MuscleMeat

Evolutie theorie is grote onzin!

Nee ik leg het alleen ff verder uit ;)
Dacht dat je de link niet legde tussen de 2.

• Topic Starter Topic Starter
ja dat weet ik maar ik begrijp je argument niet. je bevestigd nu mijn argumentatie ???

je argument klopt niet want als vliegtuigen konden vliegen wou dat niet zeggen dat er nog geen vliegende apen op mars kunnen zijn. het is evolutie of schepping.

Klopt, maar ik wil laten zien hoe belachelijk jouw argumten "ik "geloof" niet in de evolutie theorie dus ik geloof in god" is.

Klopt, maar ik wil laten zien hoe belachelijk jouw argumten "ik "geloof" niet in de evolutie theorie dus ik geloof in god" is.

je laat het niet zien omdat je argument niet correct is. je moet dus met een beter argument komen om me te overtuigen.

je vind het zelf belachelijk maar zoals je zelf waarschijnlijk zelf geloofd in evolutie > ik geloof in evolutie omdat god niet bestaat. dit zou even "belachelijk" zijn dan andersom zoals jij al suggereerd.

evolutie klinkt behoorlijk logisch, kan ik niet zeggen van god

je laat het niet zien omdat je argument niet correct is. je moet dus met een beter argument komen om me te overtuigen.

je vind het zelf belachelijk maar zoals je zelf waarschijnlijk zelf geloofd in evolutie > ik geloof in evolutie omdat god niet bestaat. dit zou even "belachelijk" zijn dan andersom zoals jij al suggereerd.
voor de evolutie is enorm veel wetenschappelijk bewijs, voor GOD is er alleen een oud geschrift als bewijs

Zo werkt het niet. De meesten kiezen gewoon voor het meest aannemelijke. Dus niet voor de schepping, maar voor de evolutietheorie.

• Topic Starter Topic Starter

Ik geloof niet in de evolutietheorie, het is namelijk geen geloof. Ik neem alleen de bewezen feiten aan en accepteer de evolutie theorie voor wat het is,

Ik geloof niet in de evolutietheorie, het is namelijk geen geloof. Ik neem alleen de bewezen feiten aan en accepteer de evolutie theorie voor wat het is,

als ik zeg, ik geloof dat het mooi weer is dan is dat ook niet een geloof...
er zijn te weinig bewijzen voor mij wat betreft evolutie misschien dat het later verandert.

welk bewijs van welke theorie. ik heb me verdiept in evolutie maar bewijs? nee
tijd om je in andere bronnen te verdiepen, we hebben evolutie zelf kunnen observeren in vlinders die van wit naar zwart evolueerden in engeland door de vervuiling

Terug
Naar boven