XXL Nutrition

Een legendarisch pak rammel voor Feyenoord?

Peiling Peiling nou?

• Totaal stemmers
    46
Er is niks mis mee om je jong te voelen Eric, ik speel ook gewoon nog met duplo en lego en ben sindsdien veel beter in balans.

Je hebt toch zelf ook wel door dat het 'mijn club is beter dan de jouwe' geneuzel nogal infantiel over komt?

Gamedayy,

Vandaag wint Ajax met 2-1, maar in Rotterdam wordt het helaas 5-0 nadat suarez ze tanden verliest na een botsing met de doelpaal.

Denk je nou echt serieus dat het dan goed gaat komen, Feyenoorders Ajacieden Friezen en Groningers bij elkaar in een stadion stoppen :roflol:

perfect plan!!!!! dan maken die rand debielen elkaar tenminste allemaal af en hoeft de ME en politie tenminste niet op te komen dagen wat weer betaald word van ons geld.....heb zo'n fokking hekel aan voetbal gekregen door die kwijlende retarded voetbal supporters. Van mij mogen ze in de toekomst elke wedstrijd zonder publiek maken.

---------- Toegevoegd om 11:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:40 ----------

je hebt toch zelf ook wel door dat het 'mijn club is beter dan de jouwe' geneuzel nogal infantiel over komt?

+1

ja mn ajax shirtje al aan, nog lekkere een oldschool van een paar jaar terg met galasek achterop. Nu maar ff naar buiten dan ;)

welke kanaal zend dit wedstrijd uit? ned 1 3 ofzo???

• Topic Starter Topic Starter
Gvd, ik kan geen RTL ontvangen, dat wordt weer zo'n k*tstream opzoeken. :(

ik geniet van deze poll, hahaha.

SpannenD!!!!!!!!

Wat maakt het nou uit wie er gaat winnen of verliezen?? Gaat toch om de beveiliging er omheen? De rellen enzo, daar word het toch voor gedaan? Vandaag in Amsterdam, 6 mei in Rotterdam, dat is makkelijk, kunnen de hooligans in eigen stad slopen. Dat was het toch??

Wat maakt het nou uit wie er gaat winnen of verliezen?? Gaat toch om de beveiliging er omheen? De rellen enzo, daar word het toch voor gedaan? Vandaag in Amsterdam, 6 mei in Rotterdam, dat is makkelijk, kunnen de hooligans in eigen stad slopen. Dat was het toch??

facepalm.jpg - 194427

Whahahahahahaha :roflol:

Terug
Naar boven