Fitness Seller

Evolutie theorie is grote onzin!

als ik zeg, ik geloof dat het mooi weer is dan is dat ook niet een geloof...
er zijn te weinig bewijzen voor mij wat betreft evolutie misschien dat het later verandert.

Dus jij gelooft niet dat de mens meer dan 100.000 jaar al op deze aarde rond loopt?

In Engeland komen van de berkenspanner, een vlinder die overdag rust op boomschors, twee vormen voor, een grijze en een donkere. Vroeger overheerste de grijze vorm, maar door het op grote schaal gebruiken van steenkool stierven de korstmossen en werden de boomstammen donker.
De donkere vorm van de vlinder is de lichte gaan overheersen, omdat de lichte vorm door vogels sneller weggeselecteerd werd. Nadat men overging op het gebruik van olie is in grote delen van Engeland de lichte vorm teruggekomen.

dat bedoel je?

lol @ oersoep theorie van stanley miller laat me niet lachen dat echt achterhaald je zult met een betere verklaring moeten komen als het om het onstaan van leven gaat!

kijk eens naar de rest van het bewijsmateriaal. hij had de verkeerde startmaterialen, verkeerde condities en foute resultaten.
miller liet ook zuurstof weg omdat dat de moleculen zou vernietigen die hij juist probeerde te maken maar geoxideerder rotsen tonen aan dat er altijd al zuurstof is geweest. hoe diep we oook graven.

Wat heb jij een scheikundig inzicht zeg.:rolleyes:
Wanneer waterdamp opgebroken wordt heb je een zuurstof ion. Zuurstofatomen zijn zeker wel nodig om het experiment van miller succesvol te laten zijn. Aminozuren en koolhydraten hebben beide zuurstofatomen in hun structuur.

Daarnaast staat er in het artikel dat de theorie grotendeels verworpen is. De dag dat het geloof een theorie verwerpt bestaat er geen geloof meer!

Owjah hoe is "God" ontstaan?

Dus jij gelooft niet dat de mens meer dan 100.000 jaar al op deze aarde rond loopt?

zover ben ik nog niet in mijn onderzoek :D ik ben me op verschillende gebieden aan het verdiepen maar hier heb ik me nog niet in verdiept dus ik kan er nog geen zinnig antwoord op geven, net zoals evolutionisten geen antwoord kunnnen geven op het ontsaan van leven zeg maar :P

In Engeland komen van de berkenspanner, een vlinder die overdag rust op boomschors, twee vormen voor, een grijze en een donkere. Vroeger overheerste de grijze vorm, maar door het op grote schaal gebruiken van steenkool stierven de korstmossen en werden de boomstammen donker.
De donkere vorm van de vlinder is de lichte gaan overheersen, omdat de lichte vorm door vogels sneller weggeselecteerd werd. Nadat men overging op het gebruik van olie is in grote delen van Engeland de lichte vorm teruggekomen.

dat bedoel je?
yep

kerel ik begon over evolutie te leren toen ik nog niet in god geloofde dus dat ik het niet wil geloven omdat ik nu in god geloof is een bullshit argument. JIJ wil god niet aanvaarden. IK heb me juist verdient in evolutie om achter de waarheid te komen maar evolutie is in mijn ogen geen waarheid. Evolutie heeft mij bekeerd omdat het gewoon niet juist is (IMO). Waarom ben ik niet eerlijk tegenover mezelf leg me dat eens uit.

In het verleden is duidelijk gebleken dat je zwakke argumenten had. Dus op de een of andere reden heb je een behoefte aan een hoger instantie en zal je daarom alles in twijfel trekken die je geloof in twijfel trekt en zal je alles blindelings aanvaarden wat de bijbel je zegt. Dat is dus uzelf dingen wijsmaken.

Ik zou God wel aanvaarden moest ik duidelijk weten dat hij bestaat. Ik zou stom zijn om hem niet te aanvaarden moest ie bestaan, haha. Maar probleem ligt niet bij mij, want ik sta open. Alleen is hij nergens te bespeuren.

zover ben ik nog niet in mijn onderzoek :D ik ben me op verschillende gebieden aan het verdiepen maar hier heb ik me nog niet in verdiept dus ik kan er nog geen zinnig antwoord op geven, net zoals evolutionisten geen antwoord kunnnen geven op het ontsaan van leven zeg maar :P

Komt wel.

Nee dit kan niemand tot nu toe. Dit valt hoe dan ook moeilijk te accepteren voor een bepaalde bevolkingsgroep. Accepteren dat je iets niet weet is natuurlijk erg moeilijk. Dus loop je maar met de kudde mee en roep je Beeehbeehbeeh.

zover ben ik nog niet in mijn onderzoek :d ik ben me op verschillende gebieden aan het verdiepen maar hier heb ik me nog niet in verdiept dus ik kan er nog geen zinnig antwoord op geven, net zoals evolutionisten geen antwoord kunnnen geven op het ontsaan van leven zeg maar :p

+1

In het verleden is duidelijk gebleken dat je zwakke argumenten had. Dus op de een of andere reden heb je een behoefte aan een hoger instantie en zal je daarom alles in twijfel trekken die je geloof in twijfel trekt en zal je alles blindelings aanvaarden wat de bijbel je zegt. Dat is dus uzelf dingen wijsmaken.

Ik zou God wel aanvaarden moest ik duidelijk weten dat hij bestaat. Ik zou stom zijn om hem niet te aanvaarden moest ie bestaan, haha. Maar probleem ligt niet bij mij, want ik sta open. Alleen is hij nergens te bespeuren.

zwakke argumenten zijn bij mij altijd zwak omdat ik dwazen als jullie niet kan overtuigen, het is inderdaad onbegonnen werk. je hebt gelijk :(:p

Nee dit kan niemand tot nu toe. Dit valt hoe dan ook moeilijk te accepteren voor een bepaalde bevolkingsgroep. Accepteren dat je iets niet weet is natuurlijk erg moeilijk. Dus loop je maar met de kudde mee en roep je Beeehbeehbeeh.

ik neem aan dat je het nu over evolutionisten hebben die nieteens weten dat lucy gewoon een aap was. DIE mensen lopen achter de kudde aan. God is niet waar dus evolutie is waar. dát noem ik kuddegedrag.

zwakke argumenten zijn bij mij altijd zwak omdat ik dwazen als jullie niet kan overtuigen, het is inderdaad onbegonnen werk. je hebt gelijk :(:p

Dwazen als ons ? Haha, BuilderB heeft je hard geownt man, wat zever jij toch. Je stond daar met je bek vol tanden. Je argumenten houden misschien wel steek tegenover mensen die niet zoveel expertise hebben inzake ET, maar tegenover BuilderB maakte je geen schijn van kans. Dus hou maar op dat je het 'beter' weet.

Terug
Naar boven