MuscleMeat

ecto to eckt groo'

Met pin presses leg je hem idd steeds op de vangers en duwt dan weer naar boven, het is best lekker en geeft mij wat meer inzicht in waar ik op verschillende plekken in mijn lift het sterkste ben (blijkbaar meer richting mijn navel dan ik dacht merk ik nu dus).

en komt nu ook naar voren waar de zwakke plekken zitten in je lift?

• Topic Starter Topic Starter
Wel een beetje, het punt onderin net na mijn borst lijkt een issue. Maar ik kijk nog even aan hoe de zware pin presses morgen en vrijdag gaan voor ik te snel ga concluderen

Donderdag

Bench paused
3x3x80

Low pin press
3x3x90
Erg zwaar, had beter 85 gepakt :/

Bb rows
10x70
10x70
8x70

Chins bw
10
10
8

Skullcrushers
2x20

Face pulls
3x15

Vrijdag 26-5
Licht katertje

Squat belt
10x135 repout tot 10 max
5x3x135
Moest achteraf gezien 10x3x130 zijn...naja volume is volume

Bench paused
3x3x80

High pin press
3x100
3x110
3x115
Lockout is iig geen probleem :D

Rom deadlift
3x8x100

Skullcrushers
3x20

Flyes
3x20

tuurlijk, gisteren hemelvaartsdag=feestje/festival :D

de low pin press op donderdag was wat zwaar, dus daar zit dan wel een verbeterpuntje, voorziet je schema ook in de mogelijkheid om breed te bankdrukken? daar pak je veel meer je chest mee.

tuurlijk, gisteren hemelvaartsdag=feestje/festival :D

de low pin press op donderdag was wat zwaar, dus daar zit dan wel een verbeterpuntje, voorziet je schema ook in de mogelijkheid om breed te bankdrukken? daar pak je veel meer je chest mee.
Is idd ook mijn analyse :)
Het schema geeft daar niet echt ruimte voor, hoewel ik het misschien als "isolatie assistance" zou kunnen inpassen. Ik ga het volgende week eens proberen, flyes vind ik ook niet heel chill namelijk.

En idd, ik had een festival op een boot dus nu een lekker bruin koppie maar er ging wel het nodige bier in :D

Waar zou wide grip goed voor zijn dan? Voor de gemiddelde powerlifting style bench press gebruik je je chest niet eens zoveel?

Correct me if i'm wrong :).

• Like
Waarderingen: Inb4
Waar zou wide grip goed voor zijn dan? Voor de gemiddelde powerlifting style bench press gebruik je je chest niet eens zoveel?

Correct me if i'm wrong :).
Borst versterken, en in de bodem bij je pauze gebruik je best wel wat borst naar mijn idee

Borst versterken, en in de bodem bij je pauze gebruik je best wel wat borst naar mijn idee

Als bodybuilding style bench press voel ik m'n borst inderdaad ook wat meer maar powerlifting style niet. Is je vorm ongeveer gelijk als Alan Thrall zijn bench press uitleg?

Als bodybuilding style bench press voel ik m'n borst inderdaad ook wat meer maar powerlifting style niet. Is je vorm ongeveer gelijk als Alan Thrall zijn bench press uitleg?

Zeer zeker ;) ik voel juist van paused benchen vaak mijn borst en schouders, terwijl ik volgens mij een prima arch maak :/ het gekke is wel dat ik op zich wel een goed ontwikkelde chest heb, terwijl mijn triceps best bescheiden zijn ???

Maandag
Nog wat aan het bijkomen van een zwaar weekend, ik heb het even bij het minimale werk gehouden.

Squat belt (3x4-6)
4x142.5
4x142.5
5x142.5

Bench
3x1x95 tng
3x3x85 paused

Deadlift belt
3x192.5

:bierbang:

ondanks ''zwaar weekend'' toch wel lekker zware gewichten gepakt

Maandag
Nog wat aan het bijkomen van een zwaar weekend, ik heb het even bij het minimale werk gehouden.

Squat belt (3x4-6)
4x142.5
4x142.5
5x142.5

Bench
3x1x95 tng
3x3x85 paused

Deadlift belt
3x192.5
Yeah, cnh is back met de dikke gewichten :bierbang:

• Like
Waarderingen: cnh
Yeah, cnh is back met de dikke gewichten :bierbang:
Na deze week gaat het volume omlaag en intensiteit omhoog, kijk er wel naar uit :D ik vind het so far wel echt leuk trainen met die afwisseling. Als mijn prs in week 5/6 goed zijn doe ik nog een cyclus van dit schema :)

Dinsdag

Bench paused
3x3x85

Bb row
3x6x80
reverse grip-geprobeerd, so far trekt dit een stuk fijner

Close grip bench
3x12x60

Pull ups bw+10
3x6

Skullcrushers