Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
7-0 lol bekjam zo ver komt het niet denk ik , feyenoord is gretig let maar op zondag
We zullen zien beescht.Ik hoop dat het tegendeel bewezen wordt en Jambek met zijn bek vol standen staat zondag na middag.

Je hebt zonet m'n wereld verwoest voor wat het waard was.Wtf bekjam dacht dat je marjolein46 was
Die avatar lijkt er best wel op lol

Ga lekker janken joh, zelfs Verbeek kon niks van die huil babies maken.TS is gay. Net als veel andere lekker aandikken dat ajax mooier/ beter en groter is dan Feyenoord. Ik ben heel blij voor jullie
Feyenoord maakt derhalve geen kans omdat ze geen doelpunten kunnen maken. Is Suarez in vorm, dan word het een makkie...anders is Ajax minstens zo gehandicapt als Feyenoord en wacht ons een bekerfinale op ze Nederlands
toch gok ik op een 2-2
1- waar doe ik aan mee, een beetje olie op het vuur gooien, en dus dat maakt voetbal juist leuk.Goos, waarom zou ik janken? Ik supporter een club niet vanwege zijn zelfverzonnen superieure positie ten over staande van alles wat leeft.
Ik heb respect voor Ajax, hoe ze aanvallend hun spel spelen. Maar die bullshit, waar jij dus ook aan mee doet, getuige je startpost in dit topic, is gaar man. Als Ajax daadwerkelijk zoveel groter en beter is, vraag ik mij af waarom zoveel ajaxieden er zoveel moeite voordoen om het te bewijzen.
Vanuit het punt waar Feyenoord vandaan komt, doen ze het beter dan welke club dan ook. Laat mij Ajax maar zien als zij zo ver wegzakken.
Jammer genoeg zijn er onder de ajaxieden en feyenoorders een hele hoop debielen die meer anti-rotterdam of anti-amsterdam zijn dan dat ze daadwerkelijk in het stadion zitten om hun eigen club te ondersteunen.
1- waar doe ik aan mee, een beetje olie op het vuur gooien, en dus dat maakt voetbal juist leuk.
2- doe jezelf nou niet ineens zo heilig voor, je noemt me twee posts terug gay.
3- ik heb meer in het stadion gezeten dan jij, bij Arsenal wel te verstaan, 11 seizoenen toen jij nog eikeltjes aan het zoeken was.
Voetbal is oorlog, en ik houd wel van dat stukje Amsterdamse bluf.
Bovendien hoeft Ajax niets te bewijzen de historie spreekt namelijk boekdelen.
Ik ga weer lekker zonnen,
xxx
Niet verstandig ouwe.

hahahahBovendien hoeft Ajax niets te bewijzen de historie spreekt namelijk boekdelen.
Je hebt gelijk, waarom voetbalt ajax überhaupt nog ? kijk die historie zegt al genoeg 
1- mwa tegenwoordig zijn de rellen op een hand te tellen, de rellen worden meer buiten de stadions uitgevochten1. Met je mooie ervaring bij Arsenal weet je wat er gebeurt als een grote groep olie op het vuur gooitNiet verstandig ouwe.
2. Zolang je niet kan reageren naargelang de ervaring die je hebt opgedaan ben je een certified fag.
3. Ik ben heel blij voor je.
Ajax hoeft niks te bewijzen? Hun drang om zich te profileren als de superieure ten overstaande van Feyenoord groeit met de dag. Obsessieve bewijsdrang komt voort uit onzekerheid.
Als die leeftijd van jou in je profiel klopt, ben je echt de weg kwijt.
Niet aanbakken he, je moet morgen wel je ogen kunnen openhouden om te kunnen aanschouwen hoe sterk Ajax wel niet is
Btw. Wie is er nu aan het janken![]()

Ajax heeft zelfs een beschermde status en wordt niet tegen de favorieten van de CL ingeloot.hahahahJe hebt gelijk, waarom voetbalt ajax überhaupt nog ? kijk die historie zegt al genoeg
![]()

Er is niks mis mee om je jong te voelen Eric, ik speel ook gewoon nog met duplo en lego en ben sindsdien veel beter in balans.Voetbal gejank, volwassenen die zich opeens gaan gedragen als kleuters.
Ajax heeft zelfs een beschermde status en wordt niet tegen de favorieten van de CL ingeloot.![]()