Jorgyboy
Huge Freak
- Waardering
- 1.123
- Lengte
- 1m75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Waarom verdiend die kerel eigenlijk een pak rammel?
Jaren geen contact gehad met mijn zus, niet goed wetende waarom. achteraf bleek het dat haar vent haar jaren zwaar mishandelde. Eigenlijk zou ik zelf niet moeten zagen over hem een pak rammel geven maar over iets "permanenter" maar ik ben vader dus moet ik ook aan mijn toekomst denken. Ik zou graag hebben dat hij me aanvalt (omdat hij me onderschat) zodat ik hem een paar weken het ziekenhuis kan inkloppen.
Jaren geen contact gehad met mijn zus, niet goed wetende waarom. achteraf bleek het dat haar vent haar jaren zwaar mishandelde. Eigenlijk zou ik zelf niet moeten zagen over hem een pak rammel geven maar over iets "permanenter" maar ik ben vader dus moet ik ook aan mijn toekomst denken. Ik zou graag hebben dat hij me aanvalt (omdat hij me onderschat) zodat ik hem een paar weken het ziekenhuis kan inkloppen.
Wie is beter de average streetvechter of de average streetfighter..
Dat zou ik niet willen. Ik wil achteraf tegen mezelf kunnen zeggen dat ik die kerel een pak rammel van z'n leven heb gegeven/ De mensen rondom mij, die me goed kennen denken dat ik geen enkele moeite zou hebben met die papz*k, maar in een gevecht weet je et nooit zeker. Ik heb een keiharde kop en kaak, en meer dan tien jaar geleden heb ik toch een paar jaar gebokst. Heb toch redelijk wat ervaring op straat ook. Zo'n ongetrainde vetz*k kan toch niet de kracht hebben die wij hebben (bedoel k mensen met mijn stats. Klinkt pretentieus ik weet het, en dat ben ik allesbehalve, maar als ik me goed herinner zag ik de meeste zware papzakken in de sportzaal geen 110 kilo benchen, noch 120 kilo deadliften of squatten. Ik ben ook redelijk rap, en toch sneller dan zo'n 120 kilogram vette dronkaard. Ik denk aan een front kick, een voorbereiden jab en dan een hook. En met mijn knieen heb ik ook al een paar keer succes gehad. Ik merk dat heel veel mensen niet door hebben dat de knie, maar ook een kopstoot in het gezicht zeer veel effect hebben. ( Totally off topic)
Is mij al eerder opgevallen dat je er meer van kent. Heb je vroeger een gevechtssport gedaan?

niet het hele topic gelezen maar wat een onzin weer
je bent aan het straatvechten, wie is er dan beter, een straatvechter of een bokser?
je bent aan het tenissen, wie is er dan beter, een tennisser of een honkballer?
je bent aan het straatvechten, wie is er dan beter, een straatvechter of een bokser?

Ik kan me wel wat inleven in yasmine zijn verhaal. Loopt hier ook nog een kerel rond die ik graag eens zou willen aanpakken. Probleem is dat hij een kop groter is dan mij en naar schatting 25-30kg meer weegt dan mij. Ik heb wel 3 jaar boksen gedaan maar dan nog..
Heb al vaak van die 'plannetjes' in me hoofd gehad om hem te kunnen pakken, maar gelukkig nooit uitgevoerd. Nu kan ik me er wel bij neerleggen wat er gebeurd is maar vergeten zal ik het nooit doen, je moet enkel leren inzien dat de zaken die jij iemand anders aandoet meestal als een boomerang terugkomen.
Ik kan het mij namelijk (en ik denk niemand) niet permiteren om een werkstraf te ondergaan of laat staan een celstraf..
Zet je erover yasmine, beste wat je kunt doen.
Nee jonge! Die maakt geen schijn van kans bij mij. Je gaat gewoon voor de benenAlsof een mr. Ali zich niet zou kunnen verdedigen op straat![]()

Alsof een mr. Ali zich niet zou kunnen verdedigen op straat![]()
Ik zou eerder gaan kickboxen of muay thai. Wel oppassen voor blessuresIemand een idee wat iemand als ik kan doen om wat "sterker" te worden? Dan heb ik het niet echt over krachttraining maar sterker in de zin van een straatgevecht waar je bijvoorbeeld wordt aangevallen door een ongewapende man. zou ik terug wat gaan boksen?