MuscleMeat

Een gezellig avondje trainen in onze oude sportschool

"Echte" begeleiding is sowieso op de meeste plaatsen ver te zoeken.
Je moet het eigenlijk toch allemaal zelf ondervinden om het beste voor jou ergens uit te kunnen halen.

Over voeding gesproken moet je bij een instructeur al helemaal niet wezen.
Zien meestal alles veels te zwart/wit.

Zelf ervaring / kennis opdoen is prioriteit om groot te worden :D

lache verhaal btw.

Pascal zei:
Kheb het gelezen en het is idd wel eeeeeeeeeerg triest :rolleyes: maar het lijkt me wel een beetje overdreven zoals jij het vertelt hoor (no offence).

overdreven? zo is het LETTERLIJK gegaan.. ik vind het verhaal zelfs nog een beetje teruggetrokken geschreven... het ging er behoorlijk op !

tswhey zei:
Tja dit verhaal komt mij wel heel erg bekent in mijn oren!!
Ik heb dit een maand geleden ook meegemaakt, trainde al ruim een jaar in me gym(geen problemen, leuke mensen, niks aan et handje), en van de een op de andere dag werd ik er uit gefikkerd. reden: te luidruchtig ??? :(

Ik vind het zeer triest hoe die healtcenters bezig zijn
en letterlijk gewoon DISCRIMINEREN :cool:

Oh ja eff off-topic:

medico vision is k*t
amsterdam olympisch stadion

et zijn discriminerende bodybuilderhatende mietjes

Hehe pwned! Ik las die thread idd, net zo schandalig. :mad:

De beste begeleiding krijg je nog altijd bij sportscholen die wedstrijd atleten "produceren" en die zijn helaas dun gezaaid.

Sportscholen met eigenaren met een wedstrijdverleden doen het meestal ook goed en zijn, afhankelijk van hun richting ook hardcore ofwel gewoon een stuk tolleranter dan de gemiddelde "fitnessclub".

Die zijn er iets meer, maar toch ook nog schraal.

Zeg DBC zullen wij eens bij die gym gaan trainen? Neem MrJ ook maar mee. En was je een paar dagen niet, zodat je lekker geTrenfumeert bent.
:roflol:

Geweldig verhaal! Ik dacht dat het toppunt bereikt was met het verhaal van mogitu: (je wordt rood, dus je traind te hard! ) Maar dit slaat echt alles.

En het is helemaal triest dat een aantal gediplomeerde volwassen kerels voor schut staan voor een volle bar. Jullie hebben de eer van de BB's hoog gehouden!

Hey misschien een ideetje om een blacklist te maken van anti BB sportscholen? En uiteraard komt deze als sticky te staan in de trainingssectie :o

Whahaha, tof verhaal kerels! Jah dat is weer eens wat anders dan XXL he :) Gelukkig kunnen jullie maandag weer naar volle lust beuken en knallen met echt ijzer in een echte sportschool!

• Topic Starter Topic Starter
Als je dan aan het blacklisten bent.... Move Your Body, in Asten.
http://www.moveyourbody.nl

Gaat er allen heen voor een proeftraining :D

herkenbaar en vlotlezend verhaal
het is gewoon spijtig dat vele mensen zo denken, uitmelken van mensen is een fenomeen dat overal naar boven komt
ik heb ook het geluk dat ik echt in een leuke club kan trainen, de eigenaar is zelf nog bb'er geweest en wil de 'hardcore spirit' behouden maar blijkbaar heeft niet iedereen dat geluk..

ieder heeft wel recht op zijn eigen mening, tot daaraan toe, maar iemand weigeren of wantrouwen omdat hij te groot wordt? ik vind het echt gewoon érg...
je kan je dan de vraag stellen, "waarom bestaan er anders sportscholen?"

anderzijds moet ik wel vertellen dat ik BEGRIJP dat mensen een "BB-lifestyle" niet snappen, maar dat geeft hen nog niet het recht om je te veroordelen!

ohja en het volgende wil ik er ook nog even aan toevoegen,
geweldig dat jullie "beschaafd" zijn gebleven, zo doe je het imago van een bb'er alle eer aan, het is al beschadigd genoeg... :thumbs:

@bench, shieeeet das een ernstige.. op de intropagina al een foto met powerplate :o

Ik zal een lijstje bijhouden met foute sportscholen die worden gepost.

Zelf voeg ik er ook eentje toe: Fitnessdome in zoetermeer. Bodybuilders zijn NIET welkom volgens het personeel.

MENSEN, POSTEN DIE ROTZOOI!

Laatst bewerkt:
Kunnen we niet met z'n alleen een keer in een health center afspreken en daar dan met zijn allen gaan schreeuwen en zweten :D. Wedden dat ze ons er niet uittrappen.

Ow enne benchmark ik heb het gelezen :D :thumbs:.

eduardjanssen zei:
Kunnen we niet met z'n alleen een keer in een health center afspreken en daar dan met zijn allen gaan schreeuwen en zweten :D. Wedden dat ze ons er niet uittrappen.

Ow enne benchmark ik heb het gelezen :D :thumbs:.

ja goed idee, lekker veel schreeuwen/brullen/zweten/kwijlen/gewichten laten droppen enz.

en owee al ze er wat van zeggen :D

OMFG bench! OMFG

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Sinterklaas op de sportschool! Waarom is dat bij ons nou niet :( :D :D :D

Die sinterklaas zeker een beetje op de apparaten zitten en doen. "Joah menskes, ik wou vroeger uitsMIJTER worden maja ik ben een ecto. Dus heb ik nu een mijter. Dat lijkt er een beetje op!" :roflol:

MightyDuck zei:
OMFG bench! OMFG

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Sinterklaas op de sportschool! Waarom is dat bij ons nou niet :( :D :D :D

Die sinterklaas zeker een beetje op de apparaten zitten en doen. "Joah menskes, ik wou vroeger uitsMIJTER worden maja ik ben een ecto. Dus heb ik nu een mijter. Dat lijkt er een beetje op!" :roflol:

:D

leuke post best jammer dat er zo bekrompen mensen bestaan die alleen een blok aan je been zijn :(

Nou lifestylecentrum :D waar je over verteld is nog best een goeie man!

Ik trainde bij Health City, waar je niet eens een shirt zonder mouwen aan mocht. De dumbbells tot 20 kilo hielden de mensen die wilden groeien wel buiten. Wat een aanfluiting was dat. Daar zou ik ook nog best eens terug willen. Voor één dagje, beetje klooien. Jammer dat ik dan meteen 15 euro moet betalen, want ja, er zit wel een sauna en een zwembad bij he :rolleyes:

Gelukkig heb ik er geen last van. Nu ben ik nog niet zo groot, maar dat komt nog wel :D Nu is m'n gym eigenaar een hele beste vent, die het juist leuk vind als iemand progressie maakt, hij geeft complimentjes en luistert naar wat je te vertellen hebt, van voeding tot aan training. Hij is op dit moment zelfs naar de FIBO, en hij blijft van het begin tot het eind :D

Maar het lijkt me wel leuk om eens naar andere sportschool te gaan voor een keertje, in een hemd, en 10 kg zwaarder, en er vervolgens uitgekickt te worden omdat je te groot zou zijn:D Geeft toch motivatie of niet soms.

Zielig...echt zielig...Dat bewijst eens te meer dat BB'ers niet in het plaatje passen van de "health -en fitnesscenters" van vandaag. Mensen die er niets van kennen (80% van fitnessgaande mensen) associêren BB'ers nog altijd met AS. Fitnessuitbaters weten dit ook en hebben schrik dat hun zaak een slechte naam zou krijgen...

Allemaal gebaseerd op achterhaalde zever en leugens.

Way to go Bench & Frenkpie!!! Defend our way of living!!! :thumbs:

Ik heb het helemaal gelezen goed stuk!
Zie het maar als motivatie het is toch geweldig dat mensen van je walgen!!! :cool: :cool: :D

Mijn gym eigenaar spuit zich de t*ring dus zal geen haast hebben om mij eruit te trappen :D.

goed verhaal kan je frustratie goed voorstellen

Terug
Naar boven