XXL Nutrition

Evolutie theorie is grote onzin!

• Topic Starter Topic Starter
als ik zeg, ik geloof dat het mooi weer is dan is dat ook niet een geloof...
er zijn te weinig bewijzen voor mij wat betreft evolutie misschien dat het later verandert.

Als je zegt "ik geloof dat het mooi weer is" dat weet je dit niet zeker. Als je zegt "het is mooi weer" dan is dit een mening.

door wie is de mens geschapen
De mens is niet geschapen.

zover ben ik nog niet in mijn onderzoek [Afbeelding niet meer beschikbaar] ik ben me op verschillende gebieden aan het verdiepen maar hier heb ik me nog niet in verdiept dus ik kan er nog geen zinnig antwoord op geven, net zoals evolutionisten geen antwoord kunnnen geven op het ontsaan van leven zeg maar
Dus jij kan geen simpel antwoord geven over dinosaurussen en de oermens enzo?

Ik dacht dat jij ergens in een topic zei dat je je heel erg had verdiept in evolutie en daarom gelovig bent geworden.

Waar de **** heb je dan je informatie opgezocht....?
Wikipedia?

Dwazen als ons ? Haha, BuilderB heeft je hard geownt man, wat zever jij toch. Je stond daar met je bek vol tanden. Je argumenten houden misschien wel steek tegenover mensen die niet zoveel expertise hebben inzake ET, maar tegenover BuilderB maakte je geen schijn van kans. Dus hou maar op dat je het 'beter' weet.

waarom geownt, hij wist op net zoveel vragen geen antwoord als ik voor hem had. ik noem jullie dwazen omdat jullie het vertikken om in een god te geloven, niet omdat jullie niet alleen bullshit argumentatie geven :D:p

ik neem aan dat je het nu over evolutionisten hebben die nieteens weten dat lucy gewoon een aap was. DIE mensen lopen achter de kudde aan. God is niet waar dus evolutie is waar. dát noem ik kuddegedrag.

BeehBeeehBeeeh. Jij bent het voorbeeld van een self fulfilling prophecy.

In het verleden is duidelijk gebleken dat je zwakke argumenten had. Dus op de een of andere reden heb je een behoefte aan een hoger instantie en zal je daarom alles in twijfel trekken die je geloof in twijfel trekt en zal je alles blindelings aanvaarden wat de bijbel je zegt. Dat is dus uzelf dingen wijsmaken.

Ik zou God wel aanvaarden moest ik duidelijk weten dat hij bestaat. Ik zou stom zijn om hem niet te aanvaarden moest ie bestaan, haha. Maar probleem ligt niet bij mij, want ik sta open. Alleen is hij nergens te bespeuren.

elke keer weer zeg jij tegen mensen dat zij met zwakke argumenten komen, omdat jij diep in je hart weet dat hij gelijk heeft maar jij ontkent jij bent degene met twijfels in je hart, en jij wil twijfels proberen te zaaien in de harten van de gelovigen, Vervloekte Satan is zwak hij zal nooid kunnen winnen

Hoe vin je het filmpje btw "4 myself"? En eigenlijk al jullie religieuzen?

elke keer weer zeg jij tegen mensen dat zij met zwakke argumenten komen, omdat jij diep in je hart weet dat hij gelijk heeft maar jij ontkent jij bent degene met twijfels in je hart, en jij wil twijfels proberen te zaaien in de harten van de gelovigen, Vervloekte Satan is zwak hij zal nooid kunnen winnen

Noch zou hij zulke lange zinnen maken.:roflol:

De mens is niet geschapen.

Dus jij kan geen simpel antwoord geven over dinosaurussen en de oermens enzo?

Ik dacht dat jij ergens in een topic zei dat je je heel erg had verdiept in evolutie en daarom gelovig bent geworden.

Waar de **** heb je dan je informatie opgezocht....?
Wikipedia?

hoezo oermens, heidelberg mens, cro magnon mens zijn gewoon volledig menselijk. neandertalers waren gewone mensen, sommigen hadden jicht of rachitis of syfilus. ramaphiticus, gigantaphiticus en zinjantropus waren gewoon apen. geef mij maar een tussenvorm. en geen lucy dat is een BS story. kom dan kom dan :D

eindelijk zijn we het over iets eens, satan zal nooit winnen

Hoe vin je het filmpje btw "4 myself"? En eigenlijk al jullie religieuzen?

ik moet zeggen dat het soms een gatenkaas is wat hij verteld en dat niet alles waar is maar ik wil er opzich later wel inhoudelijk op ingaan, heb het vroeger wel es gezien maar ik kijk het binnenkort wel weer als ik tijd heb.
:)

hoezo oermens, heidelberg mens, cro magnon mens zijn gewoon volledig menselijk. neandertalers waren gewone mensen, sommigen hadden jicht of rachitis of syfilus. ramaphiticus, gigantaphiticus en zinjantropus waren gewoon apen. geef mij maar een tussenvorm. en geen lucy dat is een BS story. kom dan kom dan :D
:o

Ja precies! Want een mens is een mens! En hier zit geen vershil tussen.:rolleyes:

ik ben nog steeds van mening dat mutaties dood en verderf brengen en niet iets nieuws. ik ben niet overtuigd. ik krijg wel een link met een shitload aan info maar ik wil gewoon een kort antwoord, anders zeg ik ook lees de bijbel maar. ik wil gewoon bepaalde antwoorden in plaats van het hele boek van darwin met zn vogels doorlezen.

en niet alleen mutaties maar over veel meer dingen wil ik antwoorden, ben alleen bang dat ik ze niet vind. misschien moet ik beter mn huiswerk doen :(

ik ben nog steeds van mening dat mutaties dood en verderf brengen en niet iets nieuws. ik ben niet overtuigd. ik krijg wel een link met een shitload aan info maar ik wil gewoon een kort antwoord, anders zeg ik ook lees de bijbel maar. ik wil gewoon bepaalde antwoorden in plaats van het hele boek van darwin met zn vogels doorlezen.

en niet alleen mutaties maar over veel meer dingen wil ik antwoorden, ben alleen bang dat ik ze niet vind. misschien moet ik beter mn huiswerk doen :(

Ik denk niet dat het zo makkelijk is om kant en klare antwoorden te krijgen, dan bezoek je maar evolutietheorieforums en stel je je vragen.
Bedoeling is niet dat je van de ene dag op het andere god of ET aanvaard, bedoeling is dat je beide zaken kritisch benadert.

Ik stoor me er niet eraan dat je gelooft, ik stoor me eraan dat je selectief kritisch bent.

Je hebt een populatie van 50 mensen, je krijgt een zoontje die zeer sterk is, en extreem snel kan rennen. Er komt een grote boze leeuw aan gelopen en die eet het grootste deel van de populatie op, maar jouw zoontje niet want die had snelle benen. Die gaat zich voorplanten met de andere overlevende en zo worden zijn genen doorgebracht en krijgen zijn nakomelingen ook snellen benen etc. Ff gesimplificeerd.

Terug
Naar boven