AndroidHealthClinic

Evolutie theorie is grote onzin!

Je hebt een populatie van 50 mensen, je krijgt een zoontje die zeer sterk is, en extreem snel kan rennen. Er komt een grote boze leeuw aan gelopen en die eet het grootste deel van de populatie op, maar jouw zoontje niet want die had snelle benen. Die gaat zich voorplanten met de andere overlevende en zo worden zijn genen doorgebracht en krijgen zijn nakomelingen ook snellen benen etc. Ff gesimplificeerd.
zo'n gebeurtenis is dus gebeurd met die vlinders, dit is HET bewijs dat evolutie echt is

Je hebt een populatie van 50 mensen, je krijgt een zoontje die zeer sterk is, en extreem snel kan rennen. Er komt een grote boze leeuw aan gelopen en die eet het grootste deel van de populatie op, maar jouw zoontje niet want die had snelle benen. Die gaat zich voorplanten met de andere overlevende en zo worden zijn genen doorgebracht en krijgen zijn nakomelingen ook snellen benen etc. Ff gesimplificeerd.

dat is jouw theorie over hoe we nu zijn zeg maar? :p

we zien helemaal geen basistype veranderen in iets anders. volgens mij nooit waargenomen in wetenschap of genetica. we zien dat variatie en adaptie plaatsvind, maar evolutie niet.

oohja die vlinders zal ik me ooknog ff in verdiepen :D kan je met een dergelijk onderzoek of bron komen want ik kan niet veel vinden met mijn vriend google.

de evolutie theorie is bewezen, we zitten er midden in of je het nou wil of niet. lights out game over......

dat is jouw theorie over hoe we nu zijn zeg maar? :p

we zien helemaal geen basistype veranderen in iets anders. volgens mij nooit waargenomen in wetenschap of genetica. we zien dat variatie en adaptie plaatsvind, maar evolutie niet.

oohja die vlinders zal ik me ooknog ff in verdiepen :D kan je met een dergelijk onderzoek of bron komen want ik kan niet veel vinden met mijn vriend google.
goh zal ik ff moeten opzoeken terug, maar iets zegt mij dat zelfs al is evolutie hiermee bewezen je dit niet als bewijs gaat zien

ja dan miss wel maar dan moet ik wel bronnen hebben :D

dat is jouw theorie over hoe we nu zijn zeg maar?
Het heet logica, maar we verwachten niet dat jij het begrijpt, je bent immers gelovig.

Dat komt omdat er tegenwoordig geen natuurlijke selectie meer plaats vind bij de mensheid.

Wil je evolutie zien? Kijk naar Virussen.
Om de zoveel tijd muteerd er weer eens eentje en die omzeild dan iedereens immuunsysteem en die triggered vervolgens een epidemie.
Kijk naar Sars.

Virussen e.d. planten zich heel erg snel voor, waardoor evolutie veel sneller plaats vind.
In plaats van om de 25-30 jaar een nieuwe generatie, krijg je ze hier om de paar minuten.

Stel voor je hebt een ziekte.
Deze ziekte bestaat al een tijdje en bijna iedereen is er resistent tegen.
Desondanks plant deze ziekte zich voort en voort en voort, tot op een ckere dag er een bepaalde mutatie plaats vind in het DNA van de desbtreffende cel.
Cellen muteren de hele tijd en het is niet heel bijzonder, maar deze mutatie is wel bijzonder.
De ziekte is dusdanig gemuteerd dat het immuunsysteem van de mens de ziekte niet detecteerd.
Dit betekend dus dat veel mensen ziek zullen worden en deze ziekte zich kan gaan voortplanten en verspreiden als een gek.

Aangezien deze ziekte zich nu letterijk ziekelijk hard gaat voortplanten, heeft de mutatie een groot voordeel gebracht.
Het soort zal beter kunnen overleven door deze mutatie, terwijl de oude ziekte die de mutatie niet heeft gewoon doodgaat in het menselijk lichaam.

Het soort is geevolueerd.

Dit is dus evolutie uitgelegd in een wat belabberd voorbeeld, maar je snapt het punt wel neem ik aan.

Laatst bewerkt:
Mooi altijd dat creationisten de evolutietheorie afkraken omdat er een paar vraagtekens in zitten. Zoals apfelstrudel al terecht zegt is evolutie gewoon zichtbaar in soorten die snel voortplanten zoals bacteriën. Ook in hogere diersoorten zijn bewijzen van evolutie te vinden, en álles wat we om ons heen zien als we alle bewijzen met elkaar verbinden wijst er op dat we ooit vanuit simpele organismen zijn ontwikkeld. Het is ook logisch dat je niet elke stap 100% kan bewijzen, je kunt niet verwachten dat elke stap van miljoenen jaren evolutie binnen 100 jaar gevonden kan worden.

