Lennart010
Huge Freak
- Waardering
- 608
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 99kg
Grappig.

Voor het geval je echt zo dom bent.. kijk voor de grap maar eens wie wij hebben verslagen in de beker

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Strijden voor de dennenappel, de laatste strohalm naar een prijs.Grappig.
Voor het geval je echt zo dom bent.. kijk voor de grap maar eens wie wij hebben verslagen in de beker![]()
Grappig.
Voor het geval je echt zo dom bent.. kijk voor de grap maar eens wie wij hebben verslagen in de beker![]()
het bewijs dat jullie vorige speelronde met de pet ernaar gooiden 
Ajacieden gedragen zich echt pathetic, valt me meer en meer op.
o.a. twentehet bewijs dat jullie vorige speelronde met de pet ernaar gooiden
![]()
Er is niets veel mooier dan je vervelen en mensen serieus op berichten zien ingaan, daar doe ik het uiteindelijk voor.Ajacieden gedragen zich echt pathetic, valt me meer en meer op.
Er is niets veel mooier dan je vervelen en mensen serieus op berichten zien ingaan, daar doe ik het uiteindelijk voor.

Er is niets veel mooier dan je vervelen en mensen serieus op berichten zien ingaan, daar doe ik het uiteindelijk voor.

Uhm haha dat ook weer niet, m'n echte liefde ligt bij Arsenal, ben voor Ajax omdat Bergkamp en Overmars daar vandaan kwamen.

Ik kan niet klagen nee.

Uhm haha dat ook weer niet, m'n echte liefde ligt bij Arsenal, ben voor Ajax omdat Bergkamp en Overmars daar vandaan kwamen.
Ik heb helemaal geen hekel aan Feyenoord btw, ik vind het altijd wel lachen die veldslagen tussen A-F.
Ik kan niet klagen nee.![]()

Voor een karma shot doe ik alles en lul ik met alle winden mee.
Die kwam later.

o.a. twentehet bewijs dat jullie vorige speelronde met de pet ernaar gooiden
![]()
Ze hadden moeten winnen, en Ajax kampioen laten worden.