eddieuutemst
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 834
Mijn pols deed alweer kut
En mijn kuiten zijn de laatste dagen ook erg verzuurd, zo erg dat het gewoon pijn doet als ik iets verkeerd hurk en weer opsta
Daarom heb ik geen kuiten getraind en weer side raises gedaan. Meteen ook armen erbij zodat ik morgen niet hoef te trainen. Onderarmen trainen gaat gewoon nog steeds niet
Squat:
87.5 kg x 5,5,5,5,5 %pr! Nog zwaarder dan de vorige keer. Sets duurden wel een halve minuut. Maar ik had 3 weken geleden nooit gedacht dat ik dit gewicht nu 5x5 zou kunnen
BTW ik ben in de afgelopen 2 weken al uit 2 broeken gescheurd bij het op mijn fiets stappen... allebei de gaten ook op dezelfde plek. Niet chill dit.
Bench:
75 kg x 5,5,5,5,5
Pendlay row:
67.5 kg x 5,5,5,5,5
Side raise:
16 kg x 5,5,5
Hammer curl:
20 kg x 5
22 kg x 5
24 kg x 5 %hammer curls willen nog wel, maar gewone doen teveel pijn
Barbell curl:
20 kg x 5,5,5 %meer dan dit deed weer fucking zeer aan mijn pols verdomme. Heel langzaam uitgevoerd.
Close grip bench:
72.5 kg x 5,5,5
En mijn kuiten zijn de laatste dagen ook erg verzuurd, zo erg dat het gewoon pijn doet als ik iets verkeerd hurk en weer opsta
Daarom heb ik geen kuiten getraind en weer side raises gedaan. Meteen ook armen erbij zodat ik morgen niet hoef te trainen. Onderarmen trainen gaat gewoon nog steeds nietSquat:
87.5 kg x 5,5,5,5,5 %pr! Nog zwaarder dan de vorige keer. Sets duurden wel een halve minuut. Maar ik had 3 weken geleden nooit gedacht dat ik dit gewicht nu 5x5 zou kunnen
BTW ik ben in de afgelopen 2 weken al uit 2 broeken gescheurd bij het op mijn fiets stappen... allebei de gaten ook op dezelfde plek. Niet chill dit.Bench:
75 kg x 5,5,5,5,5
Pendlay row:
67.5 kg x 5,5,5,5,5
Side raise:
16 kg x 5,5,5
Hammer curl:
20 kg x 5
22 kg x 5
24 kg x 5 %hammer curls willen nog wel, maar gewone doen teveel pijn
Barbell curl:
20 kg x 5,5,5 %meer dan dit deed weer fucking zeer aan mijn pols verdomme. Heel langzaam uitgevoerd.
Close grip bench:
72.5 kg x 5,5,5
Laatst bewerkt:

Deadlift, lat pulldown en close grip bench kunnen ook zeker nog zwaarder volgende week.
Mijn squat to deadlift ratio daarentegen is wel triest 
) en 100 kg paused.