Arkayne
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 154
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 79kg
Lekkkere training man!
Kun je ook een foto van je shape posten? Of is dat te privé?
Goed bezig.
Ben ik ook echt benieuwd naar.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekkkere training man!
Kun je ook een foto van je shape posten? Of is dat te privé?
Goed bezig.

Ik vind hem nog steeds mooi
shirtloze foto's op het internet slingeren was toen ook geen deel van mijn toekomstdroom 
Ze zijn nog steeds niet echt uitdagend, maar ik merk wel dat mijn bovenlijf flink wat stimulatie krijgt van al het extra werk. Ik vermaak mij er wel mee, maar ben blij als ik de volume periode door ben, ik heb zin om zwaar te beuken

Je kan het cnh, eerstvolgende powerlift wedstrijd win jij!
ik ben optimistisch, maar dit is helaas écht niet realistisch. Ik ben gelukkig al heel tevreden met iedere keer mijzelf verbeteren 
Laatste keer dat ik testte was het 100 met een pauze onderin. Maar dat is al even terug, er zit bij mij toch een beetje een mentale blokkade lijkt het, want mijn techniek is nu veel beter, en ik ben ook groter dan toen :/Nou ik vind dat je een heel aardige Bench hebt.
Wat is +/- je 1 Rm ?
Laatste keer dat ik testte was het 100 met een pauze onderin. Maar dat is al even terug, er zit bij mij toch een beetje een mentale blokkade lijkt het, want mijn techniek is nu veel beter, en ik ben ook groter dan toen :/
Ik ga vrijdag op mijn hoge pin press 3x3x100/105 proberen, dan kan ik eens wat aan dat gewicht wennen
),
Met pin presses leg je hem idd steeds op de vangers en duwt dan weer naar boven, het is best lekker en geeft mij wat meer inzicht in waar ik op verschillende plekken in mijn lift het sterkste ben (blijkbaar meer richting mijn navel dan ik dacht merk ik nu dus).Is pin press met rust onderin op pins of iets dergelijks?
edit: Probeer anders eens een paar keer lift off na een bench sessie. Gooi er meer gewicht op dan je kunt liften en hou het gewoon boven je zelf vast, zo zou je zenuwstelsel zich aan dit gewicht aanpassen als het ware. Het is natuurlijk geen wonderlijke hulk transformatie maar het zal die mentale barrière misschien wel doorboren.
ik kan ze voor nu zeker aanraden, het is wel lekker en mijn triceps hebben flink gewerkt!Met pin presses leg je hem idd steeds op de vangers en duwt dan weer naar boven, het is best lekker en geeft mij wat meer inzicht in waar ik op verschillende plekken in mijn lift het sterkste ben (blijkbaar meer richting mijn navel dan ik dacht merk ik nu dus).
Dat liftoff is idd ook een idee, in het programma dat ik nu doe zit dus richting het einde een pinpress op 120 oid als voorbereiding, een beetje hetzelfde principeik kan ze voor nu zeker aanraden, het is wel lekker en mijn triceps hebben flink gewerkt!