Fitness Seller

ecto to eckt groo'

• Topic Starter Topic Starter
Ik zal er over denken, zit er niet erg om te springen tbh :o ben nog lang niet tevreden met mijn fysiek en ik heb een redelijk herkenbare tattoo op mijn borst...

Toch nooi die tattoo moeten zetten he

• Like
Waarderingen: cnh
Ma 22-5

Squat belt
10x132.5 (repout tot max 10)
5x3x135 (1 min rust)

Bench paused
10x1x90 (moest blijkbaar 3x1 zijn, godver)
3x3x80 (best licht na 90)

Romanian deadlift
3x8x100

Skullcrushers
2x20

Laatst bewerkt:
Di

Bench paused
3x3x80

Bb rows
10x70
10x70
8x75

Pin press laag
6x80
6x75
6x75

Chins bw+10
10
8
6

Flyes
3x20

Skullcrushers
3x20

Facepull
3x15

De BP zijn nog steeds leuk? :)

• Like
Ze zijn nog steeds niet echt uitdagend, maar ik merk wel dat mijn bovenlijf flink wat stimulatie krijgt van al het extra werk. Ik vermaak mij er wel mee, maar ben blij als ik de volume periode door ben, ik heb zin om zwaar te beuken :fire:

:fire::fire: Je kan het cnh, eerstvolgende powerlift wedstrijd win jij!

• Like
Woensdag

Bench paused
3x3x80

High pin press
3x6x90

Flyes
3x20

Side raises
3x15

Nou ik vind dat je een heel aardige Bench hebt.
Wat is +/- je 1 Rm ?

• Like
Nou ik vind dat je een heel aardige Bench hebt.
Wat is +/- je 1 Rm ?
Laatste keer dat ik testte was het 100 met een pauze onderin. Maar dat is al even terug, er zit bij mij toch een beetje een mentale blokkade lijkt het, want mijn techniek is nu veel beter, en ik ben ook groter dan toen :/
Ik ga vrijdag op mijn hoge pin press 3x3x100/105 proberen, dan kan ik eens wat aan dat gewicht wennen

• Like
Waarderingen: Inb4
Is pin press met rust onderin op pins of iets dergelijks?

edit: Probeer anders eens een paar keer lift off na een bench sessie. Gooi er meer gewicht op dan je kunt liften en hou het gewoon boven je zelf vast, zo zou je zenuwstelsel zich aan dit gewicht aanpassen als het ware. Het is natuurlijk geen wonderlijke hulk transformatie maar het zal die mentale barrière misschien wel doorboren.

Laatste keer dat ik testte was het 100 met een pauze onderin. Maar dat is al even terug, er zit bij mij toch een beetje een mentale blokkade lijkt het, want mijn techniek is nu veel beter, en ik ben ook groter dan toen :/
Ik ga vrijdag op mijn hoge pin press 3x3x100/105 proberen, dan kan ik eens wat aan dat gewicht wennen

Nou maar dan mag je iig niet klagen hoor (mag wel :p),
Ik teken ervoor :mad:

• Like
Is pin press met rust onderin op pins of iets dergelijks?

edit: Probeer anders eens een paar keer lift off na een bench sessie. Gooi er meer gewicht op dan je kunt liften en hou het gewoon boven je zelf vast, zo zou je zenuwstelsel zich aan dit gewicht aanpassen als het ware. Het is natuurlijk geen wonderlijke hulk transformatie maar het zal die mentale barrière misschien wel doorboren.
Met pin presses leg je hem idd steeds op de vangers en duwt dan weer naar boven, het is best lekker en geeft mij wat meer inzicht in waar ik op verschillende plekken in mijn lift het sterkste ben (blijkbaar meer richting mijn navel dan ik dacht merk ik nu dus).

Dat liftoff is idd ook een idee, in het programma dat ik nu doe zit dus richting het einde een pinpress op 120 oid als voorbereiding, een beetje hetzelfde principe :) ik kan ze voor nu zeker aanraden, het is wel lekker en mijn triceps hebben flink gewerkt!

Met pin presses leg je hem idd steeds op de vangers en duwt dan weer naar boven, het is best lekker en geeft mij wat meer inzicht in waar ik op verschillende plekken in mijn lift het sterkste ben (blijkbaar meer richting mijn navel dan ik dacht merk ik nu dus).

Dat liftoff is idd ook een idee, in het programma dat ik nu doe zit dus richting het einde een pinpress op 120 oid als voorbereiding, een beetje hetzelfde principe :) ik kan ze voor nu zeker aanraden, het is wel lekker en mijn triceps hebben flink gewerkt!

Pin press is dan inderdaad een beetje hetzelfde idee.

Terug
Naar boven