gehouden... :D
Pure mazzel met het weer, alleen vandaag wat meer regen - activiteit (buiten) vroegtijdig afgeblazen, verder was het helemaal top, inclusief slapen in tent! :D
Nette training, alleen die dumbbell rows moet je wel wat hoger kunnen pakken lijtk me?
Was de eerste keer dat ik ze deed (wilde wat extra's voor lats) en moet zeggen dat ik aardig gaar was... Volgende keer wel met 10kg DB's beginnen...
Woow, een behoorlijk nette training van vandaag! De deadlift gaat er goed op vooruit zo te zien, blijven doorzetten nu!:)

Als dat optrekken je begint tegen te vallen dan kan je ze misschien eens veranderen door Laterall pulldowns? Heb ik ook gehad, maar als je mooie gains merkt van de pull-ups (wat ik dus niet had...) dan raadt ik je het wel aan.
Lat-pulldowns kan ik best behoorlijk met 45kg, dus dat klopt wel aardig met pull-ups ;)
Ik wil me persé (ooit) kunnen optrekken (ik heb de tijd...), dus ik houd voorlopig die assisted machine ering - al zal ik ook pulldowns blijven doen (beetje afwisselen denk ik).
Nice DL Dwarf! Dat wordt de houten vloer slopen bij Ceska's gym, eind november :D
Op naar de 75 kg and beyond!
Lijkt me lachen! :D
Die 65kg viel me eigenlijk nog wel een beetje mee :o
Via PM hoorde ik een alternatief, even kijken hoe het uitpakt - anders wordt het een andere vloer slopen :D

Mooie deadlifts madame!:D

Nice DL meid :thumbs: Je bent best wel hardcore vind ik, yeah :cool:

Nice DL!!! damn
ik begin er niet aan met mijn ruggetje.

• #1.738
:D
Thnx!
Nice DL meid :thumbs: Je bent best wel hardcore vind ik, yeah :cool:
Ik zeg: op naar de 100 kilo!
:angstig:oh-oh, wat zeg ik nu?:angstig:
Nice DL!!! damn
ik begin er niet aan met mijn ruggetje.
Langzaamaan opbouwen, niet meteen hetzelfde gewicht als ik pakken ;)

Spierpijn in onderrug voel ik nog steeds, die 5,5uur achterop de motor gisteren en slapen op een zelf-opblaasbaar matje vannacht zullen het niet minder hebben gemaakt :o

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven