XXL Nutrition

ecto to eckt groo'

volume draaien = betere setup = betere uitvoering = meer gewicht verplaatsen
kun je 1:1 door vertalen naar zowat iedere lift die je doet

• Topic Starter Topic Starter
volume draaien = betere setup = betere uitvoering = meer gewicht verplaatsen
kun je 1:1 door vertalen naar zowat iedere lift die je doet
Exact, volgende experimentje is de squat, daar merkte ik van 3x10+ drie keer per week op laag gewicht al.een enorme verbetering, ben benieuwd wat een programma als smolov dan gaat brengen!

Je gaat inderdaad hard cnh!

Junior Batman wordt je als je zo doorgaat :D

Vrijdag 24-2

Smolov bench paused
8x4x85
Rust moest laatste twee sets naar 3 min, misschien was het met twee ook gelukt maar wilde geen risico nemen.
Laatste vier sets ook laatste een/twee reps nauwlijks gepaused (alleen full stop, niet vasthouden). Ik denk dat ik morgen alleen de eerste rep pauseer per set en dan de lichtere sets volgende week weer alles.

Deadlift (beltless)
5x150

Vanmorgen een bw pr! De 85 kilo eindelijk aangetikt :D
Ik heb ook een beetje spierpijn in mijn borst dus dat wordt een pittig potje banken straks :o

Ik heb ook een beetje spierpijn in mijn borst dus dat wordt een pittig potje banken straks :o
Gefeliciteerd. :)
Meestal is bij mij de spierpijn wel weg direct na de training. Succes.

• Like
Waarderingen: cnh
85 kg is al niet meer zo ecto toch? :D
10x3x90 staat op het progamma zeker? ik zou die pauze reps voor de lagere gewichten bewaren, dat schiet zijn doel een beetje voorbij op dit gewicht en hoeveelheid sets
succes in ieder geval

85 kg is al niet meer zo ecto toch? :D
10x3x90 staat op het progamma zeker? ik zou die pauze reps voor de lagere gewichten bewaren, dat schiet zijn doel een beetje voorbij op dit gewicht en hoeveelheid sets
succes in ieder geval
Daar heb je helemaal gelijk in, ik heb het daardoor ietwat voor mijzelf verneukt merk ik :(

Zaterdag 25-3

Smolov bench (1st rep paused)
5x3
4x3 alles touch n go
1x2
1x1
mijn borst deed ffing veel pijn, dus moest de load of op mijn schouder plaatsen (wat ook niet slim is) of stoppen. Ik koos het laatste maar. Volgende week pak ik de 10x3 op zondag, dan moet het wel goed gaan. Weet nog even niet of ik 2.5 of 5 ga verhogen.

Leg press
2x10x200

Wat pull ups

Nette leg press hoor!

I feel you man :(, het is gewoon kut als je je reps niet haalt. Volgende week ga je gewoon het gewicht verhogen en knallen!

Maandag 27-2
Beetje aan het bijkomen van een carnaval thema technofeest, wel Jodie Bernal gezien #bucketlist

Smolov bench 1st rep paused
6x6x80
Prima, nog een weekje doorbijten, borst/schouder doen het gelukkig weer

Squat
5x135 belt
5x110
5x110

Rows
3x10x80

Woensdag 1-3

Smolov bench 1st rep paused
7x5x85
Prima, laatste rep wel pijnlijk aan borst, hoop dat het vrijdag weer weg is. Het is nu gvd een principe kwestie :P

Squat beltless
3x5x110

Deadlift beltless
5x150

Pull ups
3x8xbw

gaat in principe goed komen
9x3x95 :help: :zweet:
ik zou het deze keer wel voor het feestje doen :D

• Like
Waarderingen: cnh
Kleine statusupdate, borst en schouder voelen wel weer goed aan, dus ik heb er geloof in voor de laatste twee trainingen!
Wel voelt mijn hele borst-schouder-bovenrug-triceps-biceps-keten de hele dag al erg opgepompt aan, het is niet per se storend maar wel gek O.o

Sta overigens te popelen om weer een normaal gebalanceerd schema te volgen, dit zieke focussen op een lift is het niet echt voor mij. Heb wel nog steeds plannen om de squat wat meer liefde te geven :)

Kleine statusupdate, borst en schouder voelen wel weer goed aan, dus ik heb er geloof in voor de laatste twee trainingen!
Wel voelt mijn hele borst-schouder-bovenrug-triceps-biceps-keten de hele dag al erg opgepompt aan, het is niet per se storend maar wel gek O.o

Sta overigens te popelen om weer een normaal gebalanceerd schema te volgen, dit zieke focussen op een lift is het niet echt voor mij. Heb wel nog steeds plannen om de squat wat meer liefde te geven :)
Liefde geven is liefde krijgen :heart::heart:

Terug
Naar boven