MuscleMeat

Een legendarisch pak rammel voor Feyenoord?

Peiling Peiling nou?

• Totaal stemmers
    46

bekjam

Colossal Veteran
10.000 berichten
Waardering
1.673
Zondag moet het dan echt gebeuren, als we de ajacieden mogen geloven wordt het een afstraffing van jewelste, hoeveel gaat het worden denk jij voor Ajax?

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga voor de 7-0, maar hoop dat ze voor de 10 gaan.

Episch om te denken dat Feyenoord überhaupt Steekie gaat passeren. str_repeat(":roflol:",10000);

7-0 lol bekjam zo ver komt het niet denk ik , feyenoord is gretig let maar op zondag

0-1 voor fijnnoord

9-0 Met balletje hooghouden door een Ajacied over een meter of 90 :D

Ik heb een plan, waarom fuseren niet alle Nederlandse clubs bij elkaar. Dan kunnen we eindelijk meedoen in Europa.:lol:

Who gives a shit wat ze spelen, al die ophef om al die matige spelers. Die supporters zijn al helemaal gestoord.

Ik heb een plan, waarom fuseren niet alle Nederlandse clubs bij elkaar. Dan kunnen we eindelijk meedoen in Europa.:lol:

Who gives a shit wat ze spelen, al die ophef om al die matige spelers. Die supporters zijn al helemaal gestoord.
ngbbs4ae2d79d92aab.jpg - 194100

zondag wordt het epic.

De Jong, Suarez, Pantelic, Pantelic en om het af te maken Suarezzzzzzzz 5-0

Idioot...

Het zal moeilijk worden in de Arena, ik denk 2-1
Maar in de Kuip zullen we zeker winnen

Let maar op "helemaal niets in Amsterdam"!!!!!

Idioot...

Het zal moeilijk worden in de Arena, ik denk 2-1
Maar in de Kuip zullen we zeker winnen

Let maar op "helemaal niets in Amsterdam"!!!!!
Dat zeg je tegen mij?
Je kunt niet eens je nickname correct spellen, wat maakt jou dat dan? :)

"Orgineel"

:roflol:

****ing mooi.

Ik ga zo hard lachen als ajax weer geen prijs pakt, puur alleen al door dit soort topics :roflol:

Denk je nou echt serieus dat het dan goed gaat komen, Feyenoorders Ajacieden Friezen en Groningers bij elkaar in een stadion stoppen :roflol:

Terug
Naar boven