XXL Nutrition

Een legendarisch pak rammel voor Feyenoord?

Peiling Peiling nou?

• Totaal stemmers
    46
Ik hoop dat het tegendeel bewezen wordt en Jambek met zijn bek vol standen staat zondag na middag.

Wtf bekjam dacht dat je marjolein46 was :roflol:

Die avatar lijkt er best wel op lol

• Topic Starter Topic Starter
Als feyenoorder verwacht ik een 3 0 nederlaag :(

TS is gay. Net als veel andere lekker aandikken dat ajax mooier/ beter en groter is dan Feyenoord. Ik ben heel blij voor jullie;)

Feyenoord maakt derhalve geen kans omdat ze geen doelpunten kunnen maken. Is Suarez in vorm, dan word het een makkie...anders is Ajax minstens zo gehandicapt als Feyenoord en wacht ons een bekerfinale op ze Nederlands:(

toch gok ik op een 2-2

TS is gay. Net als veel andere lekker aandikken dat ajax mooier/ beter en groter is dan Feyenoord. Ik ben heel blij voor jullie;)

Feyenoord maakt derhalve geen kans omdat ze geen doelpunten kunnen maken. Is Suarez in vorm, dan word het een makkie...anders is Ajax minstens zo gehandicapt als Feyenoord en wacht ons een bekerfinale op ze Nederlands:(

toch gok ik op een 2-2
Ga lekker janken joh, zelfs Verbeek kon niks van die huil babies maken.
verbeek_crybabies.jpg - 194232

Zegt al genoeg dat Ajacieden dit soort topics moeten maken

Ga lekker janken joh, zelfs Verbeek kon niks van die huil babies maken.
verbeek_crybabies.jpg - 194234

Goos, waarom zou ik janken? Ik supporter een club niet vanwege zijn zelfverzonnen superieure positie ten over staande van alles wat leeft.

Ik heb respect voor Ajax, hoe ze aanvallend hun spel spelen. Maar die bullshit, waar jij dus ook aan mee doet, getuige je startpost in dit topic, is gaar man. Als Ajax daadwerkelijk zoveel groter en beter is, vraag ik mij af waarom zoveel ajaxieden er zoveel moeite voordoen om het te bewijzen.

Vanuit het punt waar Feyenoord vandaan komt, doen ze het beter dan welke club dan ook. Laat mij Ajax maar zien als zij zo ver wegzakken.

Jammer genoeg zijn er onder de ajaxieden en feyenoorders een hele hoop debielen die meer anti-rotterdam of anti-amsterdam zijn dan dat ze daadwerkelijk in het stadion zitten om hun eigen club te ondersteunen.

Goos, waarom zou ik janken? Ik supporter een club niet vanwege zijn zelfverzonnen superieure positie ten over staande van alles wat leeft.

Ik heb respect voor Ajax, hoe ze aanvallend hun spel spelen. Maar die bullshit, waar jij dus ook aan mee doet, getuige je startpost in dit topic, is gaar man. Als Ajax daadwerkelijk zoveel groter en beter is, vraag ik mij af waarom zoveel ajaxieden er zoveel moeite voordoen om het te bewijzen.

Vanuit het punt waar Feyenoord vandaan komt, doen ze het beter dan welke club dan ook. Laat mij Ajax maar zien als zij zo ver wegzakken.

Jammer genoeg zijn er onder de ajaxieden en feyenoorders een hele hoop debielen die meer anti-rotterdam of anti-amsterdam zijn dan dat ze daadwerkelijk in het stadion zitten om hun eigen club te ondersteunen.
1- waar doe ik aan mee, een beetje olie op het vuur gooien, en dus dat maakt voetbal juist leuk.
2- doe jezelf nou niet ineens zo heilig voor, je noemt me twee posts terug gay.
3- ik heb meer in het stadion gezeten dan jij, bij Arsenal wel te verstaan, 11 seizoenen toen jij nog eikeltjes aan het zoeken was.

Voetbal is oorlog, en ik houd wel van dat stukje Amsterdamse bluf.
Bovendien hoeft Ajax niets te bewijzen de historie spreekt namelijk boekdelen.

