t*ring, had ik dat geweten, dan had ik mijn vriendin ook niet aan de kant gezet![]()
haha...
Als er progressie wordt geboekt moet dan benoemd worden net als achterblijvende resultaten.En ik ben geen Ja-knik vee, sorry.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
t*ring, had ik dat geweten, dan had ik mijn vriendin ook niet aan de kant gezet![]()
Ik kan dat wel waarderen bro, just ****ing aroundhaha...
Als er progressie wordt geboekt moet dan benoemd worden net als achterblijvende resultaten.En ik ben geen Ja-knik vee, sorry.
Ik heb een tijdje kickboxen gedaan, dat is een hele lekkere om van je agressie af te komen
Ik kan me wel eens flink irriteren, agressie heb ik (gelukkig) de laatste paar jaren minder last van - ik kon echt zo'n lekkere driftkikker zijn
Pilates wil ik wel weer graag doen, enige punt: geven ze niet op m'n sportschool...Ze geven wel Yogilates, maar daar haal ik niet echt voldoening uit...
RPM is een testobooster, tot dusver de enige die bij mij werkt (ik weet van gisteren dus ook waar het vandaan komt, jammer dat ik er niet veel mee kon)...

dan zul je je ook een stuk minder snel irriteren
. Lastig lastig, ik weet het MAAR het kan wel
en zoals je zegt ben je al goed op weg dat je niet meer zo gauw een drifkikker bent
maar nu ben je ook lekker bezig met die gewichten van je af duwen
.
combinatie oké...dat heb ik ook nog nooit gedaan. Zal wel meer meditatie zijn?
Goed zo, eerst aanvoelen hoe het gaat en dan na een poosje gewicht omhoog gooien.
vast en zeker wel
... van jou kan ik nog wat leren. Ik ben geneigd altijd meteen het max. te pakken................

Beentraining & cardio MET iPod...
Iig iets met squats, standing gluteus en wat leg-curls - verder weet ik nog niet... Suggesties?
Dat zeg ik:gewoon vasthouden aan je plan...geen invloeden van buitenaf.

was het gewoon om een bevestiging te vragen voor hetgeen wat je doet of heb je geen geloof in je eigen schema? Durf die beslissing te makenals je zelf zin hebt in Legg press ipv van squats moet je dat lekker doen..
Jammer dat ze geen pilates geven, yogilatescombinatie oké...dat heb ik ook nog nooit gedaan. Zal wel meer meditatie zijn?
RPM,..waar komt het vandaan dan?![]()
Heb nog nooit dat soort dingen gebruikt, merk je zelf veel verschil met of zonder trainen?
Dan heb je dus wel een flinke hoge hartslag en zin om dingen te doen en die de 'puf' om het vol te houden... 
In spiegels zie je wat je zelf wil zien....als je maar eigenwijs genoeg bent, kan je der echt van alles in zien. Laat je bf maar eens meten door een pro. Mocht je dat doen en de werkelijke waardes overal van posten dan ga ik weer "normaal" doen tegen je. Ben namelijk al die sprookjes van je meer dan zat. Vooral dat bijdehandje gedrag van je is zwaar irr.........damn je komt net kijken, denk niet dat doordat je vrouwtje bent dat je alles kan roepen overal...
Heb nu al weer meer getikt dan ik van plan was....zonde van mijn tijd.
Suc6!!!
Cross-postend kreeg ik een tip van Masters:
Iemand hier die me kan vertellen waar ik dat kan laten doen?
Die sport-diëtiste die ik heb laten meten moest ik zelf vertellen hoe dat moet, dus dat is geen optie...
Ik kan iig daar ook eens rondvragen, net als hier...Ehm...je traint nu toch in een sportschool waar de eigenaar zelf ook wel verstand van training etc. had?Dan zou ik het gewoon aan hem vragen.Desnoods neem je je eigen huidplooimeter mee.
Wat een stomme lui daar ?? Dat niemand je daar mee kan helpen, erg suf voor een beetje sportschoolIk kan iig daar ook eens rondvragen, net als hier...
De eigenaar meet iig niet zelf (dat weet ik dan weer wel), maar misschien weet iemand anders wel waar te meten. Ik was ook al aan het e-mailen naar een van de jongens die ik ken van trainen...
Nee, stomme lui niet. Ik heb het op de sportschool niet eerder gevraagd, en de eigenaar meet niet - dat weet ik wel...Wat een stomme lui daar ?? Dat niemand je daar mee kan helpen, erg suf voor een beetje sportschool
Nee, stomme lui niet. Ik heb het op de sportschool niet eerder gevraagd, en de eigenaar meet niet - dat weet ik wel...

Vanavond dus doenoooh dan is er vast wel iemand die het wel kan/doet.
Bij ons meten ze alleen ook niet met tang.. nemen mensen dan ook zelf mee![]()

Ja, die. Dat wordt nog liever kijken op de sportschool...heb jij die van accumeasure? Die is ,imo, sowieso neit zo nauwkeurig.