- Waardering
- 5.279
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Exact, volgende experimentje is de squat, daar merkte ik van 3x10+ drie keer per week op laag gewicht al.een enorme verbetering, ben benieuwd wat een programma als smolov dan gaat brengen!volume draaien = betere setup = betere uitvoering = meer gewicht verplaatsen
kun je 1:1 door vertalen naar zowat iedere lift die je doet
Gefeliciteerd.Vanmorgen een bw pr! De 85 kilo eindelijk aangetikt
Ik heb ook een beetje spierpijn in mijn borst dus dat wordt een pittig potje banken straks![]()

85 kg is al niet meer zo ecto toch?Vanmorgen een bw pr! De 85 kilo eindelijk aangetikt
Ik heb ook een beetje spierpijn in mijn borst dus dat wordt een pittig potje banken straks![]()

Daar heb je helemaal gelijk in, ik heb het daardoor ietwat voor mijzelf verneukt merk ik85 kg is al niet meer zo ecto toch?
10x3x90 staat op het progamma zeker? ik zou die pauze reps voor de lagere gewichten bewaren, dat schiet zijn doel een beetje voorbij op dit gewicht en hoeveelheid sets
succes in ieder geval

Dat gevoel ken ik.

Ik ga hem op zondag doen met lekker wat rust tussendoor dus dat komt goedgaat in principe goed komen
9x3x95![]()
ik zou het deze keer wel voor het feestje doen![]()
feestje doe ik vrijdag wel 

Liefde geven is liefde krijgenKleine statusupdate, borst en schouder voelen wel weer goed aan, dus ik heb er geloof in voor de laatste twee trainingen!
Wel voelt mijn hele borst-schouder-bovenrug-triceps-biceps-keten de hele dag al erg opgepompt aan, het is niet per se storend maar wel gek O.o
Sta overigens te popelen om weer een normaal gebalanceerd schema te volgen, dit zieke focussen op een lift is het niet echt voor mij. Heb wel nog steeds plannen om de squat wat meer liefde te geven![]()

De squat is een beetje als een bitchy & nymfomane ex. Het schiet op en neer tussen kkzuur en awesome

Say whhaaatDe squat is een beetje als een bitchy & nymfomane ex. Het schiet op en neer tussen kkzuur en awesome
En je blijft maar terugkomen![]()