Maar wat stellen de gelovigen daar dan tegenover? Een boek. Bijna alles wat in dat boek staat valt niet te bewijzen, dus als creationisten als argument tegen evolutie het gebrek aan volledig bewijs aanvoeren, zouden ze de scheppingstheorie gelijk bij het grofvuil moeten zetten.

kan zijn maar evolutie is vrij waterdacht;)
Het idee dat er zoiets bestaat als evolutie staat inderdaad redelijk vast, maar welke mechanismen nu juist gebruikt worden en welke het belangrijkst zijn is helemaal niet waterdicht.
En dat zouden we ook niet mogen verwachten van een theorie die het tot stand komen van elk levend organisme vanuit enkele moleculen beschrijft.

ik heb net 1 uur zitten kijken best wel interresant.

:roflol:

30 years of RESEARCH by KENT HOVIND. Gelukkig vertellen ze dergelijks aan het begin van het filmpje. Iedere seconde die je van Hovind mist, is mooi meegenomen. De grootste grap op het creationistentoneel OOIT.

creatie de grond in stampen omdat meneer belasting onduikt is epic.
zijn theorie mag dan wel niet waterdicht zijn maar dat is evolutie al helemaal niet.

Haha, en nu ga jij ons vertellen waar het water dan toch allemaal uit de evolutietheorie loopt? Waar haalt men het overigens vandaan om Hovind's brainfarts een 'theorie' te noemen.
En 'niet waterdicht'... Net zoals een zee niet 'waterdicht' is of zo?

EVOLUTIE = ADAPTIE & VARIATIE (o.a.) Zeggen dat ze zooo verschillend zijn, is de theorie volledig missen. Zwaar irritant, mensen die geen **** van de zaken afweten en dan commentaar gaan leveren.

En ja we vinden ze wel, die verandering. Je zou gvd ondertussen eens verwachten dat creationisten met hun tijd meegaan. Dat argument is echt te oud voor woorden. Onlangs heeft het blad Nature nog een bijlage gewijd aan 'evolutionary gems', die gratis te downloaden is van hun website: http://www.nature.com/evolutiongems

Eat your heart out.

Hmmm, ik wist niet dat mensen vroeger 900 jaar werden, interessant.

Dit staat in genesis, nooit de moeite genomen om de bijbel te lezen hé, begrijpelijk :D

Maar als mensen vroeger 900 jaar werden is dat ook een vorm van evolutie hehe

1 nee, ik heb nooit de de bijbel gelezen(hoeft ook voor mij niet, ik heb de koran)

2 het is zeker een vorm van evolutie maar dan wel door god:D

http://www.youtube.com/watch?v=7QMFQ22erKI

Henry Rollins legt het nog even uit. Scheelt weer een uur naar Kent Hovind kijken.

creationist01.jpg

De Survival Kit voor creationisten.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vergeet alleen niet dat het bewijs van evolutie niet betekend dat god niet kan bestaan ;)
Ik neem aan dat als er een god zou zijn, hij wel slim genoeg zou zijn geweest om dieren te laten evolueren.

Ik verspil men tijd niet met deze zever.

het klinkt logisch, onderzoek echter zelf en trek je eigen conclusies. geloven in evolutie vergt meer fantasie dan geloven in een hogere macht zoals de enige god!

errr nee ? wat valt er nou te onderzoeken gast..ik persoonlijk ben geen archeoloog. Logisch redeneren wijst naar evolutie van een soort over een lange periode, ikzelf ben helemaal geen evolutiefanatist...ik zeg alleen dat dat veel aannemelijker is. De enige reden dat ik zeg dat het aannemelijker is en niet de waarheid is omdat ik er zelf niet bij ben geweest. Jij bent schijnbaar wel bij de openbaringen van jezus geweest want je weet het zeker? doe is niet zo arrogant

Dikke Faill ooit gehoord van Blind stom en doof

??? zo zie je maar weer...ik maak een normale reply waarin ik alleen maar, als simpele ziel, zeg dat de evolutie mij veel logischer lijkt..en gelijk krijg ik 2 r*tard opmerkingen. daarom heb ik dus een hekel aan gelovigen :o

Terug
Naar boven