JonasAFC9
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 812
- Lengte
- 1m99
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
!
Deze week was best zwaar kwa trainen maar ik wil nog even kijken hoe het gaat met die 50 kcal extra, bevalt dat niet dan ga ik stappen van 100 kcal per week maken (ik zit nu nog 200 onder onderhoud). Dus nog maximaal 4 weken en dan begint het opbouwen!
!
Gewicht is dus dikke prima zo 
Morgen weer gewoon boven de 70 kg hoor met de pizza's die ik zo ga eten

Maar dan ook meteen een reset van 10-15% eraf en helemaal opnieuw opbouwen, die manier werkte vorig jaar heel goed!
). Tegen de tijd dat het zwaarder wordt zit ik alweer boven onderhoud, dat komt precies goed uit.

! Helaas is de Italiaan vanaf morgen 3 weken met vakantie, dat wordt eventjes geen authentieke pizza meer haha. Moet ik hem over 3 weken wel even bedanken voor de vet gains die hij me bespaard heeft door op vakantie te zijn.
Box squats en front squats ga ik elke training afwisselen, en face pulls en calf raises ook want de training van vandaag duurde eigenlijk wel te lang. Op de oefeningen met 10 reps begin ik trouwens met 60%, anders loopt het meteen vast. De repouts vielen daar tegen omdat m'n conditie nog niet wil meewerken maar dat komt vanzelf wel weer 
kijk gelijk maar begonnen met het nieuwe schema
goede start gemaakt, en gelijk een paar goede repouts neergezet
En maandag ook gelijk maar begonnen met 200 kcals boven onderhoud eten, nu ik met het nieuwe schema begonnen ben kan ik het niet meer laten om weer te gaan opbouwen haha, en die twee weken 100-200 kcals onder onderhoud zouden toch al geen verschil meer maken behalve wss nog meer kracht verliezen op de deadlift.