Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Als die keeper die fout niet maakte, had ik het nog wel willen zien. Maar wel knap zo snel weer de 2-0. Echter niet erg overtuigend. Volgende week moet Ajax maar zien te winnen in Nijmegen.
Yep dat heb ik ook gehoordAjax heeft Feyenoord gespaard in de kuip maken ze het genadeloos af!
, ze een beetje in de waan laten dat er nog wat te redden valt, en ze dan keihard vernederen in eigen stadion.Inderdaad El Ahmadi is zelfs zo goed dat zijn directe tegenstander deze wedstrijd 2x scoorde..........![]()
Ik als Feyenoorder vind Been ook gewoon een slechte trainer en bovenal een ongelooflijke lafbek, maar dat is niet zo vreemd he, hij is niet voor niets jarenlang assistent geweest van Bert van Lafwijk.![]()
Legendarisch die voetbalkennis van Richard. Alleen als Babel meedoet bij NEC maken ze een kans denk ik.
voetbal is echt zwaar gay, dat blijkt maar weer eens uit de reacties uit dit topic. Succes, sla elkaar het licht uit de ogen.
Voetbal gejank, volwassenen die zich opeens gaan gedragen als kleuters.
Wat een pak rammel zeg, in de eigen kuip gaan we er gewoon over heen, 2-0, dan verlengen en winnen na strafschoppen.
HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM!!

Yep dat heb ik ook gehoord, ze een beetje in de waan laten dat er nog wat te redden valt, en ze dan keihard vernederen in eigen stadion.
Alleen de eerste helft gezien overigens, kwaliteit van de stream was ronduit k*t.

Yep, Suarez speelde expres slecht om Feyenoord extra geloof te geven dat er wat in dat door betonrot geteisterde 'voetbaltempel' te halen is voor Feyenoord.Hahaha jij bent echt weer zo'n typische ajax supporter, eerst heel stoer praten over legendarische nederlaag, komen ze door hun eigen beroerde spel niet verder dan 2-0... hebben ze feyenoord weer gespaard
Maar jongen, tis echt waar hoor.. hij heeft het gehoord!
Yep dat heb ik ook gehoord, ze een beetje in de waan laten dat er nog wat te redden valt, en ze dan keihard vernederen in eigen stadion.
Alleen de eerste helft gezien overigens, kwaliteit van de stream was ronduit k*t.

Yep, Suarez speelde expres slecht om Feyenoord extra geloof te geven dat er wat in dat door betonrot geteisterde 'voetbaltempel' te halen is voor Feyenoord.
Begint wel erg lame te woorden hoe goed je Ajax in schat, en dan ook nog minderwaardig praten over de kuip tegenover die sfeerdoder in Amsterdam.
http://www.fr-fanatic.com/2007/01/25/3766/Het is hoog tijd voor een nieuwe Kuip, vinden ze bij Feyenoord. Het huidige voetbalstadion in Rotterdam-Zuid telt eigenlijk niet meer mee. Binnen tien jaar zou er op Varkenoord, tegenover de huidige Kuip, een nieuw mega-stadion voor 60.000 tot 70.000 mensen moeten komen. Een definitief besluit wordt pas in 2010 verwacht, maar wat vindt u van de plannen? En hoe zou de nieuwe Kuip eruit moeten zien?
Vrijwel alle voetballiefhebbers zijn het erover eens: de Kuip is het enige echte voetbalstadion dat Nederland rijk is. Geen dak, geen kunstgras, het complex van Feyenoord ademt nog de ouderwetse voetbalsfeer. Niet alleen de supporters roemen de monumentale schepping van 1937, ook de meeste voetballers zelf spelen graag in de tempel aan de Maas.
Maar de tand des tijds slaat ook in de Kuip toe. Betonrot en metaalmoeheid liggen op de loer. Daarom zou er binnen tien jaar een nieuwe Kuip moeten komen. Volgens het bestuur van Feyenoord voldoet het in 1994 gerenoveerde stadion ook niet meer aan de internationale normen. Interlands, finales en popconcerten gaan steeds vaker aan de Kuip voorbij.
De leiding van Feyenoord en het stadion werken sinds enkele maanden aan plannen voor een mega-stadion dat op sportcomplex Varkenoord, aan de andere kant van de Marathonweg, moet komen. De nieuwe Kuip zou een capaciteit moeten krijgen die ver boven de huidige grootte van 51.000 toeschouwers ligt. De supporters komen te zitten op twee of drie ringen.
Binnenkort stort de boel in, en dan kunnen ze mss bij Sparta in het Kasteel spelen, lekker gezellig toch?Ik denk het ookMaar 1 ding is zeker, feyenoord is kansloos over 2 weken in de kuip.
. Ajax maakt sowieso (een) goal(s), feyenoord moet dan minstens drie, vier keer scoren en dat zie ik niet gebeuren
http://www.fr-fanatic.com/2007/01/25/3766/
Binnenkort stort de boel in, en dan kunnen ze mss bij Sparta in het Kasteel spelen, lekker gezellig toch?
Snap niet waar je, je druk om maakt.
In de Arena zit je tenminste droog.