XXL Nutrition

Een legendarisch pak rammel voor Feyenoord?

Peiling Peiling nou?

• Totaal stemmers
    46
HAhahahahhaha feyenoord.
hoeveel word de 2e wedstrijd denken jullie?

Ik denk wel dat Ajax wint. Maar niet zo overdreven. Maar aan de andere kant, misschien dat er nog iets in Feyenoord los komt.. Maar ik denk het eerlijk gezegd niet HMMMMMmm ;/

• Topic Starter Topic Starter
Liever een dicht dak dan een stadion die op instorten staat, waarom denk je dat Feyenoord zo slecht speelt?

Ochjee dan gaat het helemaal fout als de godenzonen uit amsterdam komen spelen, zij spelen op zo'n hoog niveau dat bijna buitenaards te noemen is.. als het maar goed gaat :sad: :o

Nou in vergelijking met het niveau wat Feyenooit laat zien....

ik gun het die joden niks!

Twente for Kampioen!!!!

staat los van elkaar i know

Jij bent zeker ook zo'n supporter die liever z'n eigen club ziet verliezen, om er voor te zorgen dat de 'joden' niet kampioen worden?

Jij bent zeker ook zo'n supporter die liever z'n eigen club ziet verliezen, om er voor te zorgen dat de 'joden' niet kampioen worden?

Jij bent zeker zo'n type die Feyenoord de schuld geeft dat ze verliezen van Twente terwijl je de andere week zegt dat Feyenoord heel slecht is omdat ze niet winnen van heracles ;)

Toevallig gisteren nog een discussie gehad hierover met mijn broer, we kwamen tot de conclusie dat alle retarded supporters(hooligans:o)
- samen op een eiland gezet moesten worden en de evolutie het werk laten doen
- eiland en bom erop
- eiland en battle royale
- publiekelijk opgehangen moesten worden in bijvoorbeeld de arena.

Van zulk volk komt toch niks terecht en verpesten het alleen maar voor de rest van de samenleving waardoor ik meer belastingcenten moet betalen aan dingen die zij kapot maken en hun uitkering nog eens moet betalen. wie zijn nou de 'kakkerlakken'? :o

Toevallig gisteren nog een discussie gehad hierover met mijn broer, we kwamen tot de conclusie dat alle retarded supporters(hooligans:o)
- eiland en bom erop

Van zulk volk komt toch niks terecht en verpesten het alleen maar voor de rest van de samenleving waardoor ik meer belastingcenten moet betalen aan dingen die zij kapot maken en hun uitkering nog eens moet betalen. wie zijn nou de 'kakkerlakken'? :o

+++

• Topic Starter Topic Starter
Ochjee dan gaat het helemaal fout als de godenzonen uit amsterdam komen spelen, zij spelen op zo'n hoog niveau dat bijna buitenaards te noemen is.. als het maar goed gaat :sad: :o
Ik ben blij dat je dat nu eindelijk inziet Lennart010.

---------- Post added at 11:49 ---------- Previous post was at 11:47 ----------

- eiland en bom erop

Niet elke hooligan sloopt lukraak dingetjes, en de meeste werken gewoon voor hun geld net als normale mensen. :)

Ik ben blij dat je dat nu eindelijk inziet Lennart010.

---------- Post added at 11:49 ---------- Previous post was at 11:47 ----------

Niet elke hooligan sloopt lukraak dingetjes, en de meeste werken gewoon voor hun geld net als normale mensen. :)

Ik heb het over dus over mensen die lukraak dingetjes slopen. ;) Niet over de normale supporter of mensen die meeroepen/zingen met leuzen.

wanneer word er nou gejuicht in de Kuip?:???:

Terug
Naar boven