MuscleMeat

ecto to eckt groo'

• Topic Starter Topic Starter
Say whhaaat :rolleyes:

Cnh welke spellen speel jij?
Ik ben as we speak alle borderlands games met mijn huisgenoot aan het doorploegen in coop, daarnaast speel ik nu voornamelijk dark souls, maar op de meeste grote titels komen wel voorbij, ik ben ook enorme fan van mass effect en dragon age

Laatst bewerkt:
Haha dat is toevallig. Mijn trainingsmaat speelt dezelfde spellen als jou :D.

Ik heb borderlands ook gespeeld en het is inderdaad echt een vette game! Bloodborne vond ik wat minder tho.

Heb je ook Horizon zero dawn gekocht? Tis echt 1 van de beste spellen ooit ;)

Haha dat is toevallig. Mijn trainingsmaat speelt dezelfde spellen als jou :D.

Ik heb borderlands ook gespeeld en het is inderdaad echt een vette game! Bloodborne vond ik wat minder tho.

Heb je ook Horizon zero dawn gekocht? Tis echt 1 van de beste spellen ooit ;)
Ik ben een pc gamer dus volgens mij gaat die aan mijn neus voorbij :( bloodborn wil ik ook nog graag eens spelen, het type spel moet wel je ding zijn denk ik :P Misschien koop ik daar alleen voor wel een ps als ik straks een baan heb :D

Vrijdag 3-3

Smolov bench 1st rep paused
8x4x90
Alleen morgen nog overleven, jippie!

Squat
2x5x110

Wat rows

Zaterdag 4-3
Uiteindelijk besloten toch zonder rustdag verder te gaan. Zondag ging helaas niet passen.

Smolov bench 1st rep paused
3x3x95 helaas helaas, mijn rechter schouder is er toch echt klaar mee. Uit principe de training afgemaakt met wat nog kon.
2x3x90
5x3x80 alles paused
Nu drie dagen geen borst/schouder, dan een dagje erg licht, en volgende zaterdag max checken op een repout met 95 kilo.

Squat beltless
2x5x120

Wat pullups

Vanaf volgende week weer mijn normale heavy light medium schema voor squat :)

:treuren:jammer man.

Tja, ik ben gewoon iets te enthousiast geweest met verhogen, maar je moet af en toe ook ruimte hebben om te falen en leren. We kijken volgende week of het iets heeft opgeleverd, als ik nu een 105/110 max haal heb ik er alsnog mooi wat op gewonnen :) ik houd de goede moed er in!

Gewoon lekker optimistisch blijven. Heel goed man! :)

tuurlijk optimistisch blijven, die max van 110 zit er echt wel in hoor

Maandag 6-3

Squat belt
7x140 pr (e1rm ~170)
5x120 beltless
Smolov bench voor de squatgains :D

Chin ups
8xbw
8xbw
6xbw
6xbw
5xbw
doel is om iedere maandag training iig 40 reps te halen, als een soort volume dag, vrijdag/zaterdag wordt dan de "heavy" dag

Bench doe ik morgen lichtjes om wat extra herstel te pakken voor de max test a.s. vrijdag/zaterdag :)

mooie squat, netjes :thumbup:

Lekker volume draaien op de chin ups. :thumb:

Squat less.. To squat more?! :P Netjes hoor.

Dinsdag 9-3
Benchpress 1st rep paused
6x6x80
Schouder voelde nog kut

Woensdag 10-3
Uurtje boksen
Schouder lijkt beter te zijn geworden door het lichte gebruik

Donderdag 11-3
Press
7x62.5 pr (e1rm van ~77)
5x62.6
5x62.5

Squat belt
5x125
5x125
5x125

Deadlift belt
5x170

Chin ups
10xbw
10xbw
9xbw
Iets minder want ook al gedeadlift

Prima licht volume dagje :)

Nice man :). Je deadlifts blijven me verbazen :D

• Like
Waarderingen: cnh
Dat is een flinke DL voor een licht volume dagje.

Zaterdag 11-3

Het smolov bench experiment is officieel gefaald

Bench 1st rep paused
5x95 (repout)
1x95
1x95
1x95
5x90
Exact even sterk als ervoor met iets betere vorm. Bij rep vijf ging mijn schouder weer pijn doen en moest ik stoppen. Ik heb dus iets aan techniek gewonnen en een blessure waardoor ik nul extra kracht heb. Erg teleurstellend. Komende week doe ik helemaal geen werkgewichten op de bench, alleen heel licht pompen (~15x60 oid) en wat flyes en triceps isolatie. Dan hoop ik dat over twee weken ik eindelijk weer pijnloos kan benchen want dit schiet voor geen kut op. De press moet ik misschien ook maar even laten :(
Ben best gefrustreerd hier van, ik zit al sinds vorige zomer vast op dit #&€#! gewicht...

Squat beltless
2x10x110

Chin ups
7xbw+10
7xbw+10
5xbw+10

Ik ga door bulken tot april en dan twee maanden cutten. Dan kan ik in de zomer met alle tijd om te trainen en rusten een lichte bulk doen.

Terug
Naar boven