Ik ga weer lekker zonnen,
xxx

1- waar doe ik aan mee, een beetje olie op het vuur gooien, en dus dat maakt voetbal juist leuk.
2- doe jezelf nou niet ineens zo heilig voor, je noemt me twee posts terug gay.
3- ik heb meer in het stadion gezeten dan jij, bij Arsenal wel te verstaan, 11 seizoenen toen jij nog eikeltjes aan het zoeken was.

Voetbal is oorlog, en ik houd wel van dat stukje Amsterdamse bluf.
Bovendien hoeft Ajax niets te bewijzen de historie spreekt namelijk boekdelen.

Ik ga weer lekker zonnen,
xxx

1. Met je mooie ervaring bij Arsenal weet je wat er gebeurt als een grote groep olie op het vuur gooit :gek: Niet verstandig ouwe.
2. Zolang je niet kan reageren naargelang de ervaring die je hebt opgedaan ben je een certified fag.
3. Ik ben heel blij voor je.

Ajax hoeft niks te bewijzen? Hun drang om zich te profileren als de superieure ten overstaande van Feyenoord groeit met de dag. Obsessieve bewijsdrang komt voort uit onzekerheid.

Als die leeftijd van jou in je profiel klopt, ben je echt de weg kwijt.

Niet aanbakken he, je moet morgen wel je ogen kunnen openhouden om te kunnen aanschouwen hoe sterk Ajax wel niet is:)

Btw. Wie is er nu aan het janken:angstig:

Laatst bewerkt:
Voetbal is echt zwaar gay, dat blijkt maar weer eens uit de reacties uit dit topic. Succes, sla elkaar het licht uit de ogen.

1. Met je mooie ervaring bij Arsenal weet je wat er gebeurt als een grote groep olie op het vuur gooit :gek: Niet verstandig ouwe.
2. Zolang je niet kan reageren naargelang de ervaring die je hebt opgedaan ben je een certified fag.
3. Ik ben heel blij voor je.

Ajax hoeft niks te bewijzen? Hun drang om zich te profileren als de superieure ten overstaande van Feyenoord groeit met de dag. Obsessieve bewijsdrang komt voort uit onzekerheid.

Als die leeftijd van jou in je profiel klopt, ben je echt de weg kwijt.

Niet aanbakken he, je moet morgen wel je ogen kunnen openhouden om te kunnen aanschouwen hoe sterk Ajax wel niet is:)

Btw. Wie is er nu aan het janken:angstig:
1- mwa tegenwoordig zijn de rellen op een hand te tellen, de rellen worden meer buiten de stadions uitgevochten
2- m'n certified fag status heb ik helaas nog niet behaald, wil jij m'n grote voorbeeld en de eeuwig durende motivatie zijn motivationtje van me? :)
3- lief dat je met me mee leeft, als ik er aan denk zal ik vanvond nog een kaarsje voor je opsteken als je daar behoefte aan hebt, zo ben ik dan ook wel weer.

Er staat idd altijd extra druk op Ajax, Ajax moet altijd winnen, ze hebben de grootste begroting, en ben blij dat het nu weer eens enigzins gaat draaien.
Ik kijk liever naar de spelers op het veld, naar het spel welteverstaan, de mensen die de grote bek hebben zijn de mensen buiten het veld.
Ik hoor Martin Jol of van Basten noch de spelers echt niet zeggen aan het begin van het seizoen "Wij worden wel ff kampioen", ze strijden voor het kampioenschap, dat is weer heel wat anders.

De weg ben ik al jaren kwijt, maar voor de rest ben ik gelukkig en best lief volgens de meeste mensen.

Ik moet zeggen dat ik best wel een kleurtje heb gekregen trouwens.

Uhm als je insuneert dat ik aan het janken ben, heb je het overigens mis:
vervelen != huilen

---------- Post added at 19:55 ---------- Previous post was at 19:54 ----------

hahahah :roflol: Je hebt gelijk, waarom voetbalt ajax überhaupt nog ? kijk die historie zegt al genoeg ;)
Ajax heeft zelfs een beschermde status en wordt niet tegen de favorieten van de CL ingeloot. :eyebrow::)

:roflol: Voetbal gejank, volwassenen die zich opeens gaan gedragen als kleuters.

Terug
Naar boven