XXL Nutrition

Een gezellig avondje trainen in onze oude sportschool

Prachtig verhaal Bench. Heelrijk om te lezen maar aan de andere kant haalt het zóveel irritatie omhoog dat ik in staat ben om er zelf eens een proefles te volgen.
Helaas spreek ik de taal niet dus gaat dat over :D

Ik heb ook goed nieuws:
Van de week is bekend geworden dat onze gym, die afzakte naar het niveau bejaardensoos, teruggaat naar hoe het vroeger was: Een gym met op de eerste plaats het wó;ord GYM. Mensen die aan hun lichaam werrken. Kortom we worden door een radicale beleidsverandering weer net zo hardcore als vroeger en diverse idiote toestellen gaan eruit en worden vervangen voor zwaarder werk. Muziek is van '80 pop naar 24/7 trance en techno gegaan, man ik kan m'n geluk niet op.

:bow:

:roflol: DBC zijn gym staat gelijk aan een bejaardensoos, dat zegt al weer genoeg he, opa :D

(sorry, ik kon het niet laten)

Ik wit dat de goedkoopste 'open deur trappen'-opmnerking óf van jou óf van ..... moest komen maar jij hebt de eer toch, gefeliciteerd! :thumbs:

Dikke vatzak, ik nodig je hierbij uit om je vette aars es te moven, you're invited to die in mijn bejaardensoos (die nu al voor 50% terug in oude sfeer is dus kom maar hier!)

DBC01 zei:
Ik wit dat de goedkoopste 'open deur trappen'-opmnerking óf van jou óf van ..... moest komen maar jij hebt de eer toch, gefeliciteerd! :thumbs:

Dikke vatzak, ik nodig je hierbij uit om je vette aars es te moven, you're invited to die in mijn bejaardensoos (die nu al voor 50% terug in oude sfeer is dus kom maar hier!)
:roflol: Ik geloof dat wij binnenkort maar eens een date moeten gaan maken. ;)

Ik denk dat er een fatsoenlijk deel gaat opzeggen ja. Al hebben de meeste niet eens door wat voor veranderingene er gaande zijn; zij vonden bijv. álle muziek te hard staan.

MightyDuck zei:
:rolleyes: :D

En al die ouwe mensen dan, die gaan nu maar weg ???

Nope die zijn dood :D
Bejaardensoos is meestal de laatste fase in je leven en dan rust je eeuwig onder de groene zoden of je brand een paar uur in een oven op een bodem van karton :D

Of kantoor-members: Van die mannen die in duo's trainen en het meer over de zaak hebben dan dat ze aan het trainen zijn.
Of die huisvrouwen-met-fit-hype: die geen zak uitvoeren en apparaten bezet houden.

Back to basics! Weg met die varkens!

Ik las laatst in de krant(Gva) dat er een soort van kwaliteits-label voor fitness-centra ontwikkelt wordt. Ik geloof dat dit ook al in Zwitserland zo is.
Zou dit ook zo'n health-center zooi zijn of iets degelijks? Anders moeten de grote bb'rs maar de koppen bij elkaar steken en een soort 'hardcore krachthonk-label' opstarten. Met alleen degelijke instructeurs en puur alleen op massa werken. 8)

wessel zei:
Ik las laatst in de krant(Gva) dat er een soort van kwaliteits-label voor fitness-centra ontwikkelt wordt. Ik geloof dat dit ook al in Zwitserland zo is.
Zou dit ook zo'n health-center zooi zijn of iets degelijks? Anders moeten de grote bb'rs maar de koppen bij elkaar steken en een soort 'hardcore krachthonk-label' opstarten. Met alleen degelijke instructeurs en puur alleen op massa werken. 8)
tja.. ik denk dat er dan vele sportscholen zo'n label zullen krijgen maar naar BB-normen helemaal niet goed zijn.
en nochtans zo veeleisend zijn we toch niet? ofwel? :)

Dat in discussie gaan is ook zoooo herkenbaar :D

Waar ik train zijn er nog maar 2 instructeurs die met mij praten. Eentje omdat hij gewoon een aardige gast is en de andere omdat hij het leuk vind dat ik een hele andere kijk op trainen heb dan alle andere mensen in de gym.

Jammer genoeg zie ik er nog niet zo angstaanjagend groot uit als jullie 2 :P ;)

wessel zei:

Dat is deze ongein:

http://www.fitvak.com/

Laatst bewerkt:
Euhm de opleidingen die nu worden gegeven zijn gerelateerd aan het fitvak!

Nog een ergernis Herbalife lui die je zelfs in de sportschool lastig vallen met peperdure eiwit shake's!
En vragen of je kilo's wilt verliezen als je vervolgens zegt ik probeer zwaarder te worden kijken ze je aan alsof je van Mars komt! :windup:

ReyMysterio zei:
Euhm de opleidingen die nu worden gegeven zijn gerelateerd aan het fitvak!

Dat zal best, ik zeg ook niet dat fitvak inhoudelijk qua fysiologie en apparaat kennis een foute opleiding is. Maar het omvat ook keuringen voor beleid, "begeleiding" en hygiëne. Voor het soort sportscholen die hier gehekeld worden.

waarom praten jullie uberhaupt tijdens trainen ? :cool:

lekkere colum en ik herken je.. ik zie soms ook mensen terug na een paar jaar en die beschuldigen mij ook altijd van anabolen gebruik ach ja :)

lach er eens lekker mee

ik voelde me in de vorige gym net als een vis in een te kleine bak .
je kunt niet groeien als ze je niet de kans geven .
jammer dat er maar enkelen zijn die goede info halen zoals op dit board en zelf intiatief nemen . de anderen blijven na jaren trainen nagenoeg onveranderd wel met een flinke duit in de portefuille minder

koetje zei:
ik voelde me in de vorige gym net als een vis in een te kleine bak .
je kunt niet groeien als ze je niet de kans geven .
jammer dat er maar enkelen zijn die goede info halen zoals op dit board en zelf intiatief nemen . de anderen blijven na jaren trainen nagenoeg onveranderd wel met een flinke duit in de portefuille minder
inderdaad, het internet geeft je echt kansen
niemand kan ontkennen dat hij geen voordeel gedaan heeft met opzoeken/forummen/...
zonder internet zou het moeizamer gaan, no doubt! (bij de eene al wat meer dan bij de andere)

Ryu zei:
waarom praten jullie uberhaupt tijdens trainen ? :cool:

Je haalt me woorden uit me mond :D

Trouwens mag een gym eigenlijk iemand weigeren?

Je had die instructeurs het licht moeten laten zien en deze site moeten geven ;)

ach ik moest ook aanhoren dat mijn groei ( elke spiergroep 1x per week, 30 kg in 2 jaar) tussen mijn oren zat en dat het anders niet mogelijk kon zijn. Die instructeurs komen net van school en denken jou wel even te kunnen vertellen hoe t nou zit :p
karma voor bench en frenk

Terug
Naar